28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарне планування з геометрії 8 клас на 2019/2020 навчальний рік за новою програмою

Про матеріал
Календарне планування розроблене за новою програмою на 2019 - 2020 н.р. Переглянути та завантажити розроблені уроки (які містять анімовані презентації, детальні конспекти з розв'язками, доведеннями та поясненнями розв'язків а також самостійні та контрольні роботи з детальними розв'язками до них) до цього календарного планування можна на сайті: WWW.MATNOVA.COM.UA
Зміст архіву
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з геометрії для 8-го класу

Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень

Деталі на сайті: www.matnova.com.ua

(Геометрія: підуч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, С. В. Єршов    Х.: Вид-во «Ранок», 2016. – 256 с. : іл.)

 

№ з\п

Тема уроку

Дата уроку

Зміни

Примітки

Розділ 1.

Тема 1. Чотирикутники

  1.  

Чотирикутник та його елементи

 

 

 

  1.  

Чотирикутник та його елементи. Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Паралелограм та його властивості

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування властивостей паралелограма

 

 

 

  1.  

Ознаки паралелограма

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування ознак паралелограма

 

 

 

  1.  

Прямокутник та його властивості

 

 

 

  1.  

Ромб та його властивості

 

 

 

  1.  

Квадрат та його властивості

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Чотирикутники. Паралелограм»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №1

 

 

 

Тема 2. Трапеція. Вписані й описані чотирикутники

  1.  

 

 

Трапеція

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття та властивостей трапеції

 

 

 

  1.  

Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника

 

 

 

  1.  

Середня лінія трапеції

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття та властивостей середніх ліній трикутника і трапеції

 

 

 

  1.  

Вписані кути

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття вписаних кутів

 

 

 

  1.  

Вписані чотирикутники

 

 

 

  1.  

Описані чотирикутники

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Трапеція. Вписані й описані чотирикутники»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №2

 

 

 

Розділ 2. Подібність трикутників

  1.  

Узагальнена теорема Фалеса

 

 

 

  1.  

Означення подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Ознаки подібності трикутників

 

 

 

  1.  

Застосування ознак подібності трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування ознак подібності трикутників

 

 

 

  1.  

Подібність прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику

 

 

 

  1.  

Теорема Піфагора

 

 

 

  1.  

Теорема, обернена до теореми Піфагора

 

 

 

  1.  

Перпендикуляр і похила

 

 

 

  1.  

Властивості бісектриси трикутника

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Подібність трикутників. Теорема Піфагора»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №3

 

 

 

Розділ 3. Многокутники. Площі многокутників

  1.  

Многокутник і його елементи

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття многокутника

 

 

 

  1.  

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення площі прямокутника

 

 

 

  1.  

Площа паралелограма

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення площі паралелограма

 

 

 

  1.  

Площа трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення площі трикутника

 

 

 

  1.  

Площа трапеції

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

Відношення площ подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування теореми про відношення площ подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Метод площ

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування метода площ

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Многокутники. Площі многокутників»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №4

 

 

 

Розділ 4. Розв’язування прямокутних трикутників

  1.  

Синус, косинус і тангенс

 

 

 

  1.  

Тригонометричні тотожності

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування тригонометричних тотожностей

 

 

 

  1.  

Обчислення значень тригонометричних функцій

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення значень тригонометричних функцій

 

 

 

  1.  

Знаходження невідомих сторін прямокутного трикутника

 

 

 

  1.  

Приклади розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Розв’язування прямокутних трикутників»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №5

 

 

 

Розділ 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу

  1.  

Розв’язування типових задач

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових задач

 

 

 

  1.  

Підсумкова контрольна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз підсумкової контрольної роботи. Захист повідомлень та рефератів з розділу «Чотирикутники»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Подібність трикутників. Теорема Піфагора»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Многокутники. Площа многокутника»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Розв’язування прямокутних трикутників»

 

 

 

  1.  

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік

 

 

 

 

www.matnova.com.ua

zip
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Планування
Додано
4 серпня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку