2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Календарно-тематичне планування 6 клас Сотнікова, Гоголєва І, ІІ семестр

Про матеріал
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 6 клас. – Х.: Ранок, 2014 Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.»
Перегляд файлу

6 клас

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 6 клас. – Х.: Ранок, 2014

Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.»

 

І семестр

 

з/п

Дата

Сфера

(тематика) спілкування

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція

Мовна  компетенція

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Лексичний матеріал

Фонетика

Граматика

Я і моє оточення

1

 

На літніх канікулах. Повторення лексичного матеріалу за 5 клас

  розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей); 

— формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури;  

розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

Повторення лексики за 5 клас з теми «Відпочинок»

Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання

Впр.3 ст.5

 

Впр.4 ст.5

Впр.2 ст.5

 

Впр.5ст.5

 

2

 

Це моя сімя. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Das Baby, der Cousin, die Cousine

Впр.3 ст.6

Впр.4 ст.7

 

Впр.1 ст.6

 

 

Впр.5 ст.7

 

3

 

Коли ти народився?

Розвиток граматичної компетенції. Складні числівники

wessen, gehören, der Kinderwagen geboren, das Geburtsdatum, die Jahresangabe

Складні числівник-ки, роки,іменники в Д.в.

Впр.4 ст.9

Впр.1,ст..8

Впр.1,ст.11

Впр.3,ст.11

Впр.3,ст.9

Впр.2,ст.11

 

Впр.5 ст.13

 

4

 

Професії. Що роблять люди різних професій. Розвиток навички аудіювання

bebauen, behan-deln, pflegen

Впр.3а ст.11

Впр.3б ст.11

Впр.1,ст. 13

Впр.2, 4 ст.11

Впр.5 ст.12

 

Вивч.

слова

Впр.5,

ст.14

 

5

 

Зовнішність людини. Робота з лексикою.Відмінювання прикметників

schlank, schmal, die Figur, hübsch, die Frisur, lockig, schulterlang

 

Впр.2б,

ст.16

Впр.1,2,

ст.15

Впр.4,ст.17

 

Вивч. граматику

Впр.6.

ст. 16

 

6

 

Позитивні та негативні риси характеру. Розвиток навичок читання та говоріння

die Charakter-eigenschaft, ernst, geizig, faul, hassen

Відмінювання прикмет-ників

Впр.4,ст. 21

Впр.3,

ст.19

Впр.3,

ст.20

Впр.1ст.18

 

Впр.4,5 ст.17

Впр.6,

ст.21

 

Впр.6,

ст.21

 

 

7

 

Мій найкращий друг.

Узагальнюючий урок

rechnen, sich interessieren, humorvoll

 

 

Впр.3,

ст.22

Впр.1,

ст.22

Впр.4,

ст.23

Впр.4,

ст.25

 

Впр.2,

ст.24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Покупки

8

 

Різні магазини. В універмазі. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навички аудіювання

die Bäckerei, die Metzgerei, das Möbelgeschäft, das Warenhaus

 

 

Впр.3,

ст.28

 

Впр.1,2,

ст.28

Впр.5,ст.29

 

 

Впр.4,

ст.28

 

Вивч.

Слова.

Впр.3,

ст.31

 

9

 

Одяг. Мені потрібна нова куртка. Розвиток навички читання та діалогічного мовлення

Was für ein? Leinen, ledern, seiden, gestrickt

 

Впр.5,

ст..35

Відмін. Займенни-ків

Впр.4,

ст.31

Впр.4

ст.34-35

Впр.1,2

ст.33

 

Впр.5,

ст.32

Впр.3

ст.34

 

Скл.

діалог

Впр.4,

ст..34

 

10

 

Розмір одягу. Що мені пасує. Відмінювання прикметників, слабка відміна

passend, passen zu, zu, etwas, drücken, der Anlass

 

Відмінюв. прикмет-ників, слабка відміна

Впр.3,

ст.37

Впр.2

ст.36

Впр.3

ст.39

 

Впр.1

ст.39

 

Впр.2

ст.39

 

 

Вивч.

слова,

повтор.

грамат.

 

11

 

У магазині спорттоварів. Спортивний інвентар.

Розвиток навичок читання

das Trainindsgerät,

die Hantel, der Tennisschläger

 

 

Впр.3

ст.42

 

Впр.1,2

ст.41

 

 

Повтор.

Слова.

Закінч.

Впр.3,

ст.42

 

12

 

Дитячий магазин. Товари у дитячому відділі.  Розвиток навичок  письма

das Kindergeschäft,

die Spielzone, das Sortiment

 

Повторен-ня

 

Впр.1

ст.43

 

Впр.4

ст.44

 

Впр.2

ст.43

 

Вивч.

слова.

Впр.6,

ст.44

 

13

 

Купуємо продукти харчування. Продуктові відділи. Розвиток зв’язного мовлення

manchmal, meistens, selten

 

 

 

Впр.1

ст.45

Впр.4

ст.46

Впр.2,3

ст.46

 

Впр.6

ст.46

 

14

 

Скільки це коштує? Ціна товару. Гроші. Робота з лексикою

der Pfund, der Dollar, der Euro, die Hrywnja,die Kopeke

 

 

 

Впр.1

ст.47

 

Впр.2

ст.47

Впр.3,4

ст.48

 

Впр.5

ст.49

 

 

15

 

Йдемо за покупками. Робота з текстом. Узагальнюючий урок

Der Einkaufs-bummel, die Boutique, der Preis

 

 

Впр.3

ст.50

 

 

Впр.1,2

ст.50

 

Впр.4

ст.51

 

Впр.4

ст.51

закінч.

 

 

                                Їжа та напої

16

 

Що ми сьогодні їмо. Що я їм на сніданок, обід і вечерю. Розвиток навичок мовлення

die Zitrone,die Orange,das Wurstbrot

 

 

 

Впр.2,ст. 55

Впр.4,ст. 56

Впр.1,ст. 55

Впр.3,ст. 56

 

Вивч.

слова

Впр.5,

ст. 56

 

17

 

Моя улюблена страва та напій. Розвиток навичок читання. Робота з текстом

das Brathänchen,die Bulette,das Spiegelei

 

 

Впр.3,ст. 57

Впр.1,ст. 57

Впр.2,ст. 57

 

Вивч.

слова на ст..59

 

18

 

Я полюбляю солодощі. Вивчення лексики

die Praline,das Bonbon,die Erdbeere

 

 

 

Впр.1,ст. 59

Впр.2,ст. 59

Впр.3,4,

ст. 60

 

Впр.5,

ст. 60

 

 

19

 

Тут можна поїсти.

Неозначений займенник jeder

die Cafeteria,die Mensa,das Eiscafe

der Braten,der Schinken,das Schnitzell, schmecken,scharf,bitter

 

Вказівні займенни-ки

Впр.4,ст. 62

Впр.4,ст. 62

 

Впр.1,ст. 63

Впр.1,3,

ст. 63

 

Впр.2,3,ст. 61

 

Впр.4,ст. 64

 

Вивч.

грамат.,

лексику

 

20

 

Що сьогодні в меню?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Це смакує. Які продукти харчування?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

У продуктвому магазині. Українська кухня.

die Tüte,das Glas,die Erbse

 

Відмінюв.прикмет-ників

Сильна відміна

 

 

Впр.4,ст. 64

Впр.2,ст. 65

 

Впр.3,ст. 66

 

Впр.4,

ст. 66.

Вивч.

грамат.

 

22

 

Фірмові страви з усього світу.

Узагальнюючий урок

die Füllung,der Teig,die Roulade, die Pasta, die Burrito,der Pilaw

 

 

Впр.2,ст. 64

 

Впр.1,2,

ст. 68

Впр.4,ст. 73

 

 

Впр.1,ст. 70

Впр.1,ст. 72

 

Впр.3,

ст. 69.

Повтор. лексику

 

 

                              Спорт

 

 

Я охоче займаюсь спортом. Це чудово! Розвиток навичок аудіювання

boxen, reiten, die Piste, der Reitplatz, der Fußballfeld, be-treiben, fechten, das Judo, der Kampfsport

 

 

 

Впр.1,ст. 77

Впр.4,ст. 78

Впр.3,

ст. 78

Впр.2,ст. 79

Вивч.

лексику Впр.3,

ст. 80

 

23

 

На уроці фізкультури. Робота з лексикою

der Speer, die Kugel,

werfen, stoßen

 

Впр.4,

ст. 83

 

Впр.1,ст. 82

 

Впр.2,ст. 82

Впр.3,ст. 83

 

 

Вивч.

лексику Впр.5,

ст. 83

 

 

24

 

Зимові та літні види спорту. Робота з лексикою. Розвиток зв’язного мовлення

der Biathlon, die Sportart, die Mannschaft, das Segeln, das Rudern,das Netz

 

 

Впр.3,ст. 85

 

Впр.1,ст. 84

Впр.1,ст. 86

 

Впр.2,ст. 84

Впр.2,ст. 86

 

 

Впр.3,

ст. 87

Вивч.

лексику

 

25

 

Улюблені види спорту. Спортивні заходи. Розвиток навички говоріння

der Baseball, das Golf, das Turnier, der Sportwett-bewerb, stattfinden

 

 

Впр.4,ст. 89

 

Впр.1,ст. 88

 

Впр.4,ст. 87

Впр.2,ст. 88

 

 

Впр.2,

ст. 90

Вивч. лексику

 

26

 

Олімпійські ігри. Спорт по телебаченню. Розвиток навичок читання

entscheiden, das Komitee, der Eid, die Sportsendung, übertraten

 

 

Впр.5,

ст. 91,

Впр.3,ст. 94

 

Впр.1,ст. 93

 

 

Впр.2,ст. 93

 

Вивч. лексику.

Впр.3,

ст. 96

 

 

27

 

Відомі українські спортсмени. Узагальнюючий урок

der Stabhoch-sprung, gewinnen, erfolgreich

 

 

Впр.3,ст. 99

 

Впр.1,ст. 98

 

Впр.2,ст. 98

 

Впр.4,ст. 99

 

Повтор. лексику, граматику

 

28

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

29

 

Контроль говоріння

 

 

 

30

 

Контроль  письма

 

 

 

31

 

Контроль читання

 

 

 

32

 

Підсумковий урок. Виконання творчих вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас,

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 6 клас. – Х.: Ранок, 2014

Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.»

 

ІІ семестр

 

з/п

Дата

Сфера

(тематика) спілкування

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція

Мовна  компетенція

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Лексичний матеріал

Фонетика

Граматика

Шкільне життя

33

 

На зимових канікулах. Яке сьогодні число?

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей); 

— формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури;  

розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.

verbringen, Ski springen, Schlitten fahren (ст.105)

Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання

Впр.2, ст.107

Впр.4 , ст.106

Впр.5 , ст.109

Впр.1 ст.105

Впр.1, 3 ст.107-108

Впр.2, 3, 5, ст.105-106

Впр.4, 6 ст.108-109

Впр.4 b), ст.106

 

Впр.6,

ст.106

 

34

 

Знову у школі. В якому році?

absolvieren

Perfekt

 

Daten

Впр..5, ст.113

 

Впр.1, ст.110

Впр.1, 3, 4, ст.112

 

Впр.4,

ст.111

Впр.6, ст.113

Впр.2, ст.110

Впр.7,

ст.113

 

35

 

О котрій годині?Що ти вчора робив?

montags, diens-tags, haben

(ст.114, 116)

 

 

Впр.1, 3 , ст.114

Впр.1,2,

ст.116

Впр.3, ст.116

Впр.4, ст.115

Впр.4, ст.117

Впр.5,

ст.117

 

36

 

Розклад уроків. Мій улюблений предмет

das Werk, der Aufsatz, dabei

(ст.118, 120)

 

Впр.3, ст.120

Впр.1, 3, 4, ст.118-119

Впр.1, ст.120

Впр.5, ст.119

Впр.5, ст.121

 

Впр.3, ст.119

Впр.6, ст.121

 

37

 

Наші вчителі. Що ми робимо в школі?

aufgeben,unterrichten,streng, die Prüfung

(ст.122, 124)

 

Впр.3, ст.124

Впр.2,

ст.122,

Впр.1, ст.124

Впр.4, ст.123

Впр.4,

ст.125

Впр.6, ст.125

 

38

 

Урок німецької мови. Наша школа

die Aussprache, herausschreiben,

das Zeugnis

(ст.126, 128)

 

Впр.3, ст.128

Впр.4 , ст.127

Впр.1,

ст.128

 

Впр.5,

ст.127

Впр.5, ст.129

Впр.6,

ст.129

 

 

39

 

Шкільні заходи.

Узагальнюючий уро

die Überschrift, das Quiz, der Wettbewerb,

teilnehmen

(ст.130)

 

 

Впр.3,

ст.130

Впр.1,

ст.130

Впр.4,

ст.131

Впр.2,

ст.130

Впр.3,

ст.131

Тест за вибором учителя

Впр.6,

ст.131

 

 

                          Подорож

40

 

Країни і мови. Транспортні засоби.

die Nationalität, der  Obus,der Luftballon, benut-zen

(ст.136, 138)

 

 

Впр.4,

ст.139

Впр.3, ст.136

Впр.1,

ст.138

Впр.4,

ст. 137

Впр.3,

ст.139

Впр.5, ст.139

 

41

 

Куди ти хочеш поїхати?Підготовка до подорожі

die Wüste, die Insel, das Reiseziel

(ст.140, 143)

 

Präpositionen mit  Dat. und Akk.

Впр.5,

ст.141

Впр.2,

ст.143

Впр.5a),

ст.145

Впр.1,

ст.140

Впр.3,

ст.141

Впр.1, ст.143

Впр.6, ст.142

Впр.6,

ст.145

 

Впр.4,

ст.144

Впр.4,

ст.144

 

Впр.5 b),

ст.145

 

 

42

 

Маршрут подорожі. На вокзалі

durch,gegen,vor.-schlagen

(ст.146, 149)

 

Präpositionen mit  Akk.

Впр.4, ст.147

Впр.4 ст.150

Впр.1, 2,

ст.146

Впр.1, 5,

ст.149-150

Впр.6, ст.148

Впр.6 ст.150

Впр.3, ст.147

Написати текст вокзаль-ного оголошен-ня

 

43

 

Квитки. Поїздка потягом

der Schalter, die Dauer, umsteigen

(ст.151, 154)

 

 

 

Впр.1 ст.151,

Впр.4,

ст.152

Впр.1, 2b),

ст.154

Впр.4, ст.155

Впр.3, ст.152

Впр.2,

ст.154

Впр.3, ст.155

Впр.5,

ст.155

 

Впр.2,

ст.151

Впр.6,

ст.153

 

44

 

Враження від подорожі.

Пригодницька подорож

der Reiseeindruck,

das Abenteuer,

entdecken

(ст.156, 159)

 

Präteritum der schwachen Verben

Впр.2, ст.156

Впр.2b), ст.159-160

Впр.1, ст.156

Впр.1, ст.159

Впр.2a)

ст.159

Впр.4, ст.157

Впр.6, ст.158

Впр.7, ст.158

 

 

45

 

Світова подорож

 

verreisen, landen, während

(ст.161)

 

Повторен-ня

Впр.3, ст.161-162

 

Впр.1,

ст.161

 

Впр.6,

ст.163

 

 

Projekt „Reiseziele der  Ukrainer“

 

46

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

Тест за вибором учителя

 

Німеччина

47

 

Сусіди Німеччини

 

grenzen, im Norden, südlich,

die Nordsee

(ст.167)

 

 

 

Впр.1,

ст.167

 

Впр.2-4, ст.167-168

Впр.5,

ст.168

Впр.6,

ст.168

 

 

48

 

Країна і люди

die Bundesrepublik,

das Bundesland,

die Mitte

(ст.169)

 

 

Впр.4, ст.169-170

Впр.1,

ст.169

 

Впр.3, ст.169

 

Впр.5,

ст.170

Впр.2,

ст.169

Впр.6,

ст.170

 

 

49

 

Німецькі федеральні землі

die Fläche, zugleich

(ст.171)

 

 

 

Впр.1, cт.171

Впр.2, 3, 4, 5,

cт.171-173

 

Завдання з робочого зошита: впр.4, ст..97

 

50

 

Поради туристам

das Angebot, der Tipp, verreisen

(cт.174)

 

Temporal-sätze

Впр.3, cт.174

Впр.1, cт.174

Впр.2, ст.174

Впр.4, ст.175

Впр.5, ст.175

 

51

 

Німецькі міста

das Wunder, der Dom, die Kirche

(cт.176)

 

 

Впр.3, ст.176

Впр.1, ст.176

Впр.4, ст.178

Впр2, ст.176

Впр.5,6,

ст.178

 

Впр.7, ст.178

 

52

 

Столиця Німеччини

die Weltzeituhr, das Rathaus, die Kuppel (cт.179)

 

 

Впр.4,

ст.180

Впр.1, ст.179

Впр.2, 3, ст.179-180

Впр.5, ст.180

 

Впр.6,

ст.180

 

53

 

Визначні місця Берлінa

die Museumsinsel,  die Panoramaetage, die Teilung

(cт.181)

 

 

Впр.2, ст.181

Впр.1, ст.181

Впр.4, ст.183

Впр.3,

ст.183

Впр.5, ст.183

 

54

 

Екскурсія  Берліном

als, wenn, diesmal

(cт.184)

 

Temporal-sätze

Впр.2, cт.184

Впр.3, ст.185-186

Впр.1, ст.184

 

Впр.5, ст.186

Завдання з робочого зошита:

впр.3, ст.103

 

55

 

Одного разу в чужому місті

anders, geöffnet, geschlossen

(cт.187)

 

 

 

Впр.1, ст.187

Впр.3, ст.188

Впр.5, ст.189

Впр.2 a), ст.187

Впр.4 a), ст.188

Впр.6, ст.189

Впр.2b), ст.187

Впр.4 b), ст.189

Впр.7, ст.189

 

56

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

Spiel „Deutsch-land“ (cт.191)

Тест за вибором учителя

 

 

Україна

57

 

Країна в Європі

 

der Nordwesten, der Nordosten, der Südwesten

(cт.193)

 

 

Впр.3, 4, ст.193-194

Впр.1, ст.193

Впр.2, ст.193

Впр.5, ст.194

 

Впр.6,

ст.194

 

58

 

Ландшафти.

Клімат України

der Bach, das Gebirge, die Gegend (cт.195)

 

 

Впр.5, ст.197

Впр.1, 3, ст.195-196

 

Впр.2, 4, ст.195-196

 

Впр.6, ст.197

 

trocken, feucht, die Kälte (cт.198)

 

 

Впр.3,

ст.198

Впр.1, 2, ст.198

Впр..5, ст.199

Впр.4, ст.199

Впр.6, ст.199

 

59

 

Країна і люди

der Einwohner, das Gebiet, rund

(cт.200)

 

 

Впр.4,

ст.201

Впр.1, ст.200

Впр.2, 3, 5, ст.200-201

 

Впр.6, ст.201

 

60

 

Українські міста.

Українська столиця

die Großstadt, das Gebietszentrum

(cт.202)

die Hochschule, das Kloster, die Wissenschaft

(cт.204)

 

 

Впр.3,

ст.205

Впр.1, ст.202

Впр.4, ст.203

Впр.1, ст.204

Впр.2, 3, 5, ст.202-203

Впр.2, ст.204

Впр.5, ст.206

Впр.4, ст.206

Впр.6, ст.203

 

61

 

Екскурсія  Києвом

Узагальнюючий урок

ЛО  та МЗ попередніх уроків

 

 

 

Впр.1, ст.207

Впр.3, ст.207

Впр.2, ст.207

Впр.4, ст.207

Впр.5, ст.208

Впр.6, ст.208

Тест за вибором учителя

Впр.7, ст.208

 

62

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Контроль  письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66-

67

 

Повторення. Виконання творчих вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 вересня 2020
Переглядів
2761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку