6 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 6 клас. – Х.: Ранок, 2014
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.»
І семестр
№ з/п |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||
Лексичний матеріал |
Фонетика |
Граматика |
||||||||||
Я і моє оточення |
||||||||||||
1 |
|
На літніх канікулах. Повторення лексичного матеріалу за 5 клас |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей); — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; — розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; — розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
Повторення лексики за 5 клас з теми «Відпочинок» |
Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання |
Впр.3 ст.5 |
|
Впр.4 ст.5 |
Впр.2 ст.5 |
|
Впр.5ст.5 |
|
2 |
|
Це моя сім’я. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Das Baby, der Cousin, die Cousine |
Впр.3 ст.6 Впр.4 ст.7 |
|
Впр.1 ст.6 |
|
|
Впр.5 ст.7 |
|
||
3 |
|
Коли ти народився? Розвиток граматичної компетенції. Складні числівники |
wessen, gehören, der Kinderwagen geboren, das Geburtsdatum, die Jahresangabe |
Складні числівник-ки, роки,іменники в Д.в. |
Впр.4 ст.9 |
Впр.1,ст..8 Впр.1,ст.11 Впр.3,ст.11 |
Впр.3,ст.9 Впр.2,ст.11 |
|
Впр.5 ст.13 |
|
||
4 |
|
Професії. Що роблять люди різних професій. Розвиток навички аудіювання |
bebauen, behan-deln, pflegen |
Впр.3а ст.11 |
Впр.3б ст.11 |
Впр.1,ст. 13 |
Впр.2, 4 ст.11 Впр.5 ст.12 |
|
Вивч. слова Впр.5, ст.14 |
|
||
5 |
|
Зовнішність людини. Робота з лексикою.Відмінювання прикметників |
schlank, schmal, die Figur, hübsch, die Frisur, lockig, schulterlang |
|
Впр.2б, ст.16 |
Впр.1,2, ст.15 |
Впр.4,ст.17 |
|
Вивч. граматику Впр.6. ст. 16 |
|
||
6 |
|
Позитивні та негативні риси характеру. Розвиток навичок читання та говоріння |
die Charakter-eigenschaft, ernst, geizig, faul, hassen |
Відмінювання прикмет-ників Впр.4,ст. 21 |
Впр.3, ст.19 Впр.3, ст.20 |
Впр.1ст.18
|
Впр.4,5 ст.17 |
Впр.6, ст.21
|
Впр.6, ст.21
|
|
||
7 |
|
Мій найкращий друг. Узагальнюючий урок |
rechnen, sich interessieren, humorvoll |
|
|
Впр.3, ст.22 |
Впр.1, ст.22 |
Впр.4, ст.23 Впр.4, ст.25 |
|
Впр.2, ст.24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
Покупки |
|||||||||||
8 |
|
Різні магазини. В універмазі. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навички аудіювання |
die Bäckerei, die Metzgerei, das Möbelgeschäft, das Warenhaus |
|
|
Впр.3, ст.28
|
Впр.1,2, ст.28 Впр.5,ст.29
|
|
Впр.4, ст.28
|
Вивч. Слова. Впр.3, ст.31 |
|
|
9 |
|
Одяг. Мені потрібна нова куртка. Розвиток навички читання та діалогічного мовлення |
Was für ein? Leinen, ledern, seiden, gestrickt |
|
Впр.5, ст..35 Відмін. Займенни-ків |
Впр.4, ст.31 Впр.4 ст.34-35 |
Впр.1,2 ст.33
|
Впр.5, ст.32 Впр.3 ст.34 |
|
Скл. діалог Впр.4, ст..34 |
|
|
10 |
|
Розмір одягу. Що мені пасує. Відмінювання прикметників, слабка відміна |
passend, passen zu, zu, etwas, drücken, der Anlass |
|
Відмінюв. прикмет-ників, слабка відміна Впр.3, ст.37 |
Впр.2 ст.36 Впр.3 ст.39
|
Впр.1 ст.39
|
Впр.2 ст.39
|
|
Вивч. слова, повтор. грамат. |
|
|
11 |
|
У магазині спорттоварів. Спортивний інвентар. Розвиток навичок читання |
das Trainindsgerät, die Hantel, der Tennisschläger |
|
|
Впр.3 ст.42
|
Впр.1,2 ст.41 |
|
|
Повтор. Слова. Закінч. Впр.3, ст.42 |
|
|
12 |
|
Дитячий магазин. Товари у дитячому відділі. Розвиток навичок письма |
das Kindergeschäft, die Spielzone, das Sortiment |
|
Повторен-ня |
|
Впр.1 ст.43
|
Впр.4 ст.44
|
Впр.2 ст.43
|
Вивч. слова. Впр.6, ст.44 |
|
|
13 |
|
Купуємо продукти харчування. Продуктові відділи. Розвиток зв’язного мовлення |
manchmal, meistens, selten |
|
|
|
Впр.1 ст.45 Впр.4 ст.46 |
Впр.2,3 ст.46 |
|
Впр.6 ст.46 |
|
|
14 |
|
Скільки це коштує? Ціна товару. Гроші. Робота з лексикою |
der Pfund, der Dollar, der Euro, die Hrywnja,die Kopeke |
|
|
|
Впр.1 ст.47
|
Впр.2 ст.47 Впр.3,4 ст.48 |
|
Впр.5 ст.49
|
|
|
15 |
|
Йдемо за покупками. Робота з текстом. Узагальнюючий урок |
Der Einkaufs-bummel, die Boutique, der Preis |
|
|
Впр.3 ст.50
|
|
Впр.1,2 ст.50
|
Впр.4 ст.51
|
Впр.4 ст.51 закінч. |
|
|
|
Їжа та напої |
|||||||||||
16 |
|
Що ми сьогодні їмо. Що я їм на сніданок, обід і вечерю. Розвиток навичок мовлення |
die Zitrone,die Orange,das Wurstbrot |
|
|
|
Впр.2,ст. 55 Впр.4,ст. 56 |
Впр.1,ст. 55 Впр.3,ст. 56 |
|
Вивч. слова Впр.5, ст. 56 |
|
|
17 |
|
Моя улюблена страва та напій. Розвиток навичок читання. Робота з текстом |
das Brathänchen,die Bulette,das Spiegelei |
|
|
Впр.3,ст. 57 |
Впр.1,ст. 57 |
Впр.2,ст. 57 |
|
Вивч. слова на ст..59 |
|
|
18 |
|
Я полюбляю солодощі. Вивчення лексики |
die Praline,das Bonbon,die Erdbeere |
|
|
|
Впр.1,ст. 59 |
Впр.2,ст. 59 Впр.3,4, ст. 60 |
|
Впр.5, ст. 60
|
|
|
19 |
|
Тут можна поїсти. Неозначений займенник jeder |
die Cafeteria,die Mensa,das Eiscafe der Braten,der Schinken,das Schnitzell, schmecken,scharf,bitter |
|
Вказівні займенни-ки Впр.4,ст. 62 |
Впр.4,ст. 62
|
Впр.1,ст. 63 Впр.1,3, ст. 63
|
Впр.2,3,ст. 61
|
Впр.4,ст. 64
|
Вивч. грамат., лексику |
|
|
20 |
|
Що сьогодні в меню? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Це смакує. Які продукти харчування? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
У продуктвому магазині. Українська кухня. |
die Tüte,das Glas,die Erbse |
|
Відмінюв.прикмет-ників Сильна відміна |
|
|
Впр.4,ст. 64 Впр.2,ст. 65
|
Впр.3,ст. 66
|
Впр.4, ст. 66. Вивч. грамат. |
|
|
22 |
|
Фірмові страви з усього світу. Узагальнюючий урок |
die Füllung,der Teig,die Roulade, die Pasta, die Burrito,der Pilaw |
|
|
Впр.2,ст. 64
|
Впр.1,2, ст. 68 Впр.4,ст. 73
|
|
Впр.1,ст. 70 Впр.1,ст. 72
|
Впр.3, ст. 69. Повтор. лексику |
|
|
|
Спорт |
|||||||||||
|
|
Я охоче займаюсь спортом. Це чудово! Розвиток навичок аудіювання |
boxen, reiten, die Piste, der Reitplatz, der Fußballfeld, be-treiben, fechten, das Judo, der Kampfsport |
|
|
|
Впр.1,ст. 77 Впр.4,ст. 78 |
Впр.3, ст. 78 |
Впр.2,ст. 79 |
Вивч. лексику Впр.3, ст. 80 |
|
|
23 |
|
На уроці фізкультури. Робота з лексикою |
der Speer, die Kugel, werfen, stoßen |
|
Впр.4, ст. 83 |
|
Впр.1,ст. 82
|
Впр.2,ст. 82 Впр.3,ст. 83
|
|
Вивч. лексику Впр.5, ст. 83
|
|
|
24 |
|
Зимові та літні види спорту. Робота з лексикою. Розвиток зв’язного мовлення |
der Biathlon, die Sportart, die Mannschaft, das Segeln, das Rudern,das Netz |
|
|
Впр.3,ст. 85
|
Впр.1,ст. 84 Впр.1,ст. 86
|
Впр.2,ст. 84 Впр.2,ст. 86
|
|
Впр.3, ст. 87 Вивч. лексику |
|
|
25 |
|
Улюблені види спорту. Спортивні заходи. Розвиток навички говоріння |
der Baseball, das Golf, das Turnier, der Sportwett-bewerb, stattfinden |
|
|
Впр.4,ст. 89
|
Впр.1,ст. 88
|
Впр.4,ст. 87 Впр.2,ст. 88
|
|
Впр.2, ст. 90 Вивч. лексику |
|
|
26 |
|
Олімпійські ігри. Спорт по телебаченню. Розвиток навичок читання |
entscheiden, das Komitee, der Eid, die Sportsendung, übertraten |
|
|
Впр.5, ст. 91, Впр.3,ст. 94
|
Впр.1,ст. 93
|
|
Впр.2,ст. 93
|
Вивч. лексику. Впр.3, ст. 96
|
|
|
27 |
|
Відомі українські спортсмени. Узагальнюючий урок |
der Stabhoch-sprung, gewinnen, erfolgreich |
|
|
Впр.3,ст. 99
|
Впр.1,ст. 98
|
Впр.2,ст. 98
|
Впр.4,ст. 99
|
Повтор. лексику, граматику |
|
|
28 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||||
29 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|||||||
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|||||||
31 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|||||||
32 |
|
Підсумковий урок. Виконання творчих вправ |
|
|
|
6 клас,
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 6 клас. – Х.: Ранок, 2014
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.»
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||
Лексичний матеріал |
Фонетика |
Граматика |
||||||||||
Шкільне життя |
||||||||||||
33 |
|
На зимових канікулах. Яке сьогодні число? |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей); — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; — розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; — розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
verbringen, Ski springen, Schlitten fahren (ст.105) |
Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання |
Впр.2, ст.107 |
Впр.4 , ст.106 Впр.5 , ст.109 |
Впр.1 ст.105 Впр.1, 3 ст.107-108 |
Впр.2, 3, 5, ст.105-106 Впр.4, 6 ст.108-109 |
Впр.4 b), ст.106
|
Впр.6, ст.106 |
|
34 |
|
Знову у школі. В якому році? |
absolvieren |
Perfekt
Daten |
Впр..5, ст.113
|
Впр.1, ст.110 Впр.1, 3, 4, ст.112
|
Впр.4, ст.111 Впр.6, ст.113 |
Впр.2, ст.110 |
Впр.7, ст.113 |
|
||
35 |
|
О котрій годині?Що ти вчора робив? |
montags, diens-tags, haben (ст.114, 116) |
|
|
Впр.1, 3 , ст.114 Впр.1,2, ст.116 |
Впр.3, ст.116 |
Впр.4, ст.115 Впр.4, ст.117 |
Впр.5, ст.117 |
|
||
36 |
|
Розклад уроків. Мій улюблений предмет |
das Werk, der Aufsatz, dabei (ст.118, 120) |
|
Впр.3, ст.120 |
Впр.1, 3, 4, ст.118-119 Впр.1, ст.120 |
Впр.5, ст.119 Впр.5, ст.121
|
Впр.3, ст.119 |
Впр.6, ст.121 |
|
||
37 |
|
Наші вчителі. Що ми робимо в школі? |
aufgeben,unterrichten,streng, die Prüfung (ст.122, 124) |
|
Впр.3, ст.124 |
Впр.2, ст.122, Впр.1, ст.124 |
Впр.4, ст.123 |
Впр.4, ст.125 |
Впр.6, ст.125 |
|
||
38 |
|
Урок німецької мови. Наша школа |
die Aussprache, herausschreiben, das Zeugnis (ст.126, 128) |
|
Впр.3, ст.128 |
Впр.4 , ст.127 Впр.1, ст.128
|
Впр.5, ст.127 |
Впр.5, ст.129 |
Впр.6, ст.129
|
|
||
39 |
|
Шкільні заходи. Узагальнюючий уро |
die Überschrift, das Quiz, der Wettbewerb, teilnehmen (ст.130) |
|
|
Впр.3, ст.130 |
Впр.1, ст.130 Впр.4, ст.131 |
Впр.2, ст.130 Впр.3, ст.131 |
Тест за вибором учителя |
Впр.6, ст.131 |
|
|
|
Подорож |
|||||||||||
40 |
|
Країни і мови. Транспортні засоби. |
die Nationalität, der Obus,der Luftballon, benut-zen (ст.136, 138) |
|
|
Впр.4, ст.139 |
Впр.3, ст.136 Впр.1, ст.138 |
Впр.4, ст. 137 |
Впр.3, ст.139 |
Впр.5, ст.139 |
|
|
41 |
|
Куди ти хочеш поїхати?Підготовка до подорожі |
die Wüste, die Insel, das Reiseziel (ст.140, 143) |
|
Präpositionen mit Dat. und Akk. |
Впр.5, ст.141 Впр.2, ст.143 Впр.5a), ст.145 |
Впр.1, ст.140 Впр.3, ст.141 Впр.1, ст.143 |
Впр.6, ст.142 Впр.6, ст.145
|
Впр.4, ст.144 Впр.4, ст.144
|
Впр.5 b), ст.145
|
|
|
42 |
|
Маршрут подорожі. На вокзалі |
durch,gegen,vor.-schlagen (ст.146, 149) |
|
Präpositionen mit Akk. |
Впр.4, ст.147 Впр.4 ст.150 |
Впр.1, 2, ст.146 Впр.1, 5, ст.149-150 |
Впр.6, ст.148 Впр.6 ст.150 |
Впр.3, ст.147 |
Написати текст вокзаль-ного оголошен-ня |
|
|
43 |
|
Квитки. Поїздка потягом |
der Schalter, die Dauer, umsteigen (ст.151, 154) |
|
|
|
Впр.1 ст.151, Впр.4, ст.152 Впр.1, 2b), ст.154 Впр.4, ст.155 |
Впр.3, ст.152 Впр.2, ст.154 Впр.3, ст.155 Впр.5, ст.155
|
Впр.2, ст.151 |
Впр.6, ст.153 |
|
|
44 |
|
Враження від подорожі. Пригодницька подорож |
der Reiseeindruck, das Abenteuer, entdecken (ст.156, 159) |
|
Präteritum der schwachen Verben |
Впр.2, ст.156 Впр.2b), ст.159-160 |
Впр.1, ст.156 Впр.1, ст.159 |
Впр.2a) ст.159 |
Впр.4, ст.157 Впр.6, ст.158 |
Впр.7, ст.158
|
|
|
45 |
|
Світова подорож
|
verreisen, landen, während (ст.161) |
|
Повторен-ня |
Впр.3, ст.161-162
|
Впр.1, ст.161
|
Впр.6, ст.163
|
|
Projekt „Reiseziele der Ukrainer“ |
|
|
46 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|
Тест за вибором учителя |
|
||
Німеччина |
||||||||||||
47 |
|
Сусіди Німеччини |
|
grenzen, im Norden, südlich, die Nordsee (ст.167) |
|
|
|
Впр.1, ст.167
|
Впр.2-4, ст.167-168 |
Впр.5, ст.168 |
Впр.6, ст.168
|
|
48 |
|
Країна і люди |
die Bundesrepublik, das Bundesland, die Mitte (ст.169) |
|
|
Впр.4, ст.169-170 |
Впр.1, ст.169
|
Впр.3, ст.169
Впр.5, ст.170 |
Впр.2, ст.169 |
Впр.6, ст.170
|
|
|
49 |
|
Німецькі федеральні землі |
die Fläche, zugleich (ст.171) |
|
|
|
Впр.1, cт.171 |
Впр.2, 3, 4, 5, cт.171-173 |
|
Завдання з робочого зошита: впр.4, ст..97 |
|
|
50 |
|
Поради туристам |
das Angebot, der Tipp, verreisen (cт.174) |
|
Temporal-sätze |
Впр.3, cт.174 |
Впр.1, cт.174 |
Впр.2, ст.174 |
Впр.4, ст.175 |
Впр.5, ст.175 |
|
|
51 |
|
Німецькі міста |
das Wunder, der Dom, die Kirche (cт.176) |
|
|
Впр.3, ст.176 |
Впр.1, ст.176 Впр.4, ст.178 |
Впр2, ст.176 Впр.5,6, ст.178 |
|
Впр.7, ст.178 |
|
|
52 |
|
Столиця Німеччини |
die Weltzeituhr, das Rathaus, die Kuppel (cт.179) |
|
|
Впр.4, ст.180 |
Впр.1, ст.179 |
Впр.2, 3, ст.179-180 Впр.5, ст.180 |
|
Впр.6, ст.180 |
|
|
53 |
|
Визначні місця Берлінa |
die Museumsinsel, die Panoramaetage, die Teilung (cт.181) |
|
|
Впр.2, ст.181 |
Впр.1, ст.181 |
Впр.4, ст.183 |
Впр.3, ст.183 |
Впр.5, ст.183 |
|
|
54 |
|
Екскурсія Берліном |
als, wenn, diesmal (cт.184) |
|
Temporal-sätze |
Впр.2, cт.184 Впр.3, ст.185-186 |
Впр.1, ст.184 |
|
Впр.5, ст.186 |
Завдання з робочого зошита: впр.3, ст.103 |
|
|
55 |
|
Одного разу в чужому місті |
anders, geöffnet, geschlossen (cт.187) |
|
|
|
Впр.1, ст.187 Впр.3, ст.188 Впр.5, ст.189 |
Впр.2 a), ст.187 Впр.4 a), ст.188 Впр.6, ст.189 |
Впр.2b), ст.187 Впр.4 b), ст.189 |
Впр.7, ст.189 |
|
|
56 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
Spiel „Deutsch-land“ (cт.191) |
Тест за вибором учителя |
|
|
|
Україна |
||||||||||||
57 |
|
Країна в Європі |
|
der Nordwesten, der Nordosten, der Südwesten (cт.193) |
|
|
Впр.3, 4, ст.193-194 |
Впр.1, ст.193 |
Впр.2, ст.193 Впр.5, ст.194 |
|
Впр.6, ст.194 |
|
58 |
|
Ландшафти. Клімат України |
der Bach, das Gebirge, die Gegend (cт.195) |
|
|
Впр.5, ст.197 |
Впр.1, 3, ст.195-196
|
Впр.2, 4, ст.195-196 |
|
Впр.6, ст.197 |
|
|
trocken, feucht, die Kälte (cт.198) |
|
|
Впр.3, ст.198 |
Впр.1, 2, ст.198 |
Впр..5, ст.199 |
Впр.4, ст.199 |
Впр.6, ст.199 |
|
||||
59 |
|
Країна і люди |
der Einwohner, das Gebiet, rund (cт.200) |
|
|
Впр.4, ст.201 |
Впр.1, ст.200 |
Впр.2, 3, 5, ст.200-201 |
|
Впр.6, ст.201 |
|
|
60 |
|
Українські міста. Українська столиця |
die Großstadt, das Gebietszentrum (cт.202) die Hochschule, das Kloster, die Wissenschaft (cт.204) |
|
|
Впр.3, ст.205 |
Впр.1, ст.202 Впр.4, ст.203 Впр.1, ст.204 |
Впр.2, 3, 5, ст.202-203 Впр.2, ст.204 Впр.5, ст.206 |
Впр.4, ст.206 |
Впр.6, ст.203 |
|
|
61 |
|
Екскурсія Києвом Узагальнюючий урок |
ЛО та МЗ попередніх уроків |
|
|
|
Впр.1, ст.207 Впр.3, ст.207 |
Впр.2, ст.207 Впр.4, ст.207 Впр.5, ст.208 Впр.6, ст.208 |
Тест за вибором учителя |
Впр.7, ст.208 |
|
|
62 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66- 67 |
|
Повторення. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|