КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ “ENGLISH WITH SMILING SAM” 2 клас (автор О. Д. Карп'юк) І семестр (3 години/ тиждень)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ “ENGLISH WITH SMILING SAM” 2 клас (автор О. Д. Карп’юк)
І семестр (3 години/ тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Я і моя родина.
|
|||||||||
1. |
|
Пам'ятаєш мене? |
Hello! I am … Nice to see you! |
Greeting, introduction |
Alphabet |
Ex. 1, 3, pp. 6, 7 |
Ex.2,3 pp. 6,7 |
|
Громадянська відповідаль - ність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
2. |
|
Моя школа |
Nice to see you! |
School supplies, numbers |
|
Ex. 2, p. 8 |
Ex.1 p. 8 |
|
|
3. |
|
Кольорова абетка. |
Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
Colours, letters |
|
Ex. 1,2, p. 9
|
Ex. 3, 4, p. 9 |
|
|
4. |
|
Тварини
|
E is for elephant |
Animals |
|
|
Ex. 1, 2, p. 10
|
Ex. 3, p.10 |
|
5. |
|
Моє ім’я починається з літери … |
My name begins with letter …. |
Names |
Ex. 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
Ex. 4, p. 11 |
|
6. |
|
Познайомся з моєю родиною! |
Here`s my family…..My surname is … . |
Mummy, daddy, sister, brother, family, surname, children |
|
Ex. 1, 2 p. 12-13
|
Ex. 3, 4, p. 12
|
|
|
7. |
|
Розкажи про себе |
I am a boy / a girl. I like…. |
|
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1,2 p. 14 |
Ex. 1, 3, 4, p. 14 |
|
|
8. |
|
Я вмію читати. |
|
|
Ex. 3, 4 p. 15 |
Ex. 1, p. 15 |
Ex. 2, p. 15 |
|
|
9. |
|
Адреса моїх друзів. |
Where is your house? My house is in… |
House |
|
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, 3, 4, p. 16 |
|
|
10. |
|
Місце розташу вання моїх родичів. |
Where is your mum / dad? |
At work, at school, at home |
|
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 17 |
Ex. 6, p. 17 |
|
11. |
|
Це гарний велосипед! |
I am Kate. His name is Mike. |
Nice, take, case |
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 1, 2, 3 p. 18 |
Ex. 3, p. 18 |
|
12. |
|
Родина твого двоюрідного брата (сестри).Моє родинне дерево. |
|
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor, family tree, teacher |
Ex.1 ,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 19 |
Ex. 3, 5, p. 19 |
Ex. 2, p. 19 |
|
13. |
|
Story time. Оповіда ння: Сьюзі загубилася |
|
Mummy, da- ddy |
|
Ex. 1,2 p. 20 |
Ex. 3,4, p. 20 |
|
|
14. |
|
У твоє портфоліо: Сімейний по- ртрет |
|
Draw, picture |
|
Ex. 6, p. 21
|
Ex. 4,5, p. 21 |
|
|
15. |
|
У твоє портфоліо: Сімейне фото |
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
Діагностувальна робота: «Я і моя родина .» |
|
|
|
|
|
|
|
Мої друзі |
|||||||||
17 |
|
Я і мої друзі. |
We swim together. |
I, he, she, we they, together |
|
Ex. 1, 2, p. 24
|
Ex. 4, 6 p. 24
|
Ex. 5,7 p. 24-25 |
Громадянська відповідаль - ність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
18 |
|
Ми друзі |
We are friends. |
I, he, she, we they |
|
Ex. 1, p. 26
|
Ex. 2, 3, p. 26
|
Ex. 5, p. 26
|
|
19 |
|
Я і мій друг! |
|
Tube |
Ex.1, 2, 3, p. 27
|
Ex. 1, p. 27
|
|
Ex. 4, p. 27
|
|
20 |
|
Хто твій друг? |
My friend is…… |
Funny, clever, nice, pretty |
|
Ex. 1, 2, p. 28 |
Ex. 3, 4, p. 28 |
Ex. 5, p. 28 |
|
21 |
|
Опис зовнішності друга. |
|
Good,tall,short |
|
Ex. 1, p. 29 |
Ex. 2, 3, 4, p. 29 |
|
|
22 |
|
Cім'я Люка! |
Go home! |
|
Ex. 2, 4, 5, p. 30 |
Ex. 1, 2, p. 30 |
|
Ex. 3, p. 30 |
|
23 |
|
Тарас любить комп'ютерні ігри
|
|
|
|
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 2, 3, 4, p. 31 |
Ex. 3, p. 31 |
|
24 |
|
Story time Родина та друзі Трейсі |
|
|
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33 |
|
|
25 |
|
У твоє портфоліо: « Друзі» |
|
|
|
Ex. 2, p. 34 |
|
Ex. 3, p. 34 |
|
26 |
|
У твоє портфоліо: « Друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
Діагностувальна робота : « Я і мої друзі» |
|
|
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 1, 4 p. 35 - 36 |
Ex. 2, p. 35 |
|
|
Мій клас |
|||||||||
28 |
|
Моя класна кімна та. |
I have got…. |
Door,floor, chair, clock, bin, black- board |
|
Ex. 1, 2,3, p. 40 |
Ex. 4, 5, 7, p. 40 |
Ex. 6, p. 40 |
|
29 |
|
Класна кімната
|
It’s … o’clock. |
Shelf, classroom |
Sh Ex. 4, 5, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41
|
|
30 |
|
Мої шкільні pечі. |
What is this? What is that? |
This , that |
|
Ex. 1,5 p. 42 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42 |
|
|
31 |
|
Мої шкільні pечі. |
These are … Those are … |
These/those |
|
Ex. 1,2, 5, p. 43 |
Ex. 3, 4, 5, p. 43 |
|
|
32 |
|
Речі у класі. |
|
Garden |
th, ar, -er |
Ex. 1, 2, 4, p. 44 |
|
|
|
33 |
|
Трейсі та Люк у Кімнаті. |
Who are those? |
|
|
Ex. 1, 2, p. 45 |
Ex. 3, 4, p. 45 |
|
|
34 |
|
Story time: Трейсі та Люк їдуть до Африки |
|
Africa, month |
|
Ex. 1,2 p. 46 |
Ex. 2, 3, 4, p. 46 |
|
|
35 |
|
У твоє портфоліо: Котра година? |
It’s … o’clock |
|
|
|
|
|
|
36 |
|
Діагностувальна робота: « Мій клас» |
|
|
|
|
|
|
|
Ми щасливі! |
|||||||||
37 |
|
Пора доби. Я щасливий вранцію |
Are you hot? Yes, I am/ No, I`m not |
In the morning, at noon, in the evening , in the dark |
|
|
|
|
Громадянська відповідаль - ність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
38 |
|
Ми щасливі. Вони сумні. |
Are you Happy (sad/tired)? |
|
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3, p. 52 |
|
|
39 |
|
Щасливого Різдва! |
Merry X-mas! |
Yak, teddy |
Ex. 2, 3, 4, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
|
40 |
|
Я не можу знайти свого ведмедика
|
I can’t find … |
In, on, under |
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, 3, 4, p. 54 |
|
|
41 |
|
Подивись, що на моєму столі! |
|
|
|
Ex. 1, p. 55 |
Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55 |
Ex. 5, p. 55 |
|
42 |
|
Джей та його сестра Саллі |
|
Grey, boy |
-ey, -ay Ex. 2,4,5, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 |
|
43 |
|
Книга на полиці |
|
|
Ex. 2, p. 57 |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
|
44 |
|
Оповідання: Родина Трейсі у Африці |
|
|
|
Ex. 1, p. 58 |
Ex. 2, 3, 4, p. 58 |
|
|
45 |
|
У твоє портфоліо: Я – Санта Клаус! |
|
|
|
Ex. 1, p. 59 |
Ex. 2, p. 59 |
|
|
46 |
|
Діагностувальна Робота:» Ми – щасливі»
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Повторення вивче ного матеріалу. |
|
|
Ex. 7, p. 61 |
|
Ex. 4, 6, p. 61 |
|
|
48 |
|
Узагальнення вив- ченого матеріалу за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|