МАТЕМАТИКА
ІІ семестр, 5 год на тиждень
(За підручником «Математика» А. Заїка)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Усне додавання і віднімання в межах 1000 (продовження) |
||||
78. |
Додавання чисел виду 580 + 240. Розв’язування задач з буквеними даними. Округлення чисел.(с.4-5) |
20.01 |
|
|
79. |
Додавання чисел виду 580 + 240. Розв’язування задач з буквеними даними. Округлення чисел.(с.5-7) |
21.01 |
|
|
80. |
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Розв’язування задач.(с.7-9) |
22.01 |
|
|
81. |
Одиниці довжини. Кілометр. Розв’язування задач на знаходження суми, різниці відстаней.(с.10-11) |
23.01 |
|
|
82. |
Одиниці довжини. Кілометр. Розв’язування задач на знаходження суми, різниці відстаней. (с.11-13) |
24.01 |
|
|
83. |
Віднімання чисел виду 420-70. Розв’язування задач на збільшення числа у кілька разів та кратне порівняння.(с.13-15) |
27.01 |
|
|
84. |
Віднімання чисел виду 450- 290. Способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. (с.15-16) |
28.01 |
|
|
85. |
Віднімання чисел виду 450- 290. Способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. (с.16-17) |
29.01 |
|
|
86. |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Віднімання чисел способом округлення. Розв’язування задач. (с.18-19) |
30.01 |
|
|
87. |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Вимірювання довжини, відстані на місцевості. Розв’язування задач.(с.19-21) |
31.01 |
|
|
88. |
Формула периметра квадрата. Порівняння числових виразів і їх значень.(с.21-23) |
03.02 |
|
|
89. |
Додавання і віднімання чисел способом округлення. (с.24-25) |
04.02 |
|
|
90. |
Додавання і віднімання чисел способом округлення. Периметр многокутника. (с.26-27) |
05.02 |
|
|
91. |
Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Обчислення периметра многокутника. (с.28-29) |
06.02 |
|
|
92. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Усне додавання і віднімання в межах 1000» |
07.02 |
|
|
93. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу. |
10.02 |
|
|
Множення і ділення круглих чисел. Частини |
||||
94. |
Множення і ділення чисел. Їх взаємозв’язок. Розв’язування задач, які є комбінацією вивчених видів простих задач .(с.30-32) |
11.02 |
|
|
95. |
Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення. Розв’язування навчальних і життєвих проблем, пов’язаних з часом.(с.33-34) |
12.02 |
|
|
96. |
Множення з числами 1 та 0. Ознайомлення з результатами множення на 1 та 0. Розв’язування задач. (с.35-36) |
13.02 |
|
|
97. |
Ділення з числами 1 та 0. Ділення рівних чисел. Взаємозв’язок між арифметичними діями додавання і віднімання..(с.37-38) |
14.02 |
|
|
98. |
Ділення з числами 0 та 1. Ділення рівних чисел. Ділення з числом 0. Неможливість ділення на 0 (узагальнення). Істотні ознаки прямокутників. (с.38-39) |
17.02 |
|
|
99. |
Частини цілого. Утворення, читання й запис. Дріб з чисельником 1. Розв’язування задач.(с.40-42) |
18.02 |
|
|
100 |
Нерівності із змінною. Розв’язування задач на знаходження різниці двох часток, суми двох часток. (с.42-43) |
19.02 |
|
|
101. |
Множення і ділення чисел на 10, 100. Читання й аналіз інформації за таблицею.(43-44) |
20.02 |
|
|
102. |
Обчислення значень числових виразів. Побудова геометричних фігур.(с.45-46) |
21.02 |
|
|
103. |
Ділення чисел виду 40 : 20, 400 : 200. Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Обернені задачі.(с.47-49) |
24.02 |
|
|
104. |
Порівняння частин. Визначення розміру частини круга (практична робота). Розв’язування задач.(с.50-52) |
25.02 |
|
|
105. |
Одиниці довжини. Міліметр. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на знаходження невідомого за сумою двох добутків. (52-54) |
26.02 |
|
|
106. |
Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач.(с.55) |
27.02 |
|
|
107. |
Знаходження частини від числа. Знаходження сторони квадрата за його периметром. (с.56-57) |
28.02 |
|
|
108. |
Одиниці маси. Грам. Тонна. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задачі за блок-схемою.(с.58-60) |
03.03 |
|
|
109. |
Одиниці маси. Грам. Тонна. Розв’язування рівнянь. (с.61-62) |
04.03 |
|
|
110. |
Знаходження числа за значенням його частини. Розв’язування практично зорієнтованих задач. (с.62-65) |
05.03 |
|
|
111. |
Доба. Тиждень. Місяць. Рік. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с.65-67) |
06.03 |
|
|
112. |
Перевір себе. Знаходження частини числа і числа за значенням його частини. Куб, його істотні ознаки. (с.67-68) |
07.03 |
|
|
113. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Множення і ділення круглих чисел. Частини» |
10.03 |
|
|
114. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого з теми «Множення і ділення круглих чисел. Частини». |
11.03 |
|
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел |
|
|||
115. |
Письмове додавання іменованих чисел. Розв’язування задач. (с.69-71) |
12.03 |
|
|
116. |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вирази із буквами. Визначення часу за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.(с.72-73) |
13.03 |
|
|
117. |
Перевірка додавання і віднімання. Письмове додавання і віднімання і їх перевірка. Розв’язування задач (с.74-75) |
14.03 |
|
|
118. |
Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач, що містять частини.(с. 76-78) |
17.03 |
|
|
119. |
Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді 0 одиниць. Розв’язування рівнянь. (с.78-79) |
18.03 |
|
|
120. |
Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді 0 одиниць. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач, що містять частини.(с.79-80) |
19.03 |
|
|
121. |
Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Розв’язування задач практичного змісту на обчислення часу.( с.80-82) |
20.03 |
|
|
122. |
Визначення часу за годинником у другій половині доби. Виконання дій з іменованими числами. Розв’язування задач (с.83-84) |
21.03 |
|
|
123. |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задач за даними таблиці.(с.84-86) |
31.03 |
|
|
124. |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (с.86-88) |
01.04 |
|
|
125. |
Тренувальні вправи. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. (с.88-89) |
02.04 |
|
|
126. |
Додавання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм додавання. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (с.90-91) |
03.04 |
|
|
127. |
Тренувальні вправи. Розв’язування задач, пов’язаних з часом. |
04.04 |
|
|
128. |
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм віднімання. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач. (с.92-93) |
07.04 |
|
|
129. |
Тренувальні вправи. Розв’язування рівнянь, задач. |
08.04 |
|
|
130. |
Складання і розв’язування математичних завдань. Розв’язування задач, рівнянь. (с.93-94) |
09.04 |
|
|
131. |
Складання і розв’язування математичних завдань. Розв’язування задач, рівнянь. (с.94-95) |
10.04 |
|
|
132. |
Розв’язування сюжетних задач. Складання задач за коротким записом. Задачі, пов’язані з часом.(с.95-96) |
11.04 |
|
|
133. |
Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення. Правила округлення. Розв’язування задач.(с.96-97) |
14.04 |
|
|
134. |
Перевір себе. Правила про порядок дій у виразах з дужками і без них. Розв’язування рівнянь. Читання і запис числових виразів. (с.98-99) |
15.04 |
|
|
135. |
Виконання дій з іменованими числами. Розв’язування задач (с.99-100) |
16.04 |
|
|
136. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел» |
17.04 |
|
|
137. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого з теми «Письмове додавання і віднімання чисел». |
18.04 |
|
|
Позатабличне множення і ділення |
|
|||
138. |
Множення і ділення на розрядне число. Властивості дій як основа способів. Розв’язування рівнянь і задач. (с.100-101) |
21.04 |
|
|
139. |
Множення і ділення на розрядне число. Розв’язування рівнянь і задач.(с.102-104) |
22.04 |
|
|
140 . |
Перевірка множення і ділення. Зв’язок множення і ділення. Знаходження невідомих компонентів множення і ділення. Побудова квадрата. Розв’язування задач.(с.105-107) |
23.04 |
|
|
141. |
Множення суми на число. Використання способів множення при обчисленнях. Розв’язування задачі двома способами. Робота з геометричним матеріалом. (с.107-109) |
24.04 |
|
|
142. |
Множення чисел виду 24 ∙ 3, 240 ∙ 3, 242 ∙ 3. Способи множення одноцифрового числа на трицифрове.(с.110-111) |
25.04 |
|
|
143. |
Ділення з остачею. Властивість остачі. Розв’язування навчальних та практичних задач на ділення.(112-114) |
28.04 |
|
|
144. |
Перевірка ділення з остачею. Розв’язування задач на зведення до одиниці, знаходження суми двох часток, збільшення числа в кілька разів.(с.114-115) |
29.04 |
|
|
145. |
Перевірка ділення з остачею. Розв’язування задач на зведення до одиниці, знаходження суми двох часток, збільшення числа в кілька разів.(с.116) |
30.04 |
|
|
146-147. |
Ділення чисел виду 39 : 3, 42 : 3. Способи позатабличного ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач. (с.117-118) |
01.05 02.05 |
|
|
148. |
Способи ділення чисел. Прийоми ділення трицифрового числа на одноцифрове. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач. (с.119-120) |
05.05 |
|
|
149-150 |
Перевір себе. Обчислення значень виразів на 2–3 дії без дужок. Дії з простими іменованими числами. Зміна результату від зміни одного з множників.(с.120-122) |
06.05 07.05 |
|
|
151. |
Тематична діагностувальна робота за темою «Позатабличне множення і ділення» |
08.05 |
|
|
152. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого з теми «Позатабличне множення і ділення». |
09.05 |
|
|
Способи усних обчислень частки. Повторення вивченого матеріалу |
|
|||
153-154. |
Ділення чисел виду 420 : 20. Розв’язування задач різними способами. (с.122-124) |
12.05 13.05 |
|
|
155-156. |
Ділення чисел способом добору частки. Розв’язування рівнянь. (с.124-126) |
14.05 15.05 |
|
|
157-158 |
Обчислення значень числових виразів. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування обернених задач. (126-128) |
16.05 19.05 |
|
|
159. |
Знаходження частки способом послідовного ділення. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (с.128-129) |
20.05
|
|
|
160-161. |
Тренувальні вправи. Обчислення значень числових виразів. Одиниці довжини, часу, їх порівняння. Розв’язування сюжетних задач.(с.130-131) |
21.05 22.05
|
|
|
162-163. |
Арифметичні дії з числами в межах 1000. Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач. (с.131-132) |
23.05 26.05 |
|
|
164. |
Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач. (с.132-133) |
27.05 |
|
|
165. |
Перевір себе. Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь. |
28.05 |
|
|
166. |
Повторення вивченого. Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач.(с.134-135) |
29.05 |
|
|
167. |
Повторення вивченого. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.(с.135-136) |
30.05 |
|
|
168. |
Тематична діагностувальна робота За темою «Способи усних обчислень частки. Повторення вивченого матеріалу» |
02.06 |
|
|
169. |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
03.06 |
|
|
170. |
Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компетентностей. (с.137) |
04.06 |
|
|
171. |
Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач. (с.138) |
05.06 |
|
|
172. |
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. ( с.139) |
06.06 |
|
|
173. |
Розв’язування рівнянь. Побудова геометричних фігур. |
09.06 |
|
|
174. |
Обчислення периметра многокутника. |
10.06 |
|
|
175. |
Підсумковий урок за рік. |
11.06 |
|
|