Комплексна підсумкова робота № 3 за темою "Пам'ятаємо про минуле" (ГР 2 Працює з текстом ГР 3 Письмово взаємодіє ГР 4 Досліджує мовлення)

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота № 3 за темою "Пам'ятаємо про минуле" (ГР 2 Працює з текстом ГР 3 Письмово взаємодіє ГР 4 Досліджує мовлення) за підручником для 7 класу Ніни Міляновської, Едуарда Міляновського
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота № 3 за темою «Пам’ятаємо про минуле»

ГР 2 Працює з текстом

                             І варіант

1.Запишіть коротку відповідь на запитання (3б.)

1. Вірш «Про назву концтабору Бухенвальд» є потужним закликом до…

 

2.Дев’ятирічний німецький хлопчик, який сумує за життям і друзями, яких він залишив у Берліні після того, як його сім’я несподівано переїхала до Польщі через роботу його батька,-це…

 

3.Напишіть, де знаходиться Вестерплятте та які історичні події, пов’язані з цією місцевістю, узято за основу вірша К. І. Галчинського «Пісня про солдатів з Вестерплятте»

 

 

2.Визначте провідну тему вірша К. І. Галчинського «Лист з полону». Як автор звертається до коханої? Запишіть відповідні епітети, метафори і порівняння (4б).

 

 

 

 

3.Установіть відповідність між засобом художньої виразності та уривками з

поезій (2б.)

1 Епітет                          А «Світліша за сонце ясне»

2 Порівняння                Б «Стояли ми…»

3 Метафора                  В «на осяйні поляни»

4 Інверсія                       Г «кошмар, виймає серце із грудей»

 

4. Визначте тему, ідею, головну думку поезії А. Маргул-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»  (3б) Усього 12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       ГР 3 Письмово взаємодіє  Усього  12 балів

1.Поясніть останній рядок вірша : «Ти –пісня моєї дороги» вірша К. І. Галчинського «Лист з полону». Про яку дорогу йдеться? (3б.)

 

 

 

 

 

 

2.Уявіть, як могло би скластися життя Шмуля, якби не трагічні події Другої світової війни (Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі)(3б.)

 

 

 

 

 

 

 

3.Уявіть, що вас запросили взяти участь у Всеукраїнському телемарафоні «Література проти війни». Напишіть текст виступу на телебаченні, використовуючи прочитані вами твори зарубіжних письменників про Другу світову війну (8-10 речень) (6б.)

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГР 4 Досліджує мовлення   Усього 12 балів

 1.  Виконайте тестові завдання (6б.)

 

  1. Костанти Ідельфонс Галчинський є письменником

 А німецьким

Б ірландським

В польським

Г французьким

  1. Розповідь у вірші «Пісня про солдатів з Вестерплятте» ведеться від імені

А свідків події

Б загиблих солдатів

В родичів загиблих

Г друзів загиблих

3.Поезію «Лист з полону «К,І. Галчинський присвятив

А дружині

Б матері

В сестрі

Г доньці

4.Чому ліричний герой поезії А. Маргул- Шпербера «Про назву табору Бухенвальд» не може згадувати своє дитинство?

А це крає йому серце

Б бо дитинство було нещасливе

В дуже тужить за батьками

Г війна увірвалася у дитинство героя

5.Головна тема повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»

А доля дітей

Б дружба дітей

В нацизм і Голокост

Г доля дорослих

6. Життя Бруно кардинально змінюється ,коли

А  його батька призначають комендантом і сім’я змушена переїхати в новий будинок Геть-Звідси

Б померла бабуся

В хлопчик пішов до школи

Г повернувся назад до Берліна

2.Порівняйте образи Бруно і Шмуля з повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі» (6б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплексна підсумкова робота за темою «Пам’ятаємо про минуле»

                                 ІІ варіант

        ГР 2    Працює з текстом  Усього 12 балів

  1. Запишіть коротку відповідь на запитання (3б.)

  1.Вірш «Пісня про солдатів з Вестерплятте» написано  від…

 

  1. Жанр поезії «Про назву концтабору Бухенвальд»…

 

  1. Керує  табором Аушвіц у Польщі, вірний рейху,  твердо вірить у культурну та політичну перевагу Німеччини-це…

 

      2. Які художні деталі й символи свідчать про трагізм Другої світової війни у вірші А. Маргул- Шпербера «Про назву табору Бухенвальд»? (4б.)

 

 

 

 

3.Установіть відповідність між засобом художньої виразності та уривками з поезій (2б.)

1.Епітет                 А «Стояли, як мур»

2. Порівняння     Б «Як близько звідси Веймер гомонів,

3. Метафора         А тут-навіки мовкли голоси»

4. Антитеза           В «лютий час»

                                 Г «До неба лавами ішли солдати з Вестерплятте»

 

  1. Напишіть про свої враження від поезії «Лист з полону» К. І. Галчинського (3б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      ГР 3 Письмово взаємодіє  Усього 12 балів

  1. Охарактеризуйте образ ліричного героя у вірші А. Маргул- Шпербера «Про назву табору Бухенвальд» (3б.)

  

 

 

 

 

 

 

 

  1. Чи хотіли б ви мати такого друга як Шмуль? Поясніть, чому? (Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі»)

 

 

 

 

 

 

  1. Уявіть, що у вас є можливість звернутися в on-line до молоді України з відкритим листом на підтримку читання. Напишіть текст-звернення, в якому переконайте дітей і підлітків у необхідності обов’язкового прочитання повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі», в актуальності ідей та образів твору для сьогодення (8-10 речень) ( 6б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГР 4 Досліджує мовлення  Усього 12 балів

  1. Виконайте тестові завдання (6б.)

  1.Джон Бойн є письменником

   А американським

  Б німецьким

  В французьким

  Г ірландським

  1. У вірші К.І Галчинського «Пісня про солдатів з Вестерплятте» солдати «лавами пішли»

А до гарнізону

Б на фронт

В до неба

Г до перемоги

  1. Концтабір Бухенвальд розташувався біля

А Веймера

Б Дрездена

В Берліна

Г Бремена

  1. Кохана для ліричного героя вірша К. І. Галчинського «Лист з полону» є

              А щастям весняним, осіннім, літнім, зимовим

              Б надійною опорою

              В улюбленою дружиною

              Г вірним другом

  1. Проблеми, які порушує Джон Бойн у повісті «Хлопчик у смугастій піжамі»

              А дружби, любові, відданості

              Б нацизму, антисемітизму, рівності та людських прав

              В вірності обов’язку, терпимості, свободи

               Г патріотизму та самозречення в ім’я Батьківщини

  1. Шмуль за національністю

А поляк

Б єврей

В німець

Г чех

 

  1. Які трагічні провідні мотиви об’єднують твори К.І. Галчинського і А. Маргул- Шпербера? Доведіть цитатами з творів, зробіть висновки (6 б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Овечко Надія Дмитрівна
    Дякую! Чудова робота!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 грудня
Переглядів
1207
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку