Комплексна підсумкова робота № 3 за темою «Пам’ятаємо про минуле»
ГР 2 Працює з текстом
І варіант
1.Запишіть коротку відповідь на запитання (3б.)
1. Вірш «Про назву концтабору Бухенвальд» є потужним закликом до…
2.Дев’ятирічний німецький хлопчик, який сумує за життям і друзями, яких він залишив у Берліні після того, як його сім’я несподівано переїхала до Польщі через роботу його батька,-це…
3.Напишіть, де знаходиться Вестерплятте та які історичні події, пов’язані з цією місцевістю, узято за основу вірша К. І. Галчинського «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
2.Визначте провідну тему вірша К. І. Галчинського «Лист з полону». Як автор звертається до коханої? Запишіть відповідні епітети, метафори і порівняння (4б).
3.Установіть відповідність між засобом художньої виразності та уривками з
поезій (2б.)
1 Епітет А «Світліша за сонце ясне»
2 Порівняння Б «Стояли ми…»
3 Метафора В «на осяйні поляни»
4 Інверсія Г «кошмар, виймає серце із грудей»
4. Визначте тему, ідею, головну думку поезії А. Маргул-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд» (3б) Усього 12 балів
ГР 3 Письмово взаємодіє Усього 12 балів
1.Поясніть останній рядок вірша : «Ти –пісня моєї дороги» вірша К. І. Галчинського «Лист з полону». Про яку дорогу йдеться? (3б.)
2.Уявіть, як могло би скластися життя Шмуля, якби не трагічні події Другої світової війни (Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі)(3б.)
3.Уявіть, що вас запросили взяти участь у Всеукраїнському телемарафоні «Література проти війни». Напишіть текст виступу на телебаченні, використовуючи прочитані вами твори зарубіжних письменників про Другу світову війну (8-10 речень) (6б.)
ГР 4 Досліджує мовлення Усього 12 балів
1. Виконайте тестові завдання (6б.)
А німецьким
Б ірландським
В польським
Г французьким
А свідків події
Б загиблих солдатів
В родичів загиблих
Г друзів загиблих
3.Поезію «Лист з полону «К,І. Галчинський присвятив
А дружині
Б матері
В сестрі
Г доньці
4.Чому ліричний герой поезії А. Маргул- Шпербера «Про назву табору Бухенвальд» не може згадувати своє дитинство?
А це крає йому серце
Б бо дитинство було нещасливе
В дуже тужить за батьками
Г війна увірвалася у дитинство героя
5.Головна тема повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»
А доля дітей
Б дружба дітей
В нацизм і Голокост
Г доля дорослих
6. Життя Бруно кардинально змінюється ,коли
А його батька призначають комендантом і сім’я змушена переїхати в новий будинок Геть-Звідси
Б померла бабуся
В хлопчик пішов до школи
Г повернувся назад до Берліна
2.Порівняйте образи Бруно і Шмуля з повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі» (6б.)
Комплексна підсумкова робота за темою «Пам’ятаємо про минуле»
ІІ варіант
ГР 2 Працює з текстом Усього 12 балів
1.Вірш «Пісня про солдатів з Вестерплятте» написано від…
2. Які художні деталі й символи свідчать про трагізм Другої світової війни у вірші А. Маргул- Шпербера «Про назву табору Бухенвальд»? (4б.)
3.Установіть відповідність між засобом художньої виразності та уривками з поезій (2б.)
1.Епітет А «Стояли, як мур»
2. Порівняння Б «Як близько звідси Веймер гомонів,
3. Метафора А тут-навіки мовкли голоси»
4. Антитеза В «лютий час»
Г «До неба лавами ішли солдати з Вестерплятте»
ГР 3 Письмово взаємодіє Усього 12 балів
ГР 4 Досліджує мовлення Усього 12 балів
1.Джон Бойн є письменником
А американським
Б німецьким
В французьким
Г ірландським
А до гарнізону
Б на фронт
В до неба
Г до перемоги
А Веймера
Б Дрездена
В Берліна
Г Бремена
А щастям весняним, осіннім, літнім, зимовим
Б надійною опорою
В улюбленою дружиною
Г вірним другом
А дружби, любові, відданості
Б нацизму, антисемітизму, рівності та людських прав
В вірності обов’язку, терпимості, свободи
Г патріотизму та самозречення в ім’я Батьківщини
А поляк
Б єврей
В німець
Г чех