Комплексна підсумкова робота «Музика поетичного слова»

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота 5 клас за групами знань «Музика поетичного слова»
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота

«Музика поетичного слова»

Усно взаємодіє (група 1)

Прослухайте прочитаний вчителем вірш Павла Тичини «Гаї шумлять» та виконайте тестові завдання.

  1. Що робить ліричний герой у поезії, коли біжать хмарки?

а) милується

б) хвилюється

в) журиться

г) сумує

  1. Де гуде дзвін?

а) у полі

б) у саду

в) іздалеку

г) на вулиці

  1. Де дзвін думки пряде?

а) над садами

б) над полями

в) над квітами

г) над нивами

  1. Над нивами-приливами,

купаючи мене, мов...... ( вставте слово)

а) журавля

б) ластівку

в) жайворонка

г) голуба

  1. Я йду, іду - ...... ( вставте слово)

а) щасливий

б) сумний

в) зворушений

г) зажурений

  1. Під тихий шепіт трав......( втавте слово)

а) голублячий

б) кохаючий

в) чекаючий

г) капаючий

  1. Де мріє гай?

а) над полем

б) над садом

в) над річкою

г) над хатою

  1. Який край неба?

а) як мідь

б) як срібло

в) як море

г) як золото

  1. Як горить-тремтить ріка?

а) як симфонія

б) як плач

в) як музика

г) як дзеркало

  1.  Яка пташка згадується у поезії?

а) жайворонок

б) лелека

в) горобець

г) ластівка

12 балів

Працює з текстом (група 2)

Прочитай текст та виконай завдання до нього.

Блакить мою душу обвіяла,
Душа моя сонця намріяла,
Душа причастилася кротості трав
Добридень я світу сказав!

Струмком серед гаю як стрічечка.
На квітці метелик мов свічечка.
Хвилюють, маюють, квітують поля
Добридень тобі, Україно моя!

Виписати із тексту:

  1. метафори;
  2. порівняння;
  3. пестливі слова;
  4. зорові образи поезії;
  5. патетичні оклики.

12 балів

Письмово взаємодіє (група 3)

Скласти  «Твір за метафорою» за поезією М. Вінграновського «Сама собою річка ця тече...»  за схемою:

1 рядок – колір

2 рядок – смак

3 рядок – запах

4 рядок  вигляд (образ, символ)

5 рядок – звук

6 рядок – якість переживання.

 

Сама собою річка ця тече,
Маленька річечка, вузенька, як долоня.
Ця річечка Дніпра тихенька синя доня,
Маленька донечка без імені іще.

Вона тече в городі в нас під кленом,
І наша хата пахне їй борщем.
Цвіте над нею небо здоровенно
Солодкими хмаринами з дощем.

Ця річечка тече для клена і для мене,
Її й тоді я бачу, коли сплю.
Я річечку оцю в городі в нас під кленом
Як тата й маму і як мед люблю.

12 балів

Досліджує мовлення (група 4)

  1. Установіть відповідність між художнім засобом і рядком з вірша.
  1. Порівняння

а) благодатний, довгожданий, дивним сяйвом осіянний

  1. Епітет

б) відкривай гарячі груди, мати-земле!

  1. Патетичне звертання

в) осінь-маляр із палітрою пишною.

  1. Поєднайте письменника з ілюстрацією до його твору.
  1. Тарас Шевченко

Павло Тичина. Блакить мою душу обвіяла, Душа моя сонця намріяла, Душа…а)

  1. Павло Тичина

Осінь маляр із палітрою пишною - Максим Рильський - AudioMamaб)

  1. Євген Гуцало

Т. Г. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе»в)

  1. Максим Рильський

5 кл НУШ. "Чарівники", "Зірка", «Журавлі високі пролітають". | Тест на 10  запитань. Українська літератураг)

  1. Установіть автора з рядками його поезії.
  1. Тарас Шевченко

а) Ліс обливає кольорами дивними,
Ніжно сміється до вітру,
Грає цілунками з ним переливними.

  1. Павло Тичина

б) Ніч — велика чарівниця,
та ще більший чарівник
ранок — щирий трудівник,
що і сам трудитись звик,
що до праці всіх розбудить —
хай то птиці,
звірі,
люди…

  1. Євген Гуцало

в) Ах, хіба ж ти, хіба ти це знаєш,
Коли сам весь тремтиш, весь смієшся, ридаєш,
Серце б’ється і б’ється в грудях...
Не бував ти у наших краях.

  1. Максим Рильський

г) А туман, неначе ворог,
Закриває море
І хмароньку рожевую,
І тьму за собою

12 балів

 

docx
Додано
14 травня
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку