Вчитель: Леонова А.Ю.
8 клас
КОМПЛЕКСНА ПІДСУМКОВА РОБОТА З ТЕМИ
«Духовна свобода та самобутність»
(за творами Л.Українки «Давня казка», В. Дрозда «Білий кінь Шептало», Ю. Винничука «Місце для дракона», Г. Кирпи «Мій ангел такий маленький», «Коли до вас темної ночі…»)
ГР1. Усно взаємодіє.
— Що ви таке говорите, дядечку?! — жахнувся кінь.(ДРАКОН) — Та мені й на думці ніколи не було зло чинити. Що мені хтось поганого зробив?
— Е-е, синку, не бідкайся даремно, бо що має бути, те й буде. Нікуди від долі своєї не втечеш. Подивися на себе — гадаєш, для краси тебе таким здоровилом господь сотворив? А ти ж іще рости й рости будеш. Усе в природі має своє призначення, і горе тому, хто піде проти цього.
— Ніхто ще про мене не знає.
Коні, боязко косячись на батіг, почовгали дворищем до бригадних воріт.
— Дізнаються. А як станеться теє, не матимеш уже спокою. Приїдуть і покличуть тебе на базар (ГЕРЦЬ). Мусиш згинути.
— За що?
— А так — ні за що. Дракон повинен згинути.
І він побіг, збуджено форкаючи та загрібаючи копитами пісок, схожий на короткогривого стригунця.
ГР 2. Працює з текстом. (2 бали)
А Інтерес джури пана Лавріна до Настасі
Б Розповідь шинкаря про велику кількість мух, яка раптово з’явилась у його приміщенні.
В рішення князя віддати дочку заміж
Г Допомога лицаря Лавріна зголоднілій бабусі, що зустрілася йому в лісі пад час подорожі до Люботина
Д Сутичка, яка майже відбулася між Гудбрантом і Кебасом
Е Дружба між Грицьком і Пустельником
Є Опис Люботина, який перебував під впливом баби Дрімоти
Ж Знайомство з молодим драконом
З Намагання князя й лицарів вигнати дракона з печери за допомогою диму від розпаленого багаття
И Звернення-прохання учителя до змія, щоб той став до бою.
Ключ-відповідь: 1-Є, 2-В, 3-Ж,4-Е, 5-И, 6-З, 7-Б, 8-Д, 9-А, 10-Г.
ГР3.Письмово взаємодіє. (4 бали)
ГР 4. Досліджує мовлення. (3 бали)
я навіть не чую,
як він сидить
на моєму плечі. (Ангел, ««Мій ангел такий маленький», Г. Кирпа)