Комплексне заняття,,Сонячний зайчик"

Про матеріал
Закріпити цифри в межах 10,суміжні числа,орієнтування в просторі.Закріпити знання про характерні ознаки весни.Виявити вміння вірно будувати речення.Звуковий аналіз слів.Поділ слів на склади.
Перегляд файлу

 

Комплексне заняття

для дітей старшого дошкільного віку

На тему “Сонячний зайчик”

(логіко- математичний розвиток, грамота, ознайомлення з природою)

 

 

Мета: Виявити у дітей рівень узагальнених уявлень про пори року – весну. Закріпити знання про характерні ознаки весни, з явищами живої та неживої природи навесні:

  •                  усвідомити знання сонячного тепла для всього живого на землі.
  •                  методом пантами виявити уяву про життя квітів.

Виявити вміння вірно будувати речення, використовуючи різні граматичні конструкції, будувати речення, використовуючи схему. Виявити вміння групувати предмети по призначенню. Правильно оперувати знаннями під час звукового аналізу слів. Виявити знання дітей ділити слова на склади, називати слова на заданий звук. Виявити рівень розвитку вільного запам’ятовування.

Розвивати зв’язне мовлення, увагу, фонематичний звук. Розвити, зосередженість,логічне мислення під час ігор на повторення та закріплення цифр в межах 10, суміжних чисел, орієнтування в просторі,визначення форми предмета, геометричних фігур та увагу на занятті

Виховувати любов до природи, організованість, самостійність, позитивне ставлення до товаришів та вміння позитивно спільно спілкуватись.

Словникова робота: сон-трова, пролісок, підсніжник, сонячний зайчик, активізація, збагачення словника епітетами.

Матеріали: демонстраційний- іграшковий сонячний зайчик,сонечко з промінчиками (з паперу), фланенеграф, геометричні фігури, предметні картинки.

Роздатковий матеріал: картинки з малюнками квітів поділені на декілька частин, картинки для гри «П’ятий зайвий», «Знайди будиночок», «Поділи на склади», фломастери, олівці, картинка для виконання гри «Знайди пропущене число», «Підбери сусідів»,цифри від 1-10; предметні картинки, геометричні фігури для гри «Човник».

Хід заняття

Привітання з гостями.

  •                      Добрий день вам, добрі люд,

Хай вам щастя й доля буде

Не на день і не на рік,

А на довгий - довгий вік.

Сюрпризний момент: - Світло і сонячно в нашій групі, і настрій у всіх радісний. Щоб підтримати цей настрій, підійдемо до віконечка.

Діти підходять до віконця й помічають люстерко.

Вихователь. - Яке гарне люстерко , хто нам його подарував?(діти висловлюють свою думку).

Вихователь. – Дивіться, але ж це віконечко не таке, як усі інші. Воно особливе – осяяне весняним сонечком. Як багато промінців його торкається! Гадаю, то сонечко подарувало нам люстерко (повертає люстерко і пускає сонячних зайчиків).

  •                      Хто ж це в нас по кімнаті стрибає? (сонячний зайчик)

Вихователь. – От було б, добре якби сонячний зайчик заговорив!(з’являється сонячний зайчик - іграшка).

Сонячний зайчик. – Я тут, і я справжній.

Вихователь. – Діти, про що ви хотіли б запитати Сонячного зайчика? (діти запитують)

Сонячний зайчик. – Як ви гадаєте, чому мене називають Сонячний зайчик?

  •                      А яка зараз пора року?
  •                      Як ви гадаєте, чому вона найулюбленіша за всіх?
  •                      А ви любите весняне сонечко?
  •                      За що?
  •                      Хто ще,крім дітей, любить весняне сонечко? Чому?
  •                      А ви знаєте закличку про сонечко? (діти промовляють)

Сонечко. – Мені сподобалась ваші відповіді, тому я хочу з вами погратися. А допоможуть мені сонячні промінці.

Вихователь: - Сонце в мандрівку нас закликає

                        І про дорогу оповіщає

                        Йдіть, мої любі, під ноги дивіться

                        Травам і квітам ніжно вклонитись.

Перший промінець « Склади розповідь про весну»

Вихователь. Треба скласти розповідь про весну. У розповіді намагайтесь гарно і послідовно передавати свою думку.

Другий промінець Гра « Склади сам квітку», «Розкажи про свою квітку».

(діти складають картинки квітів із частин, розповідають про свою квітку)

Вихователь. – А зараз я вам пропоную «перетворитися» у насіння квіточки.

                     Посадили насіннячко на весні

                     Поливали насіннячко день при дні

                     Сонце дарувало йому тепло

                     Проросло те насіннячко

                     Квіткою розцвіло.

Третій промінець.  Гра «П’ятий зайвий»

Вихователь. Треба уважно роздивитися картинки і за черкнути зайвий предмет.

Четвертий промінець. а) Гра «Знайди будиночок» (робота з картинками, з’єднати малюнок потрібною схемою)

Коза, Дім, Літак

_

*

_

*

 

=

*

_

 

=

*

_

*

_

 

 

б) Гра «Поділи на склади»

Мак                 Риба          Телефон

в) Гра «Звуки» (на дошці предметні картинки)

- Назвіть слова на заданий звук.

П’ятий промінчик. – Встаньте діти, посміхнеться

                                    В різні боки нахиліться

                                    Веретеном покрутіться

                                    Раз – присядьте, два – присядьте

                                    І за столи тихесенько сядьте.

Шостий промінчик.  а) Гра «Будь уважний» (словесний диктант)

  •          Намалюй вряд 2 сливи і 3 яблука
  •          Намалюй вряд 6 трикутників, 2 зелених, останні жовті.
  •          Намалюй в ряд 4 жучка – щоб перший вгору, другий – вниз;

третій – вправо, четвертий – вліво.

б) Гра « Знайди пропущене число» «Підбери сусідів»

        (робота з картинками)

4

 

6

 

 

8

 

Сьомий промінець.

Вихователь. – А ось пий шли  геометричні фігури

  •          Як називаються ці фігури?
  •          У вас на столах предметні картинки, роздивіться уважно. Я буду показувати геометричну фігуру, а ви мені покажіть ту картинку, у кого форма предмета схожа на дану фігуру.

Восьмий промінчик. Гра «Човник»

  •          Викладіть з геометричних фігур таке ж зображення човника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь. – Які ви молодці! Багато знаєте про весну, граєте в цікаві ігри. Але погляньте, - яке невеселе стало сонечко, лишившись без промінчиків. Воно віддало нам усі. Як нам допомогти сонечку?

(діти пропонують свою допомогу)

Вихователь. – А мені здається, що нам допоможе нам маленький сонячний зайчик. Від його тепла утворилося подивіться, скільки багато промінців. Але ці промінці ви можете отримати і допомогти сонечку, якщо скажете прислів’я або приказку про весну. (діти називають прислів’я і одержують промінці).

  •                      Можливо ми тепер зможемо роз висилити наше сонечко? Що ми зробимо? (діти викладають промінчики до сонця, стають навкруги сонечка)

Підсумок.

Вихователь. – Ось бачите тепер сонечко знову всміхається землі, а навколо розквітне багато квітів. Над ними в танку закружляються метелики. Це матінка – природа пестить, виховує усіх нас, навчає жити, бачити й цінувати їх красу і бути з нею разом однією родиною.

Давайте і ми, діти, посміхнемось сонечку та один одному і подаруємо свої посмішки гостям.

  •                      Молодці діти , ви гарно сьогодні попрацювали і тепер сонячний зайчик подарує вам подарунки.

Діти. Кожний погляд.

          Кожне слово має значення

          Попрощаємося з вами

          До побачення.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 грудня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку