Конкурс малюнків: «Краса осінньої природи в малюнках наших».

Про матеріал
Розширити знання учнів про те, що вони дізналися про осінь та її ознаки з власних спостережень і прочитаного у книжках, розширити і поглибити знання дітей про походження овочевих рослин і їх назв; розвивати творчу уяву про багатство і щедрість осінньої пори, допомогти відчути яскраву красу осінніх барв та їх змін; виховувати любов до природного довкілля своєї рідної землі.
Перегляд файлу

Тема:

Конкурс малюнків: «Краса осінньої природи в малюнках наших».

Клас:

4-а

Вихователь:

Гордун Н.А.

Мета:

Розширити знання учнів про те, що вони дізналися про осінь та її ознаки з власних спостережень і прочитаного у книжках, розширити і поглибити знання дітей про походження овочевих рослин і їх назв; розвивати творчу уяву про багатство і щедрість осінньої пори, допомогти відчути яскраву красу осінніх барв та їх змін;.                                                         виховувати любов до природного довкілля своєї рідної землі.

Матеріально-технічне забезпечення: ноутбук, мультимедійна дошка, проектор.

Дидактичне забезпечення: білі аркуші паперу, олівці, фломастери, фарби.

Використані джерела:

  1.     КВК «Дари осені» Кожуховська Г.О. [Електроний ресурс] / – Режим доступу: https://www.school304.com.ua/?page=1075.
  2.     Урок розвитку зв’язного мовлення для 4 класу. Василенко Т.А. [Електроний ресурс] / – Режим доступу: https://urok-ua.com/urok-rozvytku-zvyaznoho-movlennya-dlya-4-klasu/.
  3.     Розробка уроку. Твір на основі вражень від екскурсії: "Краса осіннього лісу" [Електроний ресурс] /  –Режим доступу: https://personalnij-sajt-stetsenko-yuliji-volodimirivni.webnode.com.ua/ekonomika/.

 

Складова моделі успішного випускника: громадянин.

Орієнтир складової моделі успішного випускника: загальноприйнята громадянська позиція.

Педагогічний інструментарій: підхід: особистісно-орієнтований;
Технології: ситуативне моделювання, дискусійні питання;

Форма роботи: конкурс малюнків.

Ознаки успішного зростання випускника: засвоєння вічних цінностей.

Хід заходу

 

  1. Вступ.

 

 

Вихователь:

 

 

Подивись: на видноколі

Мов змінилися ліси,

Хто це їх у жовтий колір

Так барвисто прикрасив?

Ось край річки - жовті клени

І берези золоті.

Ялинки лише зелені

Залишились в самоті.

І пишаються дерева

Золотим своїм вбранням.

Це якийсь маляр, напевне,

Догодити хоче нам.

 

 

 

 

 

Сьогодні з вами ми поговоримо про нашу осінню природу, про її красу, її барви і те, як осіння пора зачаровує своїм різнобарв'ям.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

  1. Основна частина.

Перегляд презентації.

Слайд 1

Осінь – це надзвичайна, чарівна і казкова пора року. Та окрім краси вона приносить нам щедрий врожай та дарунки від природи. Ця пора року завжди була особливою для українців, сповнена різними традиціями та святами. Цей період осені не дарма називають золотим, адже в природі відбуваються великі перетворення. Якщо  влітку переважним  кольором вважається зелений, то ранньою осінню – це жовтий окрас листя і трави, що нагадує золото.

 

   В жовтні дуже гарно виглядають парки, де пожовкле листя  хрумтить під ногами.

  Розпочався листопад. Багато дерев втратило чарівну красу оздоблення, проте килим з листя стане пишним і м’яким, наче пух. Дуже приємно підкидати листя вгору та дивитися, як вони, кружляючи, падають на землю.

Слайд 2

Діти, а хто знає вірші про осінь?

Слайд 3

За народними переказами Осінь ― старша донька Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй:

― Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою, і люди полюблять тебе.  І осінь, як ви бачите, виконує наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів, і чарує нас своїм осіннім золотом.

До вашої уваги пропоную загадки про дари осені.

Хто на грядці серед літа одягає безліч свиток? (Капуста)

 

Довгий, зелений, добрий солений, добрий і сирий – хто він такий? (Огірок)

 

Я кругленька, червоненька, з хвостиком тоненьким. На городі мене рвуть і до столу подають. (Редиска)

 

Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)

 

Повна хата горобців, а не вилетіти. (Гарбуз)

 

І печуть мене, і варять, і їдять мене, і хвалять, бо добра. (Картопля)

 

Білі зуби маю, та усі ковтаю, довгі коси маю, та не заплітаю. (Кукурудза)

 

Сидить Марушка в семи кожушках, хто на неї гляне, той і заплаче. (Цибуля).

Вправа на уважність "Виправ помилку".

картошка

силива

помидор

горбуз

сояшник

копуста

ретька

ковун

огурець

морка

перец

яблоко

бурак

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

Вікторина: "Відгадай".

Який овоч перетворила фея у карету, щоб Попелюшка змогла поїхати на бал? (Гарбуз).

 

Який овоч допоміг старій королеві розпізнати справжню принцесу? (Горошина)

 

Як назвала мама сина на честь малої горошини? (Котигорошко)

 

Яку рослину використали індіанці для газової атаки? (Перець)

 

З стебла якого овочу виготовляють папір, силос, меблі, добрива, тканину, дзеркальне скло, клей? (Соняшник)

 

―У яких рослин ягоди бувають різного кольору? (Смородина, черешня, аґрус.)

 

Конкурс малюнків "Барви осінніх днів".

Нас вітає чарівна осінь. Погода суха і сонячна. Прозорим небом пропливають білосніжні хмаринки. Яскраве сонячне проміння зігріває верхівки дерев. Осінь одягла дерева в розкішні шати.

Зараз ми з вами намалюємо чарівну осінню природу (діти виконують роботу, після закінчення огляд і аналіз робіт).

  1. Заключна частина

Слайд 4

А краса живе в усьому:

На землі й на небесах.

В світлі сонечка ясному,

У замріяних лісах,

У степу, на хлібній ниві,

Там, де пташка п’є росу…

І щоб всі були красиві,

 

Треба бачити красу.

Треба слухати і чути

Пташку в хорі лісовім.

І для себе світ відкрити,

І себе знайти у нім.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Natalia Gordun
Додано
9 грудня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку