Конспект інтегрованого заняття для дітей 5-ого року життя
«Як білочка дятла врятувала» за казкою В.О.Сухомлинського.
(у дистанційному форматі)
Ознайомлення з природним довкіллям, мовленнєвий розвиток, логіко-математичний розвиток.
Програмовий зміст:
Словник: дзьоб, ялинкова, вилущується, радіє.
Обладнання: відеопрезентація, ноутбук.
Хід заняття:
Рудий малесенький звірок
По деревах стриб та скок.
Він живе не на землі,
А на дереві в дуплі. (Білка)
Бесіда про білочку
Діти, давайте подивимося, які ж запаси зробила наша білочка на зиму.
Дидактична гра: «Порахуй і скажи скільки». Діти рахують гриби, шишки, жолуді і порівнюють їх кількість (лічба в межах 5).
Розповідь про дятла.
Діти, хочу розповісти вам цікаву історію про друга білочки - дятла. Дятел – це птах , який живе у лісі і не відлітає у теплі краї. Наша білочка з ним дуже товаришує, вони навіть іноді снідають разом. Коли ми гуляємо в лісі або саду то можемо почути дятла.
Пропоную вам послухати казку «ЯК БІЛОЧКА ВРЯТУВАЛА ДЯТЛА»
Серед зими потепліло, пішов дощ, потім знову замерзло. Вкрилися льодом дерева, зледеніли шишки на ялинках. Немає чого їсти дятлові: стукає об лід, а до кори не достукається. Б дзьобом шишку, а зернятка не вилущуються.
Сів дятел на ялині й плаче. Падаю гарячі сльози на сніг, замерзають.
Дивиться білка з дупла — дятел плаче. Стриб, стриб, прибігла до дятла.
Винесла, вона з дупла велику ялинову шишку. Поклала між стовбуром і гілкою. С дятел біля шишки та й ну довбати дзьобом.
А білочка сидить біля дупла й раді І білченята в дуплі радіють. І сонечко небі радіє.
Бесіда:
Радість це емоція, емоцій багато. Усі емоції важливі!
Емоції допомагають нам розуміти, що з нами відбувається. Не буває поганих та хороших емоцій, але є неприємні та приємні
Гра «Дзеркало емоцій» Пропоную вам подивитись, які бувають емоції, а потім самим показати емоції з допомогою міміки.
Вправу «Дзеркало» Підійдіть до дзеркала, подивіться у нього, пригадайте те, що вам вдалося, торкніться голови, погладьте себе і промовте: “Я молодець”. А ще — напишіть це на стікері і почепіть на дзеркало. Аби підсилити ефект від вправи, поясніть дитині, що кожного разу, коли вона побачить своє відображення у дзеркалі, хай нагадає собі: «Я молодець, я впораюсь”.