Конспект інтегрованого заняття для дітей 5-ого року життя «Як білочка дятла врятувала» за казкою В.О.Сухомлинського. (у дистанційному форматі)

Про матеріал
Метою заняття є: - розширити знання дітей про зимові явища природи; формувати інтерес до живої природи; закріпити знання про житло та спосіб живлення дятла і білки; - формувати вміння лічити порядковою та кількісною лічбою в межах 5; - продовжувати знайомити дітей з творами В.О.Сухомлинського , вчити уважно слухати текст, оцінювати вчинки героїв казки.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття для дітей 5-ого року життя

«Як білочка дятла врятувала» за казкою В.О.Сухомлинського.

(у дистанційному форматі)

 

             Ознайомлення  з природним довкіллям, мовленнєвий розвиток,  логіко-математичний розвиток.

 

 Програмовий зміст:

  •          Розширити знання дітей про зимові явища природи; формувати  інтерес до живої природи;  закріпити знання про житло та спосіб живлення дятла і білки;
  •          формувати вміння лічити порядковою та кількісною лічбою в межах 5;
  •          продовжувати знайомити дітей з творами В.О.Сухомлинського ,  вчити уважно слухати текст, оцінювати вчинки героїв казки; 
  •          сприяти розвитку зв’язного мовлення, стимулювати вживання повних речень, узгоджуючи слова в роді, числі, відмінку;
  •          сформувати поняття про емоції та їх вплив на  настрій людини;
  •          вчити виконувати вправи, що сприяють зміцненню ментального здоров’я дітей;  
  •          розвивати увагу, пам'ять, мислення, відчуття краси художнього слова;
  •          виховувати посидючість,  ввічливість, доброзичливість, почуття радості, любов до природи, бажання допомагати птахам в зимовий період.

Словник: дзьоб, ялинкова, вилущується, радіє.

Обладнання: відеопрезентація, ноутбук.

Хід заняття:

  •          До нас сьогодні завітала гостя, а щоб взнати хто відгадайте загадку:

Рудий малесенький звірок 
По деревах стриб та скок. 
Він живе не на землі, 
А на дереві в дуплі.  (Білка)

Бесіда про білочку

  •          Де живе білка?  (в лісі)
  •          Де знаходиться її хатка? (на дереві в дуплі)
  •          Як білочка готує хатку до зими? (На зиму білочка утеплює своє дупло сухим листячком, пір’ям)
  •          А чи робить білочка запаси на зиму? Що вона збирає? (Білочка запаслива, на зиму у дуплі вона робить великі запаси.)

Діти, давайте подивимося, які ж запаси зробила наша білочка на зиму.

Дидактична гра: «Порахуй і скажи скільки». Діти рахують гриби, шишки, жолуді і порівнюють їх кількість (лічба в межах 5).

Розповідь про дятла.

   Діти, хочу розповісти вам цікаву історію про друга білочки -  дятла. Дятел – це птах , який живе у лісі і не відлітає у теплі краї. Наша білочка з ним дуже товаришує, вони навіть іноді снідають разом. Коли ми гуляємо в лісі або саду то можемо почути дятла.

  •          Що ми чуємо?
  •          Для чого дятел стукотить по дереву?  Стукотить по дереву він не просто так.  Своїм міцним дзьобом дятел дістає з під кори дерев різних комашок, він рятує дерева. А ще дзьобом дятел для себе робить дупло. Стукіт дятла – це його мова, так дятли розуміють один одного.

Пропоную вам послухати казку «ЯК БІЛОЧКА ВРЯТУВАЛА ДЯТЛА»

Серед зими потепліло, пішов дощ, потім знову замерзло. Вкрилися льодом дерева, зледеніли шишки на ялинках. Немає чого їсти дятлові: стукає об лід, а до кори не достукається. Б дзьобом шишку, а зернятка не вилущуються.

Сів дятел на ялині й плаче. Падаю гарячі сльози на сніг, замерзають.

Дивиться білка з дупла — дятел плаче. Стриб, стриб, прибігла до дятла.

  •            Чого це ти, дятле, плачеш?
  •            Немає чого їсти, білочко. Жаль стало білочці дятла.

      Винесла, вона з дупла велику ялинову шишку.  Поклала між стовбуром і гілкою. С дятел біля шишки та й ну довбати дзьобом.

А білочка сидить біля дупла й раді І білченята в дуплі радіють. І сонечко небі радіє.

Бесіда:

  •          Про кого була казочка?
  •          Кому допомогла білочка?
  •          Що білочка зробила для дятла?
  •          Дятел зрадів коли наївся?
  •          А хто ще зрадів?
  •          Діти, а ви радієте, коли з вами трапляється щось хороше?
  •          А ми можемо з вами побачити що вони радіють? (усміхаються, ми бачимо усмішку на обличчі)

Радість це емоція, емоцій багато. Усі емоції важливі!

    Емоції допомагають нам розуміти, що з нами відбувається. Не буває поганих та хороших емоцій, але є неприємні та приємні

 

Гра «Дзеркало емоцій» Пропоную вам подивитись, які бувають емоції, а потім самим показати емоції з допомогою міміки.

 

Вправу «Дзеркало» Підійдіть до дзеркала, подивіться у нього, пригадайте те, що вам вдалося, торкніться голови, погладьте себе і промовте: “Я молодець”. А ще — напишіть це на стікері і почепіть на дзеркало. Аби підсилити ефект від вправи, поясніть дитині, що кожного разу, коли вона побачить своє відображення у дзеркалі, хай нагадає собі: «Я молодець, я впораюсь”.

docx
Додано
9 грудня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку