Конспект уроку. «З друзями весело граємо – світ природи вивчаємо ».

Про матеріал
Познайомити дітей з природою, розвивати спостережливість, вивчити правила безпечної поведінки на природі, формувати в дітей емоційне-естетичне ставлення до навколишнього світу.
Перегляд файлу

      Урок. Я досліджую світ.

        1 клас

        Вчитель: Гончаренко В.І.

      Тема . «З друзями весело граємо – світ природи вивчаємо ».

Мета. Удосконалення знань з природознавства, познайомити дітей з природою, розвивати спостережливість, вивчити правила безпечної поведінки на природі, формувати в дітей емоційне-естетичне ставлення до навколишнього світу.

Обладнання: презентація.

                                                   Хід уроку

І.Організаційний момент.

1.  Привітання.

- Добрий день, мої любі діти.

ІІ. Повідомлення теми.

- Сьогодні я вас запрошую у велику цікаву подорож. Але де ми будемо подорожувати ми повинні будемо здогадатися самі, відгадавши загадку.

2. Робота над загадкою .

Слайд 1.

Повітря, земля і вода — це Природа.

Природа — це Я. І ти — це Природа.

Пустелі і гори, поля і ліси.

І ми — тільки частка цієї краси.

- Хто вже здогадався  де  ми будемо подорожувати?

- А що таке природа?

- Ну то що, вирушаємо в подорож?

Слайд 2.

- Ой, а хто це до нас завітав?

- Ви знайомі вже з цими друзями?

- Послухайте, що з ними трапилося.

Вони хотіли разом з нами подорожувати, але у них трапилась біда.

Десь заблукала їх подружка Трикутя. Друзі просять вашої допомоги.

- Допоможемо її знайти?

- А ось і перше завдання від матінки природи.

3. Робота над загадкою.

Слайд3.

Направо вода і наліво вода
Пливуть кораблі тут сюди і туди,
Але якщо захочеш напитися, дружок,

Солоним виявиться кожен ковток.

- Що ж це таке?

- Так . Це море..

Назвіть тварин яких ви бачите на малюнку. ( Морська зірка, восьминіг, дельфін, мушля, краб, черепаха, слон, мавпеня.)

- Молодці.

- А які з цих тварин не можуть жити у морі?

- Так . Це мавпеня та слон.

- Ви гарно впорались з завданням.

- Ще одне запитання .

- Що з малюнку відноситься до природи?

-До якої природи відносяться тварини? А море?

-Молодці ,гарно впорались і з цим завданням.

 Мандруємо далі.

І знову перешкода. Матінка природа дає нам нове завдання.

  1. Робота над загадкою.

Ми зможемо продовжити мандрівку відгадавши загадку.

Слайд 4.

У кожного звіра в ньому,
Є свій будиночок чудовий,
Хто в дуплі, хто в норі,
Але живуть всі в тиші!

- Що це?

- Так . Це ліс.

- Що ми бачимо в лісі?

- Так це рослини.

- До якої природи відносяться рослини?

- Яка від них користь?

- Так, це їжа для тварин.

- Яких тварин ви  зустріли в лісі?

Слайд 5.

- Назвіть їх. ( Пташки, ведмідь, білка, їжак, кабан, вовк)

- Молодці.

-До якої природи вони відносяться?

- Хто якими рослинами ласується?

- А вовк?

-Молодці, гарно працюєте.

- Мандруємо далі.

- Де це ми з вами?

- Кого бачимо?

4. Робота над віршем.

Слайд 6.

Сонечко, те, що у небі світило,

Якось у річку згори задивилось

І здивувалось: “Хіба ж так буває?

Знаю, одне я, а тут нас аж два є.”

Сонечко інше – жучок невеличкий

Зручно вмостилось на листя сунички.

- Про кого  вірш?

- Про яке сонечко говорять нам у вірші?

- Чим вони відрізняються?

-Молодці, достойно впорались з завданням.

- За це матінка природа дарує вам відпочинок разом із сонечком.

- Спробуйте виконати цю вправу.

5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Слайд 7.

- Продовжуємо далі подорож.

- І знову завдання.

6. Робота над загадкою .

Вся в вершинах ця місцевість,

Для людей сміливих.

Тут туристам всім цікаво

Вгору йти  стежинами.

- Куди ж потрапили наші герої?

Слайд 8.

- Чому ви вирішили що це гори?

- А чи є гори в Україні?

-  Де?

Слайд 9.

- Що ще бачите на малюнку?

- До якої природи відносяться гори?

-Ще які гори знаєте?

- Де вони знаходяться?

- Чим вони відрізняються?

- Ой, а хто це спускається з гір?

Слайд 10

- Покличемо Трикутю.

- Ось вона.

- Що ж вона тут робить, чому заблукала ?

- Послухаємо.

7. ПІДСУМОК.

- Ви дуже гарно попрацювали. Допомогли знайти Триткутю.

Друзі щиро дякують вам за роботу. І запрошують до наступних мандрів природою.

До зустрічі.

Слайд 11.

 

docx
Додано
23 вересня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку