29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Конспект уроку з інформатики на тему: "Електронне спілкування"

Про матеріал
Сформувати уявлення про спільноти та електронне спілкування; розвивати пам’ять, увагу, мовлення, логічне мислення; виховувати в учнів інформаційну культуру, естетичний смак, охайність.
Перегляд файлу

Тема. Електронне спілкування.
Мета:
 навчальна: сформувати уявлення про спільноти та електронне  спілкування;
 розвивальна: розвивати пам’ять, увагу, мовлення, логічне мислення;
 виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, естетичний смак, охайність.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери, програмне забезпечення (браузер), робочі зошити, картки з послідовним описом виконання практичної роботи, ребуси, поради, картки для дітей із завданнями.
Література: Коршунова О.В. «Сходинки до інформатики» 4 клас.

Хід уроку

І Організаційна частина
- Доброго дня, діти! Сідайте!
 Продзвенів уже дзвінок,
 всіх покликав на урок.
 От і ми часу не гаймо,
 працювати починаймо!
- Мене звати Лариса Миколаївна і сьогодні урок інформатики проведу у вас я.
ІІ Актуалізація опорних знань
1. Діти, зверніть увагу на дошку. Я надрукувала вам пораду про те, яким має бути урок. Давайте разом її прочитаємо. (Називаю по черзі учнів, які зачитуватимуть)
 У – унікальний;
 Р – розвиваючим;
 О – особливим;
 К – корисним.
- А щоб ваші очікування справдились, ви повинні бути:
 У – уважними;
 Р – розумними;
 О – організованими;
 К – креативними.
- Отже, діти, якщо ви будете дотримуватись цих порад, ви зможете гарно зрозуміти матеріал, правильно виконувати їх.
2. А зараз давайте з вами розгадаємо ребуси (прикріплюю на дошку ребуси). Діти, не викрикуйте, а підіймайте руки.
1)бант  н=й
  (байт)
- Поясніть, як ви отримали слово «байт»?
2) п рогирак мак
  (програма)
- Як ви отримали це слово?
3) візрука’’с
  (вірус)
- Як ви отримали слово «вірус»?
4) комар’’пять’ ‘перо
  я=ю
  (комп’ютер)
5) дискклей
       к=п
  (дисплей)
- Поясніть, як ви отримали слово «дисплей»
- Молодці! Ви були дуже уважними!
ІІІ Мотивація навчальної діяльності
- Діти, для того, щоб дізнатися тему нашого сьогоднішнього уроку, нам потрібно із цих двох великих слів «викинути» букви «м», «б», та «и» і тоді ми дізнаємося тему уроку.
- Отже, дивіться на дошку, будьте уважними та не викрикуйте. Хто перший відгадає і не буде викрикувати, отримає нагороду.
 еблмемкбтирбомнинбе
  сипімлбкиумвбабниня
(Електронне спілкування)
ІV Оголошення теми і мети уроку
- Отже, як ви вже зрозуміли з попереднього завдання, що темою нашого уроку є електронне спілкування.
V Вивчення нового матеріалу
- Відкрийте свої зошити та запишіть число і класну роботу і в ході нашої роботи будемо робити невеликі нотатки.
1. Розповідь вчителя
(1) х  Діти, всі ви знаєте, що існують спеціальні сайти та програми, користуючись якими ми можемо спілкуватися з друзями в режимі он-лайн, іншими словами миттєво.
- Можливо ви скажете, які це сайти?
     (Вконтакте, Однокласники, Фейсбук, чат)
(2) х Коли ми вводимо з клавіатури своє повідомлення і відразу ж отримуємо відповідь від співрозмовника, то таке спілкування називається чат.
- Поясніть, а що таке чат?
 (Чат – це спілкування, яким користуються люди для обміну думками)
(3) х Якщо до компютера приєднати навушники та мікрофон, то завдяки спеціальним комп’ютерним програмам можна спілкуватися по мережі Інтернет за допомогою голосу так само, як по телефону. А якщо в тебе і твого співрозмовника є веб-камера, ви зможете ще й побачити один одного.
- Пригадайте, які ви знаєте програми для спілкування?
   (Скайп, вконтакте, вайбер)
(4) х Усе більше і більше людей користуються електронною поштою.
Електронна пошта призначена для того, щоб люди могли обмінюватися електронними листами.
- Давайте ми запишемо, що ж таке електронна пошта в зошити (стараємося, пишемо каліграфічно)
- А як ви думаєте, що потрібно для того, щоб писати листи за допомогою електронної пошти?
  (Знати електронну адресу того з ким ти спілкуєшся)
(5) х Для того, щоб обмінюватися електронними листами, потрібно мати електронну поштову скриньку. Електронна поштова скринька міститься на спеціальному сайті, який називається поштовий сервер.
(6) х Адреса електронної скриньки складається з трьох частин. Перша частина – текст, що характеризує власника скриньки (імя користувача, або логін), друга частина – спеціальний символ @, третя частина – адреса сайта. Наприклад, petrenko_ i@ukr.net
petrenko_i – імя користувача, цю частину адреси користувач придумує сам, коли реєструється на поштовому сервері.
@ - спеціальний символ
- До речі, а як він називається?
 У різних країнах цей значок називають по-різному. В Італії – «равлик»,  у Швеції – «слон», у Фінляндії його часто іменують «кішкою», в Україні – «песиком».
ukr.net- адреса сайта. Крім такого сайта, що надає послуги електронної пошти, є ще багато інших. Наприклад, gmail.com, yandex.
(7) х Щоб отримати або надіслати листа, потрібно відкрити свою поштову скриньку.
Для відкриття своєї поштової скриньки:
1. Запусти на виконання один із браузерів.
2. У меню закладок вибери сайт, на якому створено поштову скриньку.
3. Введи логін своєї електронної скриньки і пароль доступу до неї. І логін, і пароль ви задаєте під час реєстрації на поштовому сервері, їх потрібно пам’ятати, щоб потім працювати із своєю скринькою.
(8) х Листи в поштовій скринькі розкладено по різних папках. Усі нові листи, що тобі надходять потрапляють до папки Вхідні. У списку листів можна побачити від кого він і яка тема листа. Будь – який з них можна вибрати і прочитати.
(9) х Ніколи не повідомляй пароль від поштової скриньки стороннім особам.
2. Закріплення вивченого матеріалу
- Яке призначення поштової скриньки Інтернет?
- Що потрібно мати, щоб користуватися поштовою службою Інтернету?
- З чого складається адреса електронної поштової скриньки?
- Як прочитати лист, що надійшов до електронної скриньки?
3. А зараз ми з вами відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку.
 Лі-лі-лі-українці ми малі,
 Працювали, потомились,
 Відпочити захотілось.
 Руки вгору підняли,
 Трохи ними потрясли.
 Нахилились вліво – вправо
 Та цього іще замало.
 Руки вгору, руки вниз,
 Головою похитали
 Й працювати знов
 Почали.
4. Робота за комп’ютером.
1) Діти, перед тим як ми почнемо виконання практичної роботи, проведемо інструктаж з правил техніки безпеки за допомогою сигнальних карток, якщо ви згодні з твердженням, показуєте зелену картку, а якщо ні – то червону.
- без дозволу вчителя суворо забороняється входити в кабінет (з);
- дозволяється торкатися мокрими руками комп’ютера (ч);
- дозволяється бігати по кабінету (ч);
- центр монітора повинен знаходитися на рівні очей на відстані 50-60 см (з);
- столи повинні стояти на підлозі (з);
- спина під час роботи пряма (з).
2) Інструктаж до практичної роботи
- Результатом нашої сьогоднішньої практичної роботи будуть сформовані уявлення про електронне спілкування; ви навчитесь відкривати свою поштову скриньку та читати листи.
3) Виконання роботи
  Інструкційна картка
1.Відкрий браузер, який вкаже вчитель.
2. Відкрийте сайт, на якому створено поштову скриньку.
3. Відкрий свою поштову скриньку.
4. Прочитай листи, які тобі надійшли.
Ти відкрив свою поштову скриньку. Якщо нові листи надійшли, то вибери посилання Вхідні. Після цього ти побачиш список заголовків нових листів. Підведи вказівник до його теми та клацни ліву кнопку миші. Лист відкрився, і ти можеш його прочитати.
5. Закінчи роботу з поштовою скринькою. Для цього вибери посилання Вихід.
6. Закрий вікно браузера.
- Зараз другий ряд пересідає за комп’ютери  і виконує практичну роботу, а перший ряд буде працювати зі мною.
   Завдання
1. Закінчи речення.
Є сайти та спеціальні програми, використовуючи які, можна спілкуватися з друзями в режимі ______________ . Таке спілкування називається _______ . Якщо до комп’ютера приєднати _____________ і _____________, то завдяки спеціальним комп’ютерним програмам можна спілкуватися по мережі Інтернет за допомогою голосу. А якщо в тебе і в твого співрозмовника є __________, ви зможете ще й побачити одне одного. Для того, щоб обмінюватися електронними листами, потрібно мати електронну ________ .
2. Підпиши складові частини електронної поштової скриньки.
petrenko_i -
@ -
ukr.net. -
3. Познач правильні на твою думку твердження.
­_ Щоб отримати або надіслати листа, потрібно відкрити свою поштову скриньку.
_ Завжди повідомляй пароль від поштової скриньки стороннім особам.
_ Коли ти вводиш пароль, літери, що вводяться не відображаються на екрані.
(Після виконання роботи ці листочки вкладіть в зошити)
(Під час виконання цих завдань, з дітьми, які працюють за комп’ютерами проводжу зорову фізкультхвилинку)
 Очки вліво подивились,
 там нічого не змінилось!
 Вправо поведем зінички,
 ні зайчика, ні лисички.
 Ми нікого там не бачим?
 Знову вліво і направо -
 це не вправа, а забава!
 Очі вгору, очі вниз!
 Не лінуйся! Посміхнись!
 Ще раз вгору, знову вниз,
  і на цьому зупинись!
 Оченята зняли втому,
 до роботи, нумо, знову!
- А зараз, діти, перший ряд пересідає за комп’ютери, а другий повертається за парти.
(Виконую з дітьми роботу, надаю індивідуальну допомогу за необхідності)
4) Підсумок уроку
1. Щоб отримати або надіслати листа, потрібно ….
      відкрити свою поштову скриньку
2. Які ви знаєте програми для спілкування?
3. Що ви навчилися робити?
4. Чи впорались ви із завданнями?
VI Заключна частина уроку
- Чи задоволені ви своєю роботою?
- З яким настроєм ви працювали на уроці?
- Що вам запам’яталось на уроці?
- Де вам стануть у пригоді здобуті знання?
- Урок закінчено. Встаньте всі.
- До побачення!
 

docx
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку