Конспект заняття «Шпаківня для шпака»
Мета:
Хід заняття.
Вихователь: Діти послухайте уважно загадку та відгадайте:
Ясне сонечко пригріло
І струмочки потекли
Пташки весело співають
Перші квіти розцвіли
Знає кожна дітвора
Це до нас прийшла…
Діти: Весна!
Вихователь: Вірно, весна. Погляньте кошик. Що ж нам весна принесла?
(діти по черзі беруть з кошика предмети та називають: квіти, зелена трава, листячко зелені ).
Вихователь: А ще навесні з вирію повертаються пташки. Зараз ми їх згадаємо (вихователь показує картинки з ластівкою, шпаком, діти їх називають. Звучить запис співу птахів).
Вихователь: Діти, мені здається, що якась пташка плаче
(звучить запис сумного співу шпака ). Нам треба цю пташку знайти. Для цього треба побудувати дорогу з ЛЕГО ( Діти з двох частин будують дорогу: дівчата – червону сторону, хлопці – зелену сторону. По доріжці діти знаходять, де плаче пташка. Вихователь пропонує назвати цю пташку і пожаліти її ).
Діти: Чого ти шпачок плачеш?
Шпачок: Я повернувся з вирію, а у мене нема хатки.
Вихователь: Шпачок, не плач, наші дітки на всі руки майстри, буде тобі хатка.
Пальчикова гімнастика
На всі руки майстер я
Кажуть недарма
Є хатинка в кожного
А в шпачка нема.
Ось візьму у руки я молоток
І збудую хатку, для тебе мій дружок
Тук – тук – тук – тук
Стука молоточок мій
І хатинка буде враз
Ти лети скоріш шпачок до нас.
(Розглядаємо разом з дітьми шпаківню маленьку. Шпачок-іграшка радіє.)
Шпачок: Я дуже радий, що в мене є хатинка, але я прилетів не один, а з друзями.
Вихователь: Шпачок, не хвилюйся, наші дітки з батьками зробили для твоїх друзів ще шпаківні.
(Розглядаємо великі шпаківні і фотографії, де дітки разом з татами робили шпаківні.)
Вихователь: Коли ми підемо на двір гуляти, ми попросимо щоб наші шпаківні прибили на дерево. А зараз пограємо у гру «Сірий котик».
Рухлива гра «Сірий котик»