Конспект заняття Весняні пригоди

Про матеріал
Мета: Пізнавальний розвиток: сприяти розвитку пізнавальної активності дітей; показувати у доступній формі життя рослинного світу; розуміти найпростіші причинні зв´язки між явищами. Мовленнєвий розвиток: формувати елементи культури мовлення; удосконалювати розповідне мовлення. Емоційно-ціннісний: створювати умови для «психологічного розвантаження» дитини. Художньо – естетичний: розвивати емоційну чутливість, долучати до споглядання краси природи; виховувати здатність дивуватись, радіти. Фізичний: сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організованої рухової діяльності. Креативний: виховувати потребу і готовність виявляти елементи творчості в різних видах діяльності.
Перегляд файлу

                    

                  Конспект інтегрованого заняття «Весняні пригоди»

Мета:

  •          Пізнавальний розвиток: сприяти розвитку пізнавальної активності дітей; показувати у доступній формі життя рослинного світу; розуміти найпростіші причинні зв´язки між явищами.
  •          Мовленнєвий розвиток: формувати елементи культури мовлення; удосконалювати розповідне мовлення.
  •          Емоційно-ціннісний: створювати умови для «психологічного розвантаження» дитини.
  •          Художньо – естетичний: розвивати емоційну чутливість, долучати до споглядання краси природи; виховувати здатність дивуватись, радіти.
  •          Фізичний: сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організованої рухової діяльності.
  •          Креативний: виховувати потребу і готовність виявляти елементи творчості в різних видах діяльності.

Матеріал: фізичні атрибути: лаз, куб, похила дошка, струмок з камінцями, драбина з мотузки, басейн, гумові качки, сачки на кожну дитину; квітка з тканини, іграшкові тваринки, ноутбук, мультимедійна презентація, аудіозапис звуків природи., психогімнастика «Весняна квітка», герої лялькового театру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Дітки, ми зібралися у таку чудову пору року, коли природа починає прокидатися від зимового сну. Пташки весело співають (спів пташки). З´являється перша зелена травичка, перші листочки. Розквітають квіти. Пропоную вам подивитись як пробуджується природа (перегляд відеокартинок ).

(На підлозі появляється квітка з тканини )

Вихователь: Діти, погляньте, у нас квітка, яка ще не прокинулась від зимового сну, але наші дівчатка своїм таночком розбудять квітку.

Дівчата танцюють «Квітка – душа »

З´являється іграшкова бджілка.

Бджілка: Яка чудова квітка! До речі, я прилетіла до вас щоб розповісти що у моєї знайомої бабусі лихо. Загубилась її улюблена курочка Ряба. Бабуся дуже просила у вас допомоги. Ну все, збирайтесь, а я полетіла.

Вихователь: Дітки, треба бабусі допомогти, ми йдемо до бабусі в гості, треба одягнути святковий одяг.

Зарядка «Збираємось у гості »:

  1. Будемо в гості ми збиратись

І швиденько одягатись.

( в. п. ноги разом, стрибки на місці з оплесками )

  1. Одяг вдягнемо святковий,

Гарний, різнокольоровий.

( в. п. ноги разом, руки на поясі, нахили голови з пружинкою )

  1. Спершу вдягнемо сорочку,

Ту сорочку, з оторочкою,

Нахилилися, взяли,

І сорочку одягли.

( в. п. ноги нарізно, нахили вперед, повернулись у в. п., руки вгору )

  1. Дівчатка – гарні красуні

Нові спіднички одягнули.

Ну а хлопчики – штани

Як дорослі парубки.

( в. п. ноги разом, присідання )

  1. Ой, панчохи ми забули

Сіли, швидко одягнули.

( в. п. сидячи на підлозі, ноги нарізно, нахили до кожної ноги по черзі )

  1. Фартушок і кушачок

Ми зав´яжем на бочок.

( в. п. ноги разом, повороти тулуба в сторони )

  1. В черевички застрибнем

( стрибки на місці )

  1. І нарешті, вже підем.

( кроки на місці )

Вихователь: Всі готові вирушати до бабусиної хати.

Через ліс веде доріжка,

Може тут зустрінем мишку.

( пролізання між щаблями мотузяної драбини )

До струмочка підійдем,

Жабенятко там знайдем,

А щоб жабку не злякати,

Треба ніжки піднімати.

( перехід струмочка по камінчиках )

Дітки йшли, йшли, ще нірку знайшли,

Нірку пройшли, далі пішли.

(лазіння у лаз)

По колоді крокувати вже навчилися малята,

(ходіння по колоді приставним кроком)

Ми з пеньочка всі малята

Стрибнемо, як зайченята.

(стрибки з куба)

З´являється зайчик (іграшка)

Зайчик: Ви чого тут на пеньку

              Стрибаєте у ліску?

Діти: Ми йдемо до бабусі.

Зайчик: Вам туди! (зайчик тікає)

Вихователь: діти, ми довго йшли лісом, ніжки втомились, треба відпочити.

(психологічне розвантаження під класичну музику)

Фонограма: спів півника, мукання корови.

Вихователь: Діти, ми майже прийшли. А ось і бабусина хата.

Діти: Бабуся!

Бабуся: Нарешті прийшли мої онучата, я вас чекала, щоб ви допомогли знайти мою курочку.

Діти: В лісі курочки нема, вона у тебе у дворі. Покажи, бабусю, хто у тебе живе у дворі.

Бабуся: Я вам покажу, тільки ви відгадайте мої загадки.

1.А хто зранку на тинку, нам співа ку – ку –рі – ку ?

2.Хвостик гачком, ніс п´ятачком, рожева спинка, хто це ? (свинка)

3.Хто з галявини пита: му – му молока кому ?

4.Біля річки пташка – мама, діточок збирає

   Кря – кря – кря – пішли вже їсти, сонечко сідає.

   Ану скажіть, малята, кого так кличе мати? (каченят)

Бабуся: Ой, качечки, йдіть сюди

              На пісочок із води

              Ось прийшли до нас малята,

              Хочуть вас погодувати.

Діти, каченята не хочуть виходити, допоможіть їх зібрати. Ось вам сачки, хлопчики ловлять маленьких, а дівчатка – великих каченят. На столі стоять дві тарілочки з пшоном та горохом. Маленьких каченят – до пшона, а великих до гороху.

Біля каченят знаходимо курочку.

Вихователь: А ось бабусина курочка. Вона заховалась від усіх і висиджує курчат. Треба ходити тихенько, голосно не розмовляти, щоб курочку не злякати.

Діти, поки курочка сидить на яєчках, і щоб бабуся заспокоїлась, покажем казочку «Курочка Ряба».

(Діти показують лялькову виставу «Курочка Ряба».)

Бабуся: Ой, діточки, яка чудова казочка! А давайте покладемо яєчко нашій курочці і подивимось що буде.

(кладе яєчко під курочку, а на екрані з’являється сюжет « з яєчка курча»)

Бабуся піднімає курочку і каже:

-Дітки, а у нашої курочки не одне курча, а багато. Подивіться, які вони маленькі, пухнасті.

Діти беруть курчат, розглядають і кладуть знов у кошик до мами.

Вихователь: Дітки, я пропоную на згадку про подорож до бабусі зробити фото.

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку