Конспект інтегрованого заняття «Весняні пригоди»
Мета:
Матеріал: фізичні атрибути: лаз, куб, похила дошка, струмок з камінцями, драбина з мотузки, басейн, гумові качки, сачки на кожну дитину; квітка з тканини, іграшкові тваринки, ноутбук, мультимедійна презентація, аудіозапис звуків природи., психогімнастика «Весняна квітка», герої лялькового театру.
Вихователь: Дітки, ми зібралися у таку чудову пору року, коли природа починає прокидатися від зимового сну. Пташки весело співають (спів пташки). З´являється перша зелена травичка, перші листочки. Розквітають квіти. Пропоную вам подивитись як пробуджується природа (перегляд відеокартинок ).
(На підлозі появляється квітка з тканини )
Вихователь: Діти, погляньте, у нас квітка, яка ще не прокинулась від зимового сну, але наші дівчатка своїм таночком розбудять квітку.
Дівчата танцюють «Квітка – душа »
З´являється іграшкова бджілка.
Бджілка: Яка чудова квітка! До речі, я прилетіла до вас щоб розповісти що у моєї знайомої бабусі лихо. Загубилась її улюблена курочка Ряба. Бабуся дуже просила у вас допомоги. Ну все, збирайтесь, а я полетіла.
Вихователь: Дітки, треба бабусі допомогти, ми йдемо до бабусі в гості, треба одягнути святковий одяг.
Зарядка «Збираємось у гості »:
І швиденько одягатись.
( в. п. ноги разом, стрибки на місці з оплесками )
Гарний, різнокольоровий.
( в. п. ноги разом, руки на поясі, нахили голови з пружинкою )
Ту сорочку, з оторочкою,
Нахилилися, взяли,
І сорочку одягли.
( в. п. ноги нарізно, нахили вперед, повернулись у в. п., руки вгору )
Нові спіднички одягнули.
Ну а хлопчики – штани
Як дорослі парубки.
( в. п. ноги разом, присідання )
Сіли, швидко одягнули.
( в. п. сидячи на підлозі, ноги нарізно, нахили до кожної ноги по черзі )
Ми зав´яжем на бочок.
( в. п. ноги разом, повороти тулуба в сторони )
( стрибки на місці )
( кроки на місці )
Вихователь: Всі готові вирушати до бабусиної хати.
Через ліс веде доріжка,
Може тут зустрінем мишку.
( пролізання між щаблями мотузяної драбини )
До струмочка підійдем,
Жабенятко там знайдем,
А щоб жабку не злякати,
Треба ніжки піднімати.
( перехід струмочка по камінчиках )
Дітки йшли, йшли, ще нірку знайшли,
Нірку пройшли, далі пішли.
(лазіння у лаз)
По колоді крокувати вже навчилися малята,
(ходіння по колоді приставним кроком)
Ми з пеньочка всі малята
Стрибнемо, як зайченята.
(стрибки з куба)
З´являється зайчик (іграшка)
Зайчик: Ви чого тут на пеньку
Стрибаєте у ліску?
Діти: Ми йдемо до бабусі.
Зайчик: Вам туди! (зайчик тікає)
Вихователь: діти, ми довго йшли лісом, ніжки втомились, треба відпочити.
(психологічне розвантаження під класичну музику)
Фонограма: спів півника, мукання корови.
Вихователь: Діти, ми майже прийшли. А ось і бабусина хата.
Діти: Бабуся!
Бабуся: Нарешті прийшли мої онучата, я вас чекала, щоб ви допомогли знайти мою курочку.
Діти: В лісі курочки нема, вона у тебе у дворі. Покажи, бабусю, хто у тебе живе у дворі.
Бабуся: Я вам покажу, тільки ви відгадайте мої загадки.
1.А хто зранку на тинку, нам співа ку – ку –рі – ку ?
2.Хвостик гачком, ніс п´ятачком, рожева спинка, хто це ? (свинка)
3.Хто з галявини пита: му – му молока кому ?
4.Біля річки пташка – мама, діточок збирає
Кря – кря – кря – пішли вже їсти, сонечко сідає.
Ану скажіть, малята, кого так кличе мати? (каченят)
Бабуся: Ой, качечки, йдіть сюди
На пісочок із води
Ось прийшли до нас малята,
Хочуть вас погодувати.
Діти, каченята не хочуть виходити, допоможіть їх зібрати. Ось вам сачки, хлопчики ловлять маленьких, а дівчатка – великих каченят. На столі стоять дві тарілочки з пшоном та горохом. Маленьких каченят – до пшона, а великих до гороху.
Біля каченят знаходимо курочку.
Вихователь: А ось бабусина курочка. Вона заховалась від усіх і висиджує курчат. Треба ходити тихенько, голосно не розмовляти, щоб курочку не злякати.
Діти, поки курочка сидить на яєчках, і щоб бабуся заспокоїлась, покажем казочку «Курочка Ряба».
(Діти показують лялькову виставу «Курочка Ряба».)
Бабуся: Ой, діточки, яка чудова казочка! А давайте покладемо яєчко нашій курочці і подивимось що буде.
(кладе яєчко під курочку, а на екрані з’являється сюжет « з яєчка курча»)
Бабуся піднімає курочку і каже:
-Дітки, а у нашої курочки не одне курча, а багато. Подивіться, які вони маленькі, пухнасті.
Діти беруть курчат, розглядають і кладуть знов у кошик до мами.
Вихователь: Дітки, я пропоную на згадку про подорож до бабусі зробити фото.