Контрольна робота 3. Світ українскої поезії.

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури для 8 класу на тему: "Світ української поезії" за творчістю В. Сосюри, В. Підпалого, В. Голобородька.
Перегляд файлу

Світ української поезії (творчість В. Сосюри, В. Підпалого, В. Голобородька)

Варіант І

1. Хто з вивчених письменників народився в місті Дебальцеве на Донеччині?

а) Володимир Підпалий;                                       в) Василь Голобородько;

б) Володимир Сосюра;                                          г) Леся Українка.

2.Хто з вивчених письменників є автором поезії «Зимовий етюд»?

а) Тарас Шевченко;                                                в) Володимир Підпалий;

б) Василь Голобородько;                                       г) Володимир Сосюра.

3.До якого різновиду лірики належить поезія Володимира Сосюри «Васильки»?

а) до інтимної;                                                         в) до патріотичної;

б) до пейзажної;                                                       г) до громадянської.

4. Хто з поетів у своєму вірші «Любіть Україну» стверджував, що «Не можна любити народів других, Коли ти не любиш Вкраїну»?

а) Василь Голобородько;                                        в) Володимир Сосюра

б) Володимир Підпалий;                                        г) Іван Франко.

5. Ліричний герой якого з віршів Володимира Підпалого закликає «в житті любити гаряче і багато: сонце, дощі зернисті…»?

а) «…Бачиш: між трав зелених…»;                       в) «Зимовий етюд»;

б) «Любіть Україну!»;                                             г) «Матері».

6. Установіть відповідність між художніми засобами, стилістичними прийомами й прикладами:

а) «Любіть Україну, як сонце, любіть»;                        1. Епітет.

б) «…хто набігається,                                                     2. Порівняння.

Хто нахитається,                                                              3. Анафора.

Хто насидиться на горі…»;

в) «В’яне все навколо, де пройдуть копита,

Золоті копита чорного коня».

7. Установіть  відповідність  між  художніми  образами  та  поезією, у  якій  вони  використані

1. Верби, стежки, діброви

а) «Осінь»

2. Дерево, хмара, річка

б) «Теплі  слова»

3. Пісня, літопис, мова

в) «Наша  мова»

4. Вітер, кінь, берізка

г) «З  дитинства: дощ»

 

д) «Любіть  Україну!»

8. Установіть відповідність.

Назва поезії

Вид лірики

1 «Васильки».

А Патріотична

2 «Любіть Україну».

Б Інтимна

3 «Осінь».

В Філософська

 

Г Пейзажна

9. Дайте визначення поняття                            Верлібр – це…

10. Напишіть твір на одну із запропонованих тем:

Над чим змушує замислитися поезія Василя Голобородька?

Загальнолюдський зміст поезій В. Сосюри.

Мальовничість та музикальність поезій В. Підпалого.

 

Світ української поезії (творчість В. Сосюри, В. Підпалого, В. Голобородька)

Варіант ІІ

1. Хто з вивчених письменників народився в селі Лазірках на Полтавщині?

а) Володимир Підпалий;                                        в) Василь Голобородько;

б) Володимир Сосюра;                                           г) Леся Українка.

2. Хто з вивчених письменників є автором поезії «Наша мова»?

а) Тарас Шевченко;                                                в) Володимир Підпалий;

б) Василь Голобородько;                                       г) Володимир Сосюра.

3. До якого різновиду лірики належить поезія Володимира Сосюри «Осінь»?

а) до інтимної;                                                         в) до патріотичної;

б) до пейзажної;                                                       г) до громадянської.

4. Хто з поетів у своєму вірші «Любіть Україну» стверджував «Всім серцем любіть Україну свою, – І вічні ми будемо з нею»?

а) Василь Голобородько;                                        в) Володимир Сосюра

б) Володимир Підпалий;                                         г) Іван Франко.

5. Ліричний герой якого з віршів Василя Голобородька закликає «Співаймо пісні про кохання…»?

а) «…Бачиш: між трав зелених…»;                        в) «Зимовий етюд»;

б) «Теплі слова»;                                                       г) «Матері».

6. Установіть відповідність між художніми засобами й прикладами:

а) «Вечір, мов казка, над Україною…»;                                      1. Епітет.

б) «…уплетена дорога, що веде до батьківської хати,               2. Порівняння.

уплетена хата, що видніється на горі…»;                                    3. Анафора.

в) «В далечінь холодну без жалю за літом

синьоока осінь їде навмання».

7. Установіть  відповідність  між  художніми  образами  та  поезією

1. Верби, стежки, діброви

а) «Осінь»

2. Дерево, хмара, річка

б) «Теплі  слова»

3. Пісня, літопис, мова

в) «Наша  мова»

4. Вітер, кінь, берізка

г) «З  дитинства: дощ»

 

д) «Любіть  Україну!»

8. Установіть відповідність.

Назва твору

Ідея твору

1. «Наша мова» В.Голобородька

А. Утвердження любові до життя, рідного  дому, батьків, рідного краю; радості життя в єднанні з природою

2. «Васильки». В. Сосюри

Б. Возвеличення кохання — смисл життя кожної людини

3. «Любіть Україну». В. Сосюри

В. Уславлення ролі мови, її значимості у житті нашого народу; гордості українців за свою мову

4. «З дитинства: дощ». В. Голобородька

Г.Возвеличення любові українців до рідного краю, заклик любити рідну землю

 

Д. Возвеличення материнської любові

9. Дайте визначення поняття                                  Етюд – це…

10. Напишіть твір на одну із запропонованих тем:

Чим привабила мене поезія Василя Голобородька.

Цінність творчого доробку В. Підпалого.

Загальнолюдський зміст поезій В. Сосюри.

docx
Додано
11 січня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку