Контрольна робота №5 з української літератури. Творчість Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко

Про матеріал

Контрольна робота містить різнорівневі завдання: тести з однією правильною відповіддю, тести на встановлення відповідності, відкриті запитання, творчі завдання.

Перегляд файлу

Контрольна робота №5

Творчість Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко

Варіант 1

І рівень (4 бали).

1. З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?

а) пластилін;

б) лоза;

в) сухе листя;

г) кольоровий папір.

 

2. Яка річка є місцем розгортання діє ї вірші Ліни Костенко «Чайка на крижині»?

а) Дніпро;

б) Одра;

в) Вісла;

г) Волга.

 

3. Що, на думку Василя Симоненка, людина не в змозі вибирати в у своєму житті? (за віршем «Лебеді материнства»).

а) друга і дружину;

б) друга і по духу брата;

в) матір та Батьківщину;

г) друга та Батьківщину.

 

4. Який вірш Василя Симоненка наповнений жагою до нових відкриттів, закликом до активної діяльності?

а) «Лебеді материнства»;

б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;

в) «Гей,нові Колумби й Магеллани»;

г) «Крила».

 

5. Які чарівні речі були в домі у Софійки з повісті М. Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських»?

а) коралі та шафа;

б) коралі та скриня;

в) скриня та шафа;

г) шапка-невидимка та коралі.

 

6. Як звали чоловіка, у якого Гордій Кулаківський підступом забрав землю (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?

а) Сергій Пустельник;

б) Валентин Білий;

в) Данило Міщенко;

г) Олександр.

 

7. Чим жінки підкормлювали полонених німців у новелі Любові Пономаренко «Гер переможений»?

а) супом;

б) кашею;

в) вареною вартоплею;

г) пирогами.

 

8. Хто був зображений на фотокартці, яку німець Фрідріх любив показувати усім (за новелою Любові Пономаренко «Гер переможений»)?

а) він у молодості;

б) його дружина;

в) його син;

г) його дочки.

 

ІІ рівень (2 бали).

9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1. «Кольорові миші»;

2. «Чайка на крижині»;

3. «Ти знаєш, що ти – людина?»;

4. «Гей, нові Колумби й Магеллани».

 

а) Кораблі! Шикуйтесь до походу!

    Мрійництво! Жаго моя! Живи!

б) За тобою завше будуть мандрувати

    Очі материнські і білява хата.

в) Більше тебе не буде

    Завтра на цій землі…

г) І той сусід сказав тоді у тиші:

    – Панове судді. я її привів…

д) В цьому році зима

    Не вдягала білої свити…

 

10. Установіть відповідність між героєм повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських» та його характеристикою.

1. Вадим.

2. Сашко.

3. Валентин.

4. Ростик.

 

а) тато Софійки;

б) братик Софійки;

в) колишній однокласник Софійки та її хороший друг;

г) однокласник Софійки, хлопець, який їй подобався;

д) наречений Сніжани.

 

ІІІ рівень (3 бали).

11. Охарактеризуйте образ Сашка з повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських».

12. Як ставилися діти до полоненого німця Фрідріха з новели Любові Пономаренко «Гер переможений»?

13. У чому сусід звинувачував дівчинку Анну з вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»?

 

ІV рівень (3 бали).

14. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:

1. У чому полягає сенс життя людини на землі (за поезією Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»)?

2. Що робить людину крилатою (за поезією Ліни Костенко «Крила»)?

3. Чи легко бути «білою вороною» (за поезією Ліни Костенко «Кольорові миші»)?

4. Гуманістична ідея новели Любові Пономаренко «Гер переможений».

Контрольна робота №5

Творчість Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко

Варіант 2

І рівень (4 бали).

1. З чим порівнює сад після дощу Ліна Костенко у вірші «Дощ полив»?

а) з діжкою;

б) з парасолькою;

в) з річкою;

г) з людиною.

 

2. У якому польському місті Ліна Костенко написала поему «Чайка на крижині»?

а) Варшава;

б) Люблін;

в) Щецін;

г) Краків.

 

3. У якому вірші Василя Симоненка постають образи досади, казки, мавок, верб, тополь?

а) «Лебеді материнства»;

б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;

в) «Гей,нові Колумби й Магеллани»;

г) «Крила».

 

4. Яка ідея вірша Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»?

а) особливим людям важко жити у суспільстві;

б) кожна людина особлива та унікальна;

в) потрібно постійно прагнути до нових відкриттів;

г) усі ми, як близнюки, схожі один на одного.

 

5. Який предмет постійно знаходили у квартирі, що була під Софійчиною (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?

а) коралі;

б) блакитну стрічку;

в) червоний шарф;

г) чорні рукавички.

 

6. Як звали нареченого Сніжани, у якого була своя сім’я, брехня про яку і стала на заваді шлюбу (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?

а) Вадим;

б) Олександр;

в) Валентин;

г) Сергій Пустельник.

 

7. З чого майстрував німець Фрідріх прикраси для будинків, які так подобались місцевим жінкам?

а) з дерева;

б) зі шматочків цегли;

в) з мідної проволоки;

г) з каміння.

 

8. Як завершилося життя німця Фрідріха з новели Любові Пономаренко «Гер переможений»?

а) помер від туберкульозу;

б) помер від серцевого нападу;

в) помер від старості після довгих років життя;

г) покінчив життя самогубством.

 

ІІ рівень (2 бали).

9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1. «Дощ полив»;

2. «Крила»;

3. «Лебеді материнства»;

4. «Гей, нові Колумби й Магеллани».

 

а) Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу,

    Виростуть з тобою приспані тривоги.

б) …кажу, давно, кажу, у Вишгороді,

    Підсудна Анна стала пред судом.

в) Немає поля,

    То буде воля,

    Немає пари,

    То будуть хмари.

г) Ген корів розсипана квасолька

    Доганяє хмари у полях.

д) Мріяти й шукати, доки жити,

    Шкварити байдужість на вогні!..

 

10. Установіть відповідність між героїнею повісті марини Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських» та її характеристикою.

1. Сніжана.

2. Клава.

3. Ірка.

4. Катерина.

 

а) мама Софійки;

б) прабабуся Софійки;

в) тітка Софійки;

г) однокласниця Софійки;

д) далека родичка Вадима, привид якої жив у квартирі під Софійчиною.

 

ІІІ рівень (3 бали).

11. Охарактеризуйте образ Вадима з повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських».

12. Чому німець-нападник Фрідріх з новели Любові Пономаренко «Гер переможений» викликає у читача співчуття?

13. У чому сусід звинувачував дівчинку Анну з вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»?

 

 

ІV рівень (3 бали).

14. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:

1. У чому полягає сенс життя людини на землі (за поезією Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»)?

2. Що робить людину крилатою (за поезією Ліни Костенко «Крила»)?

3. Чи легко бути «білою вороною» (за поезією Ліни Костенко «Кольорові миші»)?

4. Гуманістична ідея новели Любові Пономаренко «Гер переможений».

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Семенюк Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юрик Лариса
    Дуже дякую, шановна Маріє Віталіївно, за роботу. Виручаєте, особливо, якщо завтра контрольна:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
4462
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку