КОНТРОЛЬНА РОБОТА за трагікомедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» для 8 класу

Про матеріал
КОНТРОЛЬНА РОБОТА за трагікомедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» для 8 класу (ТЕСТОВІ ПИТАННЯ, ПИТАННЯ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ)
Перегляд файлу

                                       КОНТРОЛЬНА РОБОТА

за трагікомедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» для 8 класу

І   Тестові питання

  1. Хто є автором трагікомедії «Сто тисяч»?

а) Іван Франко;

 б) Леся Українка;

в) Іван Карпенко-Карий;

г) Михайло Коцюбинський.

  1. Який жанр твору «Сто тисяч»?

а) Трагедія;

 б) Комедія;

в) Трагікомедія;

г) Драма.

  1. Де відбувається дія трагікомедії «Сто тисяч»?

а) У місті;

б) На хуторі;

в) У селі;

г) У театрі.

  1. Хто є головним героєм твору «Сто тисяч»?

а) Герасим Калитка;

 б) Параска;

 в)Роман;

г) Савка.

  1. Яка основна проблема, порушена у трагікомедії «Сто тисяч»?

а) Проблема кохання;

 б) Проблема освіти;

 в) Проблема збагачення;

 г) Проблема сім'ї.

  1. Яка риса характеру є визначальною для Герасима Калитки?

а) Доброта;

б) Щедрість;

 в) Жадібність;

 г) Працьовитість.

  1. Хто допомагає Калитці у його махінаціях із фальшивими грошима?

а) Савка;

б) Бонавентура;

в) Роман;

г) Параска.

  1. Що трапляється з Калиткою наприкінці твору?

а) Він стає багатим;

б) Він потрапляє до в'язниці;

в) Він зазнає фіаско;

г) Він кається у своїх вчинках.

  1. Який художній засіб найчастіше використовується у трагікомедії «Сто тисяч»?

а) Метафора;

б) Порівняння;

в) Гумор;

г) Іронія.

  1. Яке значення має назва твору «Сто тисяч»?

а) Сума грошей, яку Калитка хоче заробити;

б) Кількість землі, яку Калитка хоче купити;

в) Символ багатства, до якого прагне Калитка;

г) Сума боргу, який Калитка має сплатити.

  1. Хто з персонажів трагікомедії «Сто тисяч» є втіленням здорового глузду?

а) Герасим Калитка;

б) Параска;

 в) Роман;

 г) Савка.

  1. Який висновок можна зробити, прочитавши трагікомедію «Сто тисяч»?

а) Гроші – це найважливіше у житті;

б) Багатство приносить щастя;

в) Жадоба до збагачення може призвести до трагедії;

г) Чесна праця не приносить достатку.

 

  ІІ            Питання з розгорнутою відповіддю

  1. Хто є головним героєм твору "Сто тисяч"? Охарактеризуйте його.
  2. Яка основна проблема порушена у творі?
  3. Опишіть, як розгортаються події навколо фальшивих грошей.
  4. Хто допомагає Герасиму Калитці у його оборудках? Яка їхня роль у творі?
  5. Чому трагікомедія має таку назву? Який символічний зміст числа "сто тисяч"?
  6. Які моральні уроки можна винести з трагікомедії "Сто тисяч"?
doc
Додано
1 лютого
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку