21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

КТП з німецької мови 11 кл. (друга іноземна) за підручником С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва 2020

Про матеріал
КТП з нім.мови 11 клас,як друга іноземна мова ІІ семестр 3 години на тиждень
Перегляд файлу

№ з/п

Дата

Тема

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

5

SCHULLEBEN. ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ

49.

 

Школа - мій другий дім

die Freistunde (-n), der Streber (-), prahlen (prahlte, hat geprahlt) mit (Dat.), blaumachen (machte blau, hat blaugemacht) = versäumen (versäumte, hat versäumt), geistig

 

Впр. 1 с. 83

Впр. 2 с. 83

Впр. 4, 5 с. 84

Впр. 3 с. 83

 

Впр. 6 с. 84

Напиши 10 аргументів «за» школу

50.

 

Робота з лексичним матеріалом

 

Порядок слів в питальних реченнях

 

 

 

Складання речень,

тексту

Впр.2,с.83

(вивчити)

51.

 

Шкільна система в Україні

der Schwerpunkt (-e), die Stufe (-n), umfassen (umfasste, hat umfasst), allgemeinbildend, inklusiv, vertieft, weiterführend

 

Впр. 1 с. 85

Впр. 2 с. 85

Впр. 4 с. 86

Впр. 3 с. 85

 

Впр. 5 с. 86

Напиши, чи вважаєш ти гарною шкільну систему в Україні?

52.

 

Практикум усного мовлення

 

 

 

 

 

 

Усне повідомлення

53.

 

Школи за кордоном

der Primarbereich (nur Sg.), die Reifeprüfung (-en), die Schulpflicht (-en), der Sekundarbereich (-e)

 

Впр. 1 с. 87

Впр. 4 с. 89

Впр. 2 с. 87

Впр. 5 с. 89

Впр. 3 с. 87

 

Впр. 6 с. 89

Знайди інформацію про шкільну систему в інших країнах

54.

 

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

Доробити проект,презентація

55.

 

Яка система оцінювання краща?

die Bewertung (-en), das Kenntnisniveau (-s), zustimmen (stimmte zu, hat zugestimmt), befriedigend, gerecht, genügend, ungenügend

 

Впр. 1 с. 90

Впр. 2 с. 90

Впр. 4 с. 92

Впр. 6, 7 с. 93

Впр. 3 с. 91

Впр. 3 с. 93

Впр. 8 с. 93

Напиши поради

56.

 

Практикум з граматики

 

Ступені порівняння прикметників впр.4,с.92

 

 

 

Завдання на картках

РЗ впр.4,с.50

57.

 

Домашнє завдання - плюси і мінуси

der Gesundheitsschaden (-"-), der Leistungsdruck, vergeuden (vergeudete, hat vergeudet), verzichten (verzichtete, hat verzichtet) auf (Akk.), zwingen (zwang, hat gezwungen) zu (Dat.), Vergnügen bereiten

 

Впр. 1 с. 94

Впр. 2 с. 94

Впр. 3, 5 с. 95

Впр. 4 с. 95

 

Впр. 6 с. 95

Напиши поради, як зробити домашні завдання ефективнішими

58.

 

Представлення української школи

der Absolvent (-en), die Auszeichnung (-en), führend, zur Verfügung stehen, Kontakt aufnehmen mit (Dat.)

 

Впр. 1 с. 96

Впр. 2, 3 с. 96

Впр. 5, 6 с. 98

Впр. 4 с. 96

 

Впр. 7 с. 98

Зроби презентацію своєї школи

59.

 

У школі багато чого відбувається

die Veranstaltung (-en), erleben (erlebte, hat erlebt), veranstalten (veranstaltete, hat veranstaltet)

 

 

Впр. 1, 2, 3 с. 99

Впр. 5, 6 с. 100

Впр. 4 с. 99

 

Впр. 7 с. 100

Зроби презентацію заходу для класу

60.

 

Наші плани на майбутнє

sich eine Auszeit nehmen, die Nase vom haben, die Uni-Bank drücken, vor der Tür stehen

 

Впр. 1 с. 101

Впр. 2 с. 101

Впр. 4 с. 102

Впр. 5, 7 с. 103

Впр. 3 с. 101

Впр. 6 с. 103

Впр. 8 с. 103

Напиши повідомлення на інтернет-форум

61.

 

Практикум вживання вивченого матеріалу

 

РЗ впр.2,с.59

РЗ впр.4,с.59

 

 

 

РЗ впр.5,с.59

62.

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

6

 

DIE WELT DER BERUFE. СВІТ ПРОФЕСІЙ

63.

 

Професії

der Flugbegleiter (-), der Pilot (-en), der Reiseleiter (-), die Stewardess (-en), begleiten (begleitete, hat begleitet), betreuen (betreute, hat betreut), steuern (steuerte, hat/ist gesteuert)

 

Впр. 1 с. 107

Впр. 5 с. 108

Впр. 2, 3, 4 с. 107

Впр. 6 с. 108

 

 

Впр. 7 с. 108

Напиши загадки про професії твоїх рідних

64.

 

Переглянуті професії

das Ansehen (nur Sg.), der Feuerwehrmann (..leute/-"-er), der Rechtsanwalt (-"-e), der Richter (-), der Sanitäter (-)

 

Впр. 1 с. 109

Впр. 2 с. 109

Впр. 3, 4 с. 110

Впр. 6 с. 111

Впр. 5 с. 110

 

Впр. 7 с. 111

Склади ТОП-6 професій в Україні

65.

 

Практикум читання та перекладу

 

 

 

 

РЗ впр.4,с.63

(веб-сайт)

 

Усне повідомлен-ня

66.

 

Прагнення до кар’єри

Callcenter-Agent (-en), der Installateur (-e), die Reinigungskraft (-"-e), Versicherungsagent (-en)

 

Впр. 1 с. 112

Впр. 2, 3 с. 112

Впр. 5 с. 113

Впр. 4 с. 112

Впр. 6 с. 113

Впр. 7 с. 113

Напиши про твою омріяну професію

67.

 

Шлях до професії

die Fähigkeit (-en), die Geduld (nur Sg.), der Nebenjob (-s), verdienen (verdiente, hat verdient)

 

Впр. 1 с. 114

Впр. 2, 3 с. 114

 

Впр. 4 с. 115

 

Впр. 6 с. 115

Напиши про твій шлях до професії

68.

 

Практикум діалогічного мовлення

 

 

РЗ впр.3,с.65

 впр.5,с.115

 

 

Скласти та розіграти діалог

69.

 

Заявка

die Bewerbung (-en), das Bewerbungsschreiben (-), das Vorstellungsgespräch (-e), sich bewerben (bewarb sich, hat sich beworben) um (Akk.), Erfahrungen sammeln, flexibel

 

Впр. 1 с. 116

Впр. 2 с. 116

Впр. 4, 5 с. 117

Впр. 3 с. 116

 

Впр. 6 с. 117

Напиши заявку на фірму

70.

 

Практикум писемного мовлення

 

 

 

 

 

Написання заяви

РЗ впр.4,с.67

Написати заяву на вступ до університету

71.

 

Практикум вживання вивченого матеріалу

 

Нереальне умовне речення(повторення)

РЗ впр.3,с.68

 

 

 

РЗ Впр.4,с.69

РЗ впр.5,с.69

72.

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

 

7

 

 

DEUTSCHSPRACHIGE LÄNDER. НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ

73.

 

Що ми знаємо про Німеччину ( урок –вікторина)

 

 

 

 

 

Складання Mind Map

Впр.1,с.121

(усно)

74.

 

Тут розмовляють німецькою мовою

die Minderheitensprache (-n), der Muttersprachler (-), die Verwaltungsgliederung (-en)

 

Впр. 1 с. 121

Впр. 2 с. 121

Впр. 4 с. 123

Впр. 3 с. 121

Впр. 5 с. 123

 

Впр. 6 с. 123

Знайди за планом інформацію про німецькомовну країну

75.

 

Практикум усного мовлення (пред’явлення презентацій)

 

 

 

 

 

 

Скласти хмару ассоціацій

76.

 

Розташування та клімат Німеччини

betragen (betrug, hat betragen), grenzen (grenzte, hat gegrenzt) an (Akk.), münden (mundete, ist/hat gemündet) in (Akk.), gemäßigt, mild

 

Впр. 1 с. 124

Впр. 2 с. 124

Впр. 4, 5, 6 с. 125

Впр. 3 с. 124

Впр. 7 с. 126

Впр. 8 с. 126

Підготуй вікторину про німецькомовну країну

77.

 

Робота з лексичним матеріалом

Завдання на картках

Relativsätze

РЗ) Впр.4,с.71

 

 

Текст для читання ,завдання до тексту

 

РЗ впр.5,с.72

78.

 

Німеччина - не тільки країна, а й люди

der Ausländer (-), das Ballungszentrum (...Zentren), die Lausitz, der Pate (-n), der Staatsangehörige (-n), die Tracht (-en), dicht besiedelt, verteilt

 

Впр. 1, 3 с. 127

Впр. 2 с. 127

Впр. 5 с. 129

Впр. 4 с. 128

 

Впр. 6 с. 129

Знайди інформацію про нацменшини німецькомовних країн

79.

 

Національні меншини німецькомовних країн

 

 

 

Усні повідомлен-ня учнів

 

 

 

80.

 

Прекрасні столиці

das Bollwerk (-e), die Erwähnung (-en), der Höhepunkt (-e), die Regierung (-en), der Vergnügungspark (-s), prägen (prägte, hat geprägt), schaffen (schuf, hat geschaffen), vereinigen (vereinigte, hat vereinigt)

 

Впр. 1 с. 130

Впр. 2 с. 130

Впр. 3 с. 131

Впр. 5, 6 с. 132

Впр. 4 с. 131

 

Впр. 7 с. 132

Зроби фото колаж та напиши коментар

81.

 

Практикум усного мовлення

 

 

 

Предявлення коллажів

 

 

Зроби презентацію про столиці та місця, які б ти хотів відвідати

82.

 

Найкращі визначні місця

das Bauwerk (-e), die Festung (-en), die Kathedrale (-n), die Touristenattraktion (-en), errichten (errichte, hat errichtet), thronen (thronte, hat gethront)

 

Впр. 1 с. 133

Впр. 2 с. 133

Впр. 3 с. 134

Впр. 5, 6 с. 135

Впр. 4 с. 134

 

Впр. 7 с. 135

Напиши коментар до топового списку

83.

 

Подорож по Німеччині

die Buchmesse (-n), die Finanzmetropole (-n), die Presseagentur (-en), der Wolkenkratzer (-)

 

Впр. 4 с. 137

Впр. 1, 2 с. 136

Впр. 5 с. 137

Впр. 3 с. 136

 

Впр. 6 с. 137

Напиши, яке місто в Німеччині ти хотів би відвідати

84.

 

Практикум писемного мовлення

 

 

 

 

 

Повідомлення про місто

РЗ впр.3,с.77

(веб-сайт)

85.

 

Видатні особистості

die Auszeichnung (-en), der Nobelpreis (-e), begeistert sein für (Akk.), erfolgreich, neugierig

 

 

Впр. 1, 2 с. 138

Впр. 4 с. 139

Впр. 3 с. 138

 

Впр. 5 с. 139

Знайди інформацію про видатних осіб Німеччини

86.

 

Практикум читання та пекладу

 

 

 

 

Текст,

завдання

 

Повідомлення про одну з особис-тостей

87.

 

Практикум з аудіювання

РЗ впр.2,с.80

 

РЗ впр.4,с.79

 

 

РЗ впрю3,с.81

С.141

(письмово відповісти)

88.

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

 

8

 

 

DIE UKRAINE IST MEIN HEIMATLAND. УКРАЇНА – МОЯ БАТЬКІВЩИНА

89.

 

Розташування та клімат України

das Becken (-), das Flachland (-"-er), feucht, maritim, je ... desto

Впр. 6 с. 145

 

Впр. 1, 2 с. 143

Впр. 5 с. 145

Впр. 3 с. 143

Впр. 4 с. 144

Впр. 6 с. 145

Впр. 7 с. 145

Напиши відповідь Міхаелю

90.

 

Граматичний практикум

 

Порівняльна конструкція

Je…,desto

РЗ впр.4,с.82

 

 

 

 

Переказ тексту впр.4,с.144

91.

 

Практикум усного мовлення

 

 

 

 

 

 

Скласти тест або кросворд

 

 

Населення України

die Agglomeration (-en), der Ballungsraum (-”-e), die Volkszählung (-en), halten (hielt, hat gehalten) für (Akk.)

 

Впр. 1 с. 146

Впр. 2 с. 146

Впр. 4, 5, 6 с. 148

Впр. 3 с. 146

 

Впр. 7 с. 148

Напиши повідомлення Міхаелю

92.

 

Українська мова  - наймелодійніша мова

 

 

 

 

 

 

Впр.3(3) с.148

(вивчити)

93.

 

Що варто побачити в нашій країні!

der/die Einheimische (-n), das Forschungsinstitut (-e), der Verkehrsknotenpunkt (-e), zurück|blicken (blickte zurück, hat zurückgeblickt) auf (Akk.), sehenswert

 

 

Впр. 1 с. 149

Впр. 4, 5 с. 151

Впр. 2, 3 с. 149

 

Впр. 6 с. 151

Напиши вікторину про українське місто

94.

 

Міста України

 

 

 

презентації

 

 

Впр.3(б) с.153

( читати ,

переклад)

95.

 

Наші відомі співвітчизники

die Auszeichnung (-en), gewinnen (gewann, hat gewonnen), überwinden (überwand, hat überwunden), verleihen (verlieh, hat verliehen), verteidigen (verteidigte, hat verteidigt)

 

Впр. 4 с. 154

Впр. 1, 2, 3 с. 152

Впр. 5, 6 с. 154

Впр. 3 с. 153

 

Повторити граматику Впр. 7 с. 154

Напиши вікторину про відомого українця

96.

 

Практикум письма

 

 

 

 

 

РЗ с.88-89

Словникова робота

97.

 

Узагальнююче повторення. 

 

 

 

 

 

 

Повторити теми півріччя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98.

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

99.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

100.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

101.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

102.

 

Плани на майбутнє

 

 

 

 

 

Письмове повідомлен-ня

Скласти карту мрій

103.

 

Практикум усного мовлення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

104.

 

Чим для мене стала школа

Mind map

 

 

 

 

 

Яскрава листівка

(побажання вчителям)

105.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Олейник Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мальована Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мальована Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мальована Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
3 жовтня 2020
Переглядів
1028
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку