Лекції по Scratch для дітей

Про матеріал
Scratch – програма призначена для навчання дітей від 8 років основам програмування та дизайну. Програма являє собою середовище програмування, у якому можна створювати анімаційні проекти, ігри або інтерактивні історії та обмінюватись ними у мережі. Scratch представляє інформацію у ігровій та розважальній формі, що значно спрощує роботу з програмою. Програма містить модулі, що включають інструменти для роботи з скриптами, графічним та звуковим редакторами.
Перегляд файлу

Урок 5. Полювання на відьом

Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.

Крок 1: Підготовка

1.     Створіть новий проект;

2.     Видаліть існуючий спрайт;

3.     Додайте нове тло (відкрийте бібліотеку, зображення "woods");

4.     Видаліть початкову сцену.

Крок 2: Рухи відьми

1.     Додайте новий спрайт відьми (категорія "Фантазії", спрайт "Witch") та зменшіть його в 5 раз;

2.     Створіть нову змінну "Швидкість", яка буде визначати швидкість руху відьми;

3.     Створіть скрипт, який дозволить відьмі літати по горизонталі та відбиватися від меж.

                                                                                                                         1

Крок 3. Створення ефекту раптової появи відьми

1. Створіть новий скрипт, який буде визначати появу і зникнення відьми; 2. Також додайте команду, щоб відьма з’являлась у випадковій точці сцени.

Крок 4. Створення лічильника очок і таймера гри

1.     Створіть скрипт, який визначатиме влучання по відьмі;

2.     Створіть нову змінну "Рахунок", яка буде рахувати дані влучання;

3.     Встановіть значення змінної "Рахунок" 0 після натискання на зелений прапорець;

4.     Додайте команду "Змінити Рахунок на 1" після натискання на спрайт;

5.     Створіть нову змінну "Таймер", яка визначатиме час нашої гри;

6.     Створіть новий скрипт, який встановлює таймер на 30 секунд. Коли спливає час, гра зупиняється.

Крок 5. Додаткові завдання

1. Створіть скрипт, який буде записувати максимальний результат в змінну Рекорд.

                                                                                                                         2

pdf
Додав(-ла)
Nechyporuk Ivan Mykolaiovych
Додано
31 грудня 2019
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку