

Завдання контролю:
|
ü Здійснення контролю над виконанням законодавчих і нормативних документів у сфері професійно-технічної освіти. ü Діагностика, аналіз і експертна оцінка ефективності діяльності педагогічного колективу. ü Вивчення результатів педагогічної діяльності, виявлення позитивних і негативних тенденцій в організації освітнього процесу, розробка пропозицій щодо усунення негативних явищ та підвищення якості надання освітніх послуг. |
Класифікація методів контролю
• Попередній (вхідний) контроль – для виявлення вхідного рівня навченості здобувачів професійної освіти.
•
Поточний контроль – поурочне опитування здобувачів освіти проведення контрольних і перевірочних робіт і т.п.
• Тематичний контроль – для оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти по завершенню вивчення теми робочої навчальної програми.
• Проміжний контроль – семестрові заліки, семестрову атестацію (іспити), річні підсумкові заліки, річну атестацію (річні підсумкові іспити) і т.п.
• Вихідний контроль - державну кваліфікаційну атестацію, яка включає: кваліфікаційну пробну роботу






Дякую за увагу!