Модифікована навчальна програма 6 клас ( до підручника Тарасенкова)

Про матеріал
Модифікована навчальна програма 6 клас ( до підручника Тарасенкова), 5 год на тиж, третій рівень підтримки
Перегляд файлу

 

Модифікована програма

 з математики

для учнів з особливими освітніми потребами

для 6 класу

 

Розроблено на основі навчальної програми з математики, яка складена відповідно модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Н.А. Тарасенкова), рекомендованої Міністерством освіти і науки України  (наказ Міністерства освіти і науки України від 26.04.2022 383)

 

 

 

 

Пропонований зміст навчального предмета

Форма\темп засвоєння

матеріалу

Очікувані результати навчання навчально-пізнавальної діяльності учнів

Тема 1. Узагальнення та систематизація вивченого у 5-му класі

 

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

5 годин

 

Учениця:

Розпізнає на роздаткових картках натуральні числа і число нуль;

розрізняє на схемі за зразком  пряму, промінь, координатний промінь

читає та записує, користуючись опорною схемою, натуральні числа в межах 100;

визначає за зразком класи та розряди натурального числа;

подає за зразком з допомогою вчителя натуральні числа у вигляді суми розрядних доданків;

знаходить на малюнках з допомогою вчителя: відрізок даної довжини

порівнює з допомогою вчителя натуральні числа за схемою з різною і однаковою кількістю цифр;

 орієнтується з допомогою вчителя в одиницях вимірювання довжини відрізка

 знаходить з допомогою вчителя значення величин за показаннями шкал різних вимірювальних приладів (термометра, спідометра в автомобілі)  

 

Тема Тема 2. Подільність натуральних чисел

 

 

 

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

24 годин

Учениця

розрізняє з допомогою вчителя і  користуючись опорною схемою,  дільники і кратні натурального числа;

парні і непарні числа; числа, які кратні 3, 5, 2, 9, 10;

використовує  з допомогою вчителя і  користуючись опорною схемою,  ознаки подільності для розв’язування простих задач, зокрема задач на реальні ситуації;

розрізняє з допомогою і користуючись картками – підказками прості і складені числа;

володіє з допомогою вчителя і опорних схем алгоритмом розкладання чисел на прості

множники, знаходження НСД і НСК чисел в межах 100.

 

Те       Тема 3. Звичайні дроби та дії з ними

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

31 годин

 

Учениця:

використовує  з допомогою вчителя і  користуючись опорною схемою  основну властивість дробу для виконання вправ на скорочення дробів і зведення до спільного знаменника;

ознайомлюється з допомогою асистента, що таке найменший спільний знаменник дробів;

володіє за допомогою карток підказок алгоритмом зведен-

ня дробів до спільного зна- менника;

розуміє на картці-підказці правило порівняння звичайних дробів;

з допомогою вчителя застосовує правило порів-

няння звичайних дробів

застосовує, користуючись опорними схемами зведення дробів до спільного знаменника для порівняння дробів;

користуючись схемами-підказками, розуміє правила додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів;

застосовує із допомогою вчителя арифметичні дії зі звичайними дробами під час розв’язування задач та вправ;

з допомогою вчителя  перетворює звичай-

ний дріб у десятковий та

розрізняє скінченні десяткові і нескінченні періодичні десяткові дроби;

читає та записує нескінченні періодичні десяткові дроби;

з допомогою вчителя знаходить період нескінченного періодичного десяткового дробу

 

              Тема 4.

Відношення та пропорції

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

20 годин

 

Учениця:

Ознайомлюється з допомогою асистента, що таке відношення, що показує відношення двох чисел;

наводить приклади з допомогою асистента величин, які є відношенням двох інших величин; користується розумінням сутності поняття масштабу для розв’язування задач

практичного змісту;

Ознайомлюється з допомогою асистента, що таке відсоткове відношення; що показує відсоткове відношення двох чисел;

наводить приклади з допомогою асистента зв’язків між величинами, прямо і обернено пропорційних величин;

використовує зв’язки між відповідними значеннями прямо пропорційних і обернено пропорційних величин для розв’язування задач

практичного змісту.

Тема 5.

Раціональні числа та дії з ними

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

39 годин

Учениця:

Розрізняє з допомогою асистента  додатні та від’ємні числа за їх істотними ознаками;

Розміщує з допомогою асистента на прямій додатні та від’ємні числа відносно числа 0;

знає, що будь-яке натуральне число є додатним;

називає з допомогою асистента, що число нуль не є ані додатним, ані від’ємним;

застосовує з допомогою асистента додатні та від’ємні числа для опису життєвих ситуацій;

будує з допомогою асистента координатну пряму;

знаходить з допомогою асистента модуль числа;

розрізняє з допомогою асистента цілі числа й раціональні числа;

порівнює з допомогою асистента раціональні числа за допомогою координатної прямої;

застосовує з допомогою асистента для обчислень правила додавання, віднімання, множення і ділення чисел з однаковими знаками, з різними знаками;

застосовує з допомогою асистента вивчене до розв’язування задач;

використовує з допомогою асистента координатну пряму для додавання і віднімання раціональних чисел;

пояснює з допомогою асистента властивості множення раціональних чисел на 0, 1, –1;

пояснює з допомогою асистента властивості ділення раціональних чисел, коли одним із компонентів дії є число 0, 1, –1.

 

 

 

Тема 6

Вирази і рівняння

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

30 годин

Учениця:

Означає з допомогою асистента, що означає спростити буквений вираз;

Пояснює з допомогою асистента, що таке коефіцієнт буквеного виразу;

Знаходить з допомогою асистента коефіцієнт буквеного виразу;

Зводить з допомогою асистента подібні доданки;

Виносить з допомогою асистента спільний множник за дужки у напростіших випадках;

Пояснює з допомогою асистента, які властивості множення використовують під час розкриття дужок;

розкриває дужки у буквених виразах з допомогою асистента

знаходить з допомогою асистента значення буквеного виразу на всі дії з раціональними числами

 

Тема 7.

Повторення

 

 

 

 

 

 

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

11 годин

 

Учениця:

застосовує вивчене в 6 класі до розв’язування вправ і задач на подільність натуральних чисел, відношення і пропорції, вирази і рівняння.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
1 квітня
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку