Перевірка ГР1 УВ (аудіювання) за твором Дж.-Р. Кіплінга «Мауглі».

Про матеріал
Аудіювання тексту уривка з твору Редьярда Кіплінга «Мауглі».5 клас НУШ. Складається з тексту та 12 запитань.
Перегляд файлу

Підсумкова робота №4 за розділом «Слухаємо голоси природи. ГР1. (УВ).

Аудіювання.

 Оцінювання результатів мовленнєвої діяльності

I. Аудіювання (слухання - розуміння  )

 

                1. Перевіряється здатність учня  сприймати на слух незнайоме за змістом висловлювання  із одного прослуховування:

а) розуміти:

-         мету висловлювання;

-         фактичний зміст;

-         причинно-наслідкові зв’язки;

-         тему і основну думку висловлювання;

-         виражально-зображувальні засоби прослуханого твору;

б) давати оцінку прослуханому.

Перевірка аудіювання учнів здійснюється фронтально за одним із   варіантів.

Варіант перший: учитель читає один раз незнайомий учням текст, а потім пропонує серію запитань з варіантами відповідей. Школярі повинні мовчки вислухати кожне запитання, варіанти відповідей до нього, вибрати один із варіантів і записати лише його номер поряд із номером запитання: (наприклад, 1.3, де цифра «1» – номер запитання, а цифра «3» – номер обраної відповіді).

Варіант другий: учні одержуть видрукувані запитання та варіанти відповідей на них і відзначають галочкою правильний з їхнього погляду варіант.

Для  одержання достовірних  результатів тестування кількість варіантів відповідей на тестове завдання не повинна бути меншою від чотирьох. Запитання мають торкатися всіх зазначених вище характеристик висловлювання і розташовуватися в порядку наростання їх складності.

2. Матеріал для контрольного завдання: зв'язне висловлювання (текст) добирається відповідно до вимог програми для кожного класу.

Обсяг тексту (і відповідно тривалість звучання) орієнтовно визначається так:

Клас

 

Обсяг та час звучання текстів, що належать до

художнього стилю

інших стилів

5-й

400-500 слів

4-5 хвилин

300-400 слів

3-4 хвилин

6-й

500-600

5-6

400-500

4-5

7-й

600-700

6-7

500-600

5-6

8-й

700-800

7-8

600-700

6-7

9-й

800-900

8-9

700-800

7-8

10-й

900-1000

9-10

800-900

8-9

11-й

1000-1100

10-11

900-1000

9-10

12-й

1100-1200

11-12

1000-1100

10-11

 

3. Одиниця контролю: відповідi учнів на запитання за прослуханим текстом, одержані в результаті виконання тестових завдань.

4.Оцінювання.

Правильна відповідь на кожне із 6 запитань оцінюється двома балами, кожне із 12 запитань оцінюється одним балом. Оцінювання здійснюється з огляду на те, що за цей вид діяльності учень може одержати від 1 балу (за сумлінну роботу, яка ще не дала належного результату) до 12 балів (за бездоганно виконану роботу). У тому разі, коли учень з певних причин не виконав завдання, він має пройти перевірку додатково, щоб одержати відповідний бал.

                                              

Аудіювання тексту уривка з твору Редьярда Кіплінга «Мауглі».

І. Прослухати текст, виконати тестові завдання (12 балів)

На Сіонійські гори спав тихий, задушний вечір. Була вже сьома година, коли Батько Вовк прокинувся після денного спочинку, почухався, позіхнув і розправив одну за одною лапи, щоб навіть кінчики позбулися сонної млявості. Мати Вовчиця лежала, уткнувшись великою сірою мордою в чотирьох вовченят, що перекидалися коло неї і скавчали. Вхід до їхньої печери був залитий місячним сяйвом.

— Грр! — прогарчав Батько Вовк. — Знову час на лови. Він уже збирався стрибнути з горба вниз, як раптом маленька тінь з пухнастим хвостом загородила вхід і проверещала:

— Щасти тобі в усьому, о Найсіріший з Вовків! Хай доля пошле щастя твоїм шляхетним діткам і дасть їм міцні та білі зуби, і хай не забувають вони ніколи, що на світі є убогі та голодні!

То був шакал Табакі, Блюдолиз, а вовки індійських лісів зневажають Табакі: він тільки й знає, що нишпорить скрізь, робить різні капості, розносить плітки та їсть ганчір'я й обрізки шкіри на смітниках коло сіл. Але разом з тим усі вони й бояться Табакі, бо між іншими звірами в Джунглях він найбільше схильний до сказу; і тоді вже він забуває, що сам кожного боявся, бігає лісом і кусає всіх, хто попадеться йому дорогою. Навіть тигр тікає і ховається, коли маленький Табакі скаженіє, тому що сказ — найганебніша річ, яка тільки може статися з диким звіром. Ми, люди, називаємо цю хворобу водобоязню, а звірі звуть її девані, сказом, і тікають не оглядаючись.

— Ну що ж, заходь, пошукай, — похмуро буркнув Батько Вовк. — Але тут нема нічого поживного.

— Для вовка нема, — відповів Табакі,— а для такої нікчемної особи, як я, всяка обгризена кістка — вже справжній бенкет. Хто ми такі, Гідур-Логи (Плем'я Шакалів), щоб перебирати чи вередувати!

Табакі миттю кинувся у глиб печери, знайшов там кістку оленя, на якій ще лишилося трохи м'яса, присів і почав розкошувати.

— Дякую вам за смачну страву, — сказав він, облизуючись. — Які ж вродливі ваші шляхетні дітки! Які великі в них очі! А самі ж іще зовсім малята! Звичайно, звичайно, як же це я забув, адже діти царів — з першого дня дорослі!

Певна річ, Табакі, як і кожен інший, знав, що не слід хвалити дітей у вічі, аби їх не зурочити, і дуже зрадів, побачивши, що вовки — Батько й Мати — незадоволені його словами. Табакі посидів, радіючи зі своєї капості, а потім єхидно зауважив:

— Шер-Хан, Великий, змінив місце ловів. Наступного місяця він полюватиме в тутешніх горах — так сказав він мені!

Шер-Хан — це тигр, що жив за двадцять миль звідси, на березі річки Вайнгунги.

                                                          Тестові завдання

1. Як називаються гори, де знаходилась печера вовків?

А) Сінгалійські;

Б) Сіонійські;

В)Араваллі;                                                                                                                Г) Гімалайські.

2. Батько Вовк прокинувся …

А) о сьомій годині ранку;                                           Б) о сьомій годині вечора;

В) о восьмій годині ранку ;                                                     

Г) о восьмій годині вечора.

 3. У родині вовків було  вовченят

А)дев’ятеро ;                                                                                                              Б) троє

В) шестеро;

Г) четверо.

4. Що збирався зробити Батько Вовк після того як прокинувся?

А) поїсти;

Б) погратись з дитинчатами;                                                                                                             В)піти на раду вовків;

Г) піти на лови.

5. Найганебніша річ, яка тільки може статися з диким звіром - це

А) заприятелювати з шакалом ;

Б)  сказ;

В)  дружить з Шер-Ханом;                                                                   

Г) розносити плітки лісом.

6. Табакі – це…

А) вовк;

Б) тигр;

В) лис;
Г) шакал.

7. Що знайов Табакі у печері вовків?

А) шматок м*яса;

Б) кістку оленя;

В) кістку віці;

Г) нічого.

8) Якими словами Табакі були  незадоволені Батько і Мати вовки?
А) він хвалив дітей у вічі, і міг зурочити;

Б) він хвалив їхній дім;

Г) він звинувачував батька Вовка у жадібності;

Д) він обзивав Вовків.

9) Як у тексті ще названо Табакі?

А) Мисконюх;

Б) Нишпорка;

В) Блюдолиз;

Г) Капостник.

10. Яку новину повідомив вовкам шакал Табакі?

А) що тигр Шер-Хан змінив місце ловів;                                                 

Б) про зібрання зграї вовків;

В) що у Джунглях зовсім немає їжі;                                                

Г)що на Джунглі насувається посуха.

11. Шер-Хан — це тигр, що жив за

А) за сусідньою горою;

Б) за двадцять миль звідси;

В) за п*ять миль звідси;

Г) за лісом.

12. Хто розповідає уривок, який щойно звучав?

А) оповідач;

Б) Батько вовк;

В) Мауглі;

Г) тигр Шер-Хан.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 березня
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку