Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Перший урок "День Знань у 5 класі"

Про матеріал
Мета: познайомити учнів із класним керівником, з новими предметами; визначити мотивації до навчання; адаптувати п'ятикласників до нової системи навчання; створити сприятливу атмосферу в класі. Обладнання: бейджики з іменами і прізвищами дітей; фонограми пісень; різнокольорові стікери; надруковані літери; надруковані відгадки до загадок; картки із запитаннями; маленька скринька; надруковані дати. Клас і дошка святково прибрані.
Перегляд файлу

Перший урок

День Знань у 5 класі

 

Мета:  познайомити учнів  із класним керівником, з новими предметами; визначити мотивації до навчання; адаптувати п'ятикласників до нової системи навчання; створити сприятливу атмосферу в класі.

Обладнання: бейджики з іменами і прізвищами дітей; фонограми пісень; різнокольорові стікери; надруковані літери; надруковані відгадки до загадок; картки із запитаннями; маленька скринька; надруковані дати. Клас і дошка святково прибрані.

ХІД УРОКУ

Звучить фонограма  пісні про школу.

         Шановні діти,  вітаю вас із початком навчального року. Сьогодні ви переступили поріг середньої школи і стали учнями 5 класу. А я, переступивши шкільний поріг  цього року, стала вашим класним керівником. У нас попереду багато років шкільного життя разом. Я сподіваюся, що наш клас буде здоровим, дружнім і згуртованим, як одне ціле. Нас чекає багато цікавих справ. Але наше головне завдання – створити та зберегти наш колектив, щоб кожний почував себе в ньому впевнено, безпечно і зручно.

 Шкільне життя – ніби сходи знань. Ви піднімаєтеся вище і вищевід однієї сходинки до іншої, більш складної. Я сподіваюся, що ми  подолаємо всі труднощі разом. Ми будемо вивчати не тільки науки, але також будемо продовжувати навчатись дружити. Найбільш важливо те, щоб кожен із вас став хорошою, доброю, надійною людиною.

Сьогодні ви – п ’ятикласники! І не просто п’ятикласники – ви  учні ІІ ступеня школи. Ви вже  багато чого вмієте, багато чому навчилися в початковій школі. Можливо, хтось із вас здогадається, що означають цифри написані на дошці:

1.09 – день нашого першого знайомства, яке, напевне, вам і мені запам'ятається надовго.

 2019 рік є роком, який познайомив нас і, сподіваюся, подружив.

 2026 рік є роком, в якому ви закінчите школу.

    Це буде рік наших останніх шкільних зустрічей. Можливо, якщо ми станемо друзями, ми зустрічатимося з вами, і після закінчення школи, але  це так ще далеко. Попереду 7 років, протягом яких ми зустрічатимося з вами кожного дня і будемо намагатися зробити так, що при зустрічі ми посміхалися один до одного, тішились із того, що ми разом.

   У 5 класі на вас чекають  нові предмети, нові вчителі. Не завжди буде легко, не все виходитиме  одразу. Але я хотіла б, щоб кожний із вас відчув, що він не один, що на допомогу прийдуть друзі, однокласники, батьки, вчителі і звичайно я,   ваш класний керівник.

    Клас, де ви перебуваєте прямо зараз, це наша  класна кімната і разом кабінет української мови і літератури. У ній будуть проходити деякі уроки, класні години, свята. На  декілька років ця класна кімната стане для вас шкільною домівкою.Ви стаєте господарями цього шкільного кабінету. А справжній господар повинен берегти шкільне майно, підтримувати чистоту і порядок.

   Для того, щоб гарно розпочати цей навчальний рік,за традицією ви повинні пройти посвяту в п’ятикласники. Дуже добре, що ви всі знайомі один з одним і це вам сьогодні стане в пригоді. Адже я вас ще не знаю і, перш ніж зробити крок в нове життя, мені необхідно буде перевірити,чи готові ви до нього. На вас сьогодні чекатимуть різні завдання та конкурси, за які ви будете отримувати букви. В кінці свята у вас назбирається цілий букет із букв,із яких необхідно буде скласти одне-єдине слово. Якщо ви впораєтесь з цим завданням, тоді лише я зможу з гордістю сказати, що ви – справжні п’ятикласники.

 

Отже, розпочинаємо наше свято.
1 завдання
Я влаштую вам невеличкий екзамен. Ви можете звертатись за допомогою до своїх батьків, але лише 1 раз.
Отже,запитання:
1.  Заклад,в який приймають всіх неграмотних (школа)

2.  Білий камінчик розкришивсь,на дошці слід залишив. (крейда)
3.  Найкращий,але дуже короткий період в житті вчителів та учнів. (канікули)
4.  Проміжок часу між уроками. (перерва)
5.  Нота між ля і до. (сі)

6.  Його довжину вимірюють в папугах. (удав)
7.  Найважливіша людина у школі. (директор)
8.  Найбажаніше, найсмачніше місце в школі. (їдальня)
9.  Букви, вишикувані для переклички. (алфавіт)
10. Як звуть вашу першу вчительку? ( Світлана Олексіївна)


Молодці, впорались на відмінно. Дякую вам. Маєте  дві літери.

А на черзі іспит 2. Щоб зрозуміти, про що піде мова, вам необхідно буде відгадати загадки. З перших букв кожної відповіді складеться слово-відгадка.
Цих загадок рівно сім,
Пропонуємо усім:
Їх сумлінно розгадати
Та у стовпчик записати.
З перших літер скласти слово,
Якщо впорались - чудово!


1. Коли все у тебе гарно,
Коли день пройшов не марно,
Наче квітка розквітаєш,
На обличчі її маєш.
Посміхаються вуста.
Що це? Відповідь проста.


 

2. В ньому сторінок багато,
Там і будні, там і свята.
Він події позначає,
Історичні дати знає,
Та рахує залюбки
Тижні, місяці, роки.


3. Ось стоїть біленька хата -
Там твої матуся й тато,
Твої сестри та брати
І, звичайно, там є ти.
Ще бабусі, дідусі,
Зібралися геть усі!
Бути в кожного повинна
Дружня та міцна _ _ _ _ _ _!


4. Рідну мову я вивчаю,
З літер я слова складаю.
Помічниця ось моя -
Букви в ній від А до Я
Стали лагідно в рядки.
Що це, знають малюки?


5. І вареники в сметані,
І крученики духмяні,
Сало, терте з часником,
Борщ червоний з буряком.
Одним словом як назвати,
Щоб гостей почастувати?


6. Вони смачненькі та чорненькі,
У ґрунт попали навесні,
Тепер із них у полі зріють
Яскраві соняхи рясні.
А згодом буде і олія
Прозора, жовта, запашна.
Їх можна з друзями лузати.
Про що ця загадка, хто зна?


7. Цей фахівець нам розказав
Про долі націй та держав,
Де наші пращури жили,
Які в них звичаї були?
Які одежа, посуд, хата,
Та ще цікавого багато.
Розкопки буде він вести,
Щоб нам минуле довести.

 

Відповіді на 7 загадок:
У смішка
К алендар
Р одина
А бетка
Ї жа
Н асіння
А рхеолог

Молодці. Маєте ще дві букви. Правильно розгадали слово. Мова зараз піде саме про нашу рідну неньку-Україну. А чи можете ви описати мені одним словом,яка вона? (квітуча, мальовнича, різнобарвна…..) Щоб подолати перепону № 3, треба відповісти на запитання, пов'язані з нашою Батьківщиною – Україною.

1. В якій частині світу знаходиться Україна?

2. Назвіть найбільшу річку України.

 3. Якими морями омивається Україна?

 4. Які гори розташовані в Україні?

5. Хто автор слів Гімну України?

 6. Якого кольору державний прапор України?

7. Назвіть дату (число і місяць), коли Україна святкує День Незалежності.

 

Молодці! Я бачу які ви хороші, завзяті, розумні учні. Тому отримуєте ще 2 літери.Ну що продовжуємо наше знайомство? І зараз наступне 4 завдання. Діти, вам, безумовно, цікаво дізнатися щось про мене. І я в свою чергу хочу дізнатися про вас більше.  Пропоную вам пограти в  гру "питання- відповідь". Я проходитиму між рядами з магічною коробочкою. Для кожного учня, там є питання, ви повинні витягнути картку із  запитанням і відповісти на нього.Після вашої відповіді ви задаєте  мені будь-яке запитання, і я намагатимусь відповісти на нього.

Звучить фонограма. Учитель проходить між рядами, діти по черзі відповідають. За відповіді отримують солодкі подарунки.

 1. Яке морозиво ви любите?

2. Яка квітка вам найбільше подобається?

 3. Ваш улюблений колір. Чому?

 4. Який подарунок ви хотіли б отримати від ваших друзів?

5. Скільки учнів  у нашому класі?

6. Ваш улюблений день тижня?

7.Який шкільний предмет вам більше подобається.

8. Який шкільний предмет тобі найбільше не подобається.

 9. Найбільш важкий день тижня для тебе?

10. Скільки хлопчиків у нашому класі?

 11. Скільки дівчаток в класі...

12. Головний документ школяра?

 13. Ваш кращий друг?

14. Тварина, яку ти хотів б мати удома?

 15. Найбільше цікава подія, яка вам запам'яталася у четвертому класі?

 16. Ваше захоплення.

 17. Як ви проводите вільний час?

 18. Як ви провели літні канікули?

Молодці. За це ви отримуєте ще 2 літери.

Я гадаю, що під час  довгої відсутності в школі з «з поважної  причини», тобто літніх канікул ви не втратили всі свої знання. Тому преходимо до наступного 5 завдання.

Я хочу запропонувати вам загадки, розгадавши які, ви отримаєте ще 2 літери.

Великий будинок в селі стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами.  
(Школа)

Він великий, світлий, чистий

Сяють вікна променисто

Парти в три ряди стоять

Діти вчаться тут чудово

Хто вгадав уже із вас

Ну звичайно, це - ….(наш клас)

Біла грядка –
Чорні зернятка.
Посіяла по порядку
Та й маю загадку.
Хто зернятка знає,
Той відгадає.
(Аркуш, літери)

Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
(Гумка)

 Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)

Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я   гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю.
(Олівець)

 

 Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)

-Що ти, донечко, шепочеш?
І чому це ти не спиш?
- Я, матусю, спати хочу,
Але треба вивчить …
(Вірш)

Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати.
(Зошит)

На уроках, в книжці, в школі
Почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті
Стануть друзями тобі.
(Знання)

А у мене є торбинка,
Зошитам й книжкам хатинка,
Ще й пенал туди кладу,
Як до школи я іду.
(Ранець)

Учитель: Молодці, не забули, що необхідно для работи на уроках. Отже, отримуєте 2 літери.

А зараз, щоб отримати останню букву, вам повинні допомоготи батьки. Я попрошу батьків піднятися і стати поряд своєї дитини (або ж за нею). Під музичний супровід ви повинні синхронно виконувати рухи. Назвемо це завдання «Фізкультхвилинка».

Звучить фонограма «Танок  маленьких каченят».

 Молодці. Гарний танець отримався. Всі на славу постарались. За це ви отримуєте останню букву слова.
Складають з букв слово П’ЯТИКЛАСНИК
Ось тепер я бачу, що ви в мене справжні п’ятикласники і можу з гордістю нагородити вас іменними медалями, які ви будете носити хоча б перший місяць. Так вас швидко запам’ятають учителі. 

Звучить фогограма. Вручення медалей (бейджів) учням.

Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

1-й учень Однокласники, станьте струнко! Клятви слова промовляйте лунко!

2-й учень Клянемося, що знанням будем сили віддавати. Щоб гідними людьми України-неньки стати!

Всі: Клянемося!

3-й учень Будемо вчитись ми на «відмінно» – Вашим випускникам прийшла достойна зміна. Свою школу ми дуже любимо її добре ім'я і честь, клянемося, що не загубимо!

Всі: Клянемося!

 4-й учень Давайте у мирі та злагоді жити. Друзями, батьками, вчителями дорожити! Клянемося ми, і повторимо не раз. Що ледарям й нахабам не місце серед нас!

 Всі: Клянемося!

 5-й учень  Обіцяємо завжди жити по законам доброти. Ми дуже пишаємось, що п'ятикласниками тепер називаємось!

Всі: Клянемося! Клянемося! Клянемося!

Я вдячна всім, хто завітав на наше свято. І хочу від щирого серця побажати –

Хай зіллються воєдино

Діти, школа, батьки, як одна родина! 

На цьому наш перший урок закінчується.Бажаємо вам успіхів!

Звучить фонограма пісні «А ми бажаєм вам добра»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра "Правила дружби"
Класний керівник: А як ви думаєте, що треба длятого, щоб клас був дружним? (Діти відповідають)Давайте спільно з вами визначимо, що серед друзів може бути дозволено, а що має бути заборонене (Хлопцівыполня ют завдання спільно. Учитель записує правилана дошці і пропонує учням запи сать ці правила. Вінпросить учнів познайомити батьків з цими прави лами ідописати їх, якщо батьки визнають потрібним що-небудьдоба вити).

 

Дозволено

Заборонено

Допомогати один одному

Говорити неправду

Радіти успіхам один одного

Заздрити один одному

Підтримувати в скрутну хвилину.

Радіти горю іншої людини

Переживати за невдачі один одного

Кривдити і давати образдиві клички

Говорити правду

Сміятися над невдачами


А як повинен жити дружній клас? ( весело, цікаво, незвично і т.д.). Ви цього бажаєте? Ви про це мрієте?

 

 Загадувати бажання  прийнято в новорічну ніч. Але 1 Вересня - це також первий день нового року, Нового Навчального Року. Отже, і в цей день можна щось побажати самому собі на майбутнє. Причому, зробимо ми це організовано. Ось у меня коробка бажань і багато маленьких листочків. На листочках кажний з вас, подумавши, напише 1, 2 або 3 головних бажань,вони можуть стосуватися тільки навчального процессу. Потім ми їх згорнемо і помістимо в коробку, і сховаємоїї, а в конці навчального року, на останній виховній годині перевіримо, чи збулися ваші бажання. Отже почали ...

І на останок я хочу щоб ви памֹятали завжди що наш п’ятий клас слухняний, культурний і вічливий, тому він буде вести себе дуже добре і не шумітиме.

Закінчується класна година – чаюванням.

 

 

 

 

 

 

 

 День знань у 5 класі

 

Класний годину на День знань - 1 вересня, 5 клас

День знань 1 вересня у 5 класі. Сценарій

Перший класний годину, присвячений Дню знань проводиться 1 вересня. До цього заходу класного керівника 5 класу слід ретельно підготуватися. Адже це його перша зустріч з класом, яка дає можливість встановити контакт з дітьми, створити атмосферу довіри, невимушеності й щирості.

Важливо, щоб в цей день у дітей був святковий, піднесений настрій. Добре, якщо діти принесуть додому маленькі подарунки.

Цілі: познайомити з класним керівником, з новими предметами; визначити мотивації до навчання; адаптувати п'ятикласників до нової системи навчання; створити сприятливу атмосферу в класі.

Обладнання:

а) бэйджики з іменами і прізвищами дітей;

б) на парту кожного учня покласти аркуш зі шкільного зошита (на цьому листку кожен учень напише привітання своєму класу);

в) на великому аркуші ватману намалювати схематичного чоловічка (особа буде намальовано в процесі класної години); зліва в стовпчик записати пункти характеристики, які будуть заповнюватись у процесі уроку; окремо заготовити дві пики з паперу: веселу і сумну; одну з них учитель потім прикріпить до фігурці чоловічка;

http://ped-kopilka.com.ua/images/artikl012/22%2899%29.jpg

http://ped-kopilka.com.ua/images/artikl012/23%2898%29.jpg

г) написати записки з загадками про шкільних предметах (з тексту сценарію) і покласти їх в коробку;

д) приготувати мікрофон (іграшковий);

е) приготувати прості призи для учасників ігор (блокнотики, медалі, прапорці), щоб кожен учень отримав якусь нагороду.

Музичне оформлення

Дитячі пісні: «Посмішка», «Разом весело крокувати по просторах», «Всі ми ділимо навпіл», «Справжній друг» і т. п.

Оформлення класу

На перерві перед класною годиною підготувати дошку:

а) намалювати карту «Планета знань 5-А класу»; на карті в довільному порядку написати назви шкільних дисциплін, які вивчаються у 5 класі: російська мова, література, риторика, іноземна мова, математика, інформатика, історія, граждано - ведення, природознавство, музика, образотворче мистецтво, фізична культура, трудове навчання;

б) праворуч (в окремій рамці) розклад уроків на 1 вересня з номерами кабінетів.

План класного години

1. Вступне слово.

2. Прес-конференція класного керівника.

3. Створення автопортрета класу.

4. Гра «Подорож по Планеті знань».

5. Гра «Мікрофон».

6. Твір-мініатюра «Привітання».

7. Підбиття підсумків (рефлексія).

8. Екскурсія по школі. Знайомство зі шкільними кабінетами.

Хід класного години

I. Вступне слово

Класний керівник. Дорогі хлопці! Сьогодні вся наша країна відзначає День знань. Для вас - це незвичайний день, тому що сьогодні ви вперше переступили поріг школи. П'ятий клас - це найперша її сходинка, але поступово, піднімаючись зі сходинки на сходинку, ви станете випускниками, будете такими ж красивими та розумними, як і сьогоднішні наші випускники. Знання, отримані в школі, допоможуть вам обрати професію, стати поважними людьми, принести користь нашій країні.

5 клас принесе багато нового і незвичайного у ваше життя: це і нові предмети, нові вчителі, нові проблеми, але я сподіваюся, що всі проблеми ми з вами подолаємо, бо будемо вирішувати їх спільно, допомагати один одному. Спробуємо зробити так, щоб всім у нашому класі було добре, як у великій і дружній родині.

II. Прес-конференція класного керівника

Класний керівник. А тепер дозвольте відрекомендуватися: я ваш класний керівник (прізвище, ім'я, по батькові). І я починаю свою прес-конференцію. У ролі журналістів будете виступати ви, хлопці. Ви можете задати мені питання, якщо хочете дізнатися про мене більше. Тільки, перш ніж задати мені питання, назвіть, будь ласка, свої ім'я та прізвище.

Приблизні запитання дітей:

- Скільки вам років?

- Який предмет ви ведете?

- Чи є у вас діти?

- Чи є у вас домашні тварини?

- Чим ви захоплюєтеся?

III. Створення автопортрета класу

Класний керівник. На цьому моя прес-конференція закінчена. Дякуємо за запитання.

Попереду у нас багато складних і цікавих справ, і я сподіваюся, ми з вами познайомимося ближче. Але тепер мені хотілося б трохи дізнатися про загадкового незнайомця на ім'я 5-А клас. (Показує на аркуш ватману, прикріплений до стіни.)

Допоможіть мені, хлопці, довідатися що-небудь про це загадкове 5-А. Які у нього зріст, вага, фізична форма? Чим захоплюється наш 5-А? Яка у нього дисципліна? Як він ставиться до навчання? Який у нього характер? Ну і, нарешті, яке в нього обличчя? Все це ми будемо зараз з'ясовувати і записувати поряд з цим портретом. А допоможе мені той, у кого найкрасивіший і розбірливий почерк. Є серед вас такі?

До дошки виходить один з учнів, бере фломастер.

Перше питання, найлегший - це зростання 5-А. Середній зріст п'ятикласника зазвичай 145-150 см Що ми запишемо в цю графу? Який зріст у нашого класу? Високий або низький, а може бути, середній?

Діти (хором). Низький, середній, високий.

Учень записує.

Класний керівник. Тепер вага - нормальний, недостатній, а може бути, зайвий?

Діти (хором). Нормальний.

Учень фломастером записує.

Класний керівник. Фізичний розвиток - займається наш 5-А спортом? І яким?

Діти піднімають руки, по черзі називають види спорту, яким вони займаються.

Ну, що ж, запишемо, що фізична форма - відмінна! А ось що стосується захоплень, знову питання. Які у 5-А захоплення?

Діти по черзі розповідають про свої захоплення. Учень записує.

Ну що ж, так і запишемо: захоплення різнобічні.

А як у нашого 5-А з дисципліною - добре чи погано?

Діти (хором). Добре.

Учень записує навпроти пункту «Дисципліна» слово «хороша».

Класний керівник. А ось що стосується навчання, тут ми поки нічого не можемо написати. Чому, хлопці, як ви думаєте?

Зразкові відповіді дітей:

- Тому що 5-А клас ще не показав себе у навчанні.

- Тому що у нас не було ще жодного уроку в 5 класі.

- Тому що ми навіть не знаємо, які уроки у нас будуть в 5 класі.

Класний керівник. Так, цю таємницю 5-А відкриє нам у кінці I чверті. Сподіваємося, що відповіддю буде число...

Діти (хором). П'ять! Чотири!

Класний керівник. Залишилося найпростіше: записати якості характеру нашого 5-А. Який він? Добрий, веселий, дружний, слухняний, активний, чесний, надійний, розумний, сильний, сміливий, справедливий?

Діти по черзі з місця відповідають. Учень записує.

Щоб закінчити портрет нашого класу, залишається тільки намалювати особа. Як ви думаєте, яке в нього обличчя?

Учитель показує дві пики, усміхнену і сумну. Діти вибирають одну з них. Учитель прикріплює обрану дітьми пику до фігурці, намальованої на ватмані.

Ось і вийшов портрет 5-А класу. Спасибі всім, хто допоміг скласти цей портрет. Тепер ми його повісимо на чільне місце і будемо уважно спостерігати, як наш 5-А зростає, стає розумніший, сильніший, краще. А разом з ним будемо рости і ми з вами.

Але ми будемо не просто рости, а подорожувати по Планеті знань. Щоб не заблукати на цій планеті, я намалювала вам її карту. (Показує на дошку.)

На дошці в довільному порядку написані назви предметів, які будуть вивчатися в 5 класі.

IV. Гра «Подорож по Планеті знань»

Класний керівник. Перед вами - карта Планети знань 5 класу. На цій карті є країни і континенти, які вам вже знайомі, а є і незвідані території, про яких вам тільки належить дізнатися. Зараз ми проведемо подорож по всіх континентах Планети знань. Але назви континентів, на які ми вирушимо, зашифровані в загадках. Загадки лежать ось у цій скриньці (Показує коробку, куди складені записки з загадками.)

У подорож вирушать 3 команди, які я назву за іменами перших радянських космічних ракет (по рядах): «Союз», «Буран» і «Схід».

Представники команд повинні вийти до дошки, дістати з коробки записки з загадками, голосно прочитати загадку, розгадати її з допомогою своїх товаришів і закреслити назва того континенту, на якому вони побували.

За правильні відповіді всі отримають призи!

До дошки по черзі виходять учні, витягують з коробки записки з загадками, читають, діти хором відгадують назви шкільних предметів. Класний керівник вручає призи учасникам, які читали загадки і давали відповіді.

Загадки про шкільні предмети (для карток):

1. Потрібна наука, гімнастика для розуму,

Нас навчить думати... (математика).

 

2. Грамотним буде будь-який учень,

Якщо він знає... (російська мова).

 

3. Хочеш їздити по різних країнах,

Потрібно знати мову... (іноземний).

 

4. Книжки полюбимо, підвищимо культуру

Ми на уроках... (літератури).

 

5. Зміцнить мускулатуру усім діточкам... (фізкультура).

 

6. Щоб знайти таланти у дітей вокальні,

Їм потрібні уроки... (музичні).

 

7. Картини, фарби, високі почуття -

Цьому вчить... (образотворче мистецтво).

 

8. Майструвати, працювати з захопленням -

Для цього потрібно... (трудове навчання).

 

9. Далеке минуле, стародавні території -

Це вивчає наука... (історія).

 

10. Знати і любити природу навчить... (природознавство),

Бути громадянином Росії навчить... (граждановедение).

 

11. У світ комп'ютерної граматики

Нас ведуть уроки... (інформатики).

 

12. Красиво говорити вміють політики і історики,

А цьому вчить наука... (риторика).

Класний керівник. Ну от і закінчилася наша подорож. Серед команд немає переможених, а значить, на Планеті знань зовсім не залишилося білих плям. А щоб глибоко досліджувати кожен континент, у нас попереду цілий навчальний рік!

V. Гра «Мікрофон»

Класний керівник (дивиться на дошку). Ой, як багато різних складних предметів і наук! А навіщо їх потрібно вчити? Я пропоную вам подумати і в одному реченні відповісти на це питання: «Навіщо потрібно вивчати шкільні предмети?»

Я запрошую до мікрофона по три представника від кожної команди. Як вони у нас називаються? Запам'ятали? Як перші радянські космічні кораблі.

Діти (хором). «Восток», «Союз», Буран». Класний керівник. Правильно. Будь ласка, ви можете виходити до мікрофона і відповідати на питання: «Навіщо потрібно вивчати шкільні предмети?»

Діти по черзі беруть мікрофон, вимовляють по 1 пропозицією.

Зразкові відповіді дітей:

- Щоб отримати знання і принести користь своїй країні.

- Щоб розвивати свої здібності і таланти, про які ми поки навіть не знаємо.

- Щоб знати, як поводитися в важких ситуаціях.

- Щоб знати, як жили люди у стародавні часи, і не повторювати їх помилок сьогодні.

- Щоб розкрити таємниці природи та використовувати їх з користю для всього людства.

- Щоб зробити розумні машини, які полегшать людям їхню працю.

- Щоб зробити наукові відкриття, стати Нобелівськими лауреатами і прославити свою країну.

- Щоб бути розумним, навчитися міркувати і не робити дурних учинків.

- Щоб зібрати всі знання і передати їх нашим нащадкам. Класний керівник. Мені здається, що всі команди

відповіли коротко і переконливо. А значить, всі їх представники заслуговують на заохочення.

Класний керівник вручає подарунки учасникам.

VI. Твір-мініатюра «Привітання»

Класний керівник. Щось наш 5-А занудьгував на сцені. Адже у нього сьогодні день народження. А його ніхто досі не привітав. Що ж ми будемо робити?

Діти висловлюють свої пропозиції.

Давайте складемо нашому 5-А привітання з початком навчального року та побажання на весь рік. У вас на партах лежать листочки. Всього за 5 хвилин, поки буде звучати музика, спробуйте придумати кілька теплих і гарних слів на адресу 5-А. Потім ви можете підійти і прикріпити листки з привітаннями до портрета нашого класу. А автори найкращих привітань теж отримають призи!

Вмикається весела музика. Діти пишуть поздоровлення. Потім скотчем прикріплюють їх до «портрета» 5-А.

Учитель вручає нагороди дітям.

VII. Підбиття підсумків (рефлексія)

Класний керівник. Отже, хлопці, наш святковий класна година, присвячена Дню знань, закінчений. Що ви дізналися під час цього класного години?

Зразкові відповіді дітей:

- Ми познайомилися з класним керівником.

- Ми дізналися, які предмети будемо вивчати в 5 класі.

- Ми дізналися назви радянських ракет.

- Ми дізналися, навіщо потрібно вчити шкільні науки.

Класний керівник. А що вам запам'яталося?

Зразкові відповіді дітей:

- Як ми складали портрет нашого класу.

- Як ми відгадували назви шкільних предметів.

- Як ми писали привітання нашого класу.

VIII. Екскурсія по школі. Знайомство зі шкільними кабінетами

Класний керівник. Хлопці, на дошці ви бачите розклад уроків на сьогодні. Це означає, що наша подорож по Планеті знань триває. Тільки вже по-справжньому. Кожен урок у вас буде проходити в спеціальному кабінеті. Зараз ми познайомимося з розташуванням цих кабінетів. Для цього ми вийдемо з класу і пройдемо по школі. Ви не забули, що наш 5-А - слухняний, культурний, чемний. Тому він буде вести себе добре, не шуміти - адже в школі йдуть уроки!

Вчитель виводить дітей із класу і проводить по школі, показуючи, де знаходяться навчальні кабінети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Яке морозиво ви любите?

 

2. Яка квітка вам найбільше подобається?

 

 3. Ваш улюблений колір. Чому?

 

 4. Коли ваш сусід святкуватиме день народження?

 

5. Який подарунок ви хотіли б отримати від ваших друзів?

 

6. Хто сидить на третій парті біля вікна?

 

7. Скільки учнів  у нашому класі?

 

8. Ваш улюблений день тижня?

 

9.Який шкільний предмет вам більше подобається.

 

10. Який шкільний предмет тобі найбільше не подобається.

 

 11. Найбільш важкий день тижня для тебе?

 

12. Скільки хлопчиків у нашому класі?

 

 13. Скільки дівчаток в класі...

 

14. Головний документ школяра?

 

 15. Ваш кращий друг?

 

16. Тварина, яку ти хотів б мати удома?

 

17. Як звали учителем у початковій школі?

 

 18. Найбільше цікава подія, яка вам запам'яталася у четвертому класі?

 

 19. Ваша улюблена книга?

 

 20. Ваше захоплення.

 

 21. Як ви проводите вільний час?

 

 22. Як ви провели літні канікули?

 

23. Коли  ваш день народження?

ДОБРОТА

ДРУЖБА

ПУСТОЩІ

ДОПИТЛИВІСТЬ

СМІЛИВІСТЬ

ІНТЕРЕС

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

УЗЯТИ

ДОДАТИ

ПРИПРАВИТИ

РОЗМІШАТИ

ВЛИТИ

ОСТУДИТИ

КЛАС

ПРИКРАСИТИ

ВЕЛИКИЙ


 


 

Дозволено

Заборонено

Допомагати один одному

Говорити неправду

Радіти успіхам один одного

Заздрити один одному

Підтримувати в скрутну хвилину.

Радіти горю іншої людини

Переживати за невдачі один одного

Кривдити і давати образдиві клички

Говорити правду

Сміятися над невдачами


 


 

1.09.

2015

2022

 

docx
Додано
25 березня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку