Підсумкова діагностувальна робота з математики за І семестр (Логачевська, 4 клас)

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з математики за І семестр (Логачевська, 4 клас) Закріплювати навички письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Розвивати вміння округлювати числа при додаванні і відніманні. Задачі на швидкість час відстань у 4-му класі спрямовані на вдосконалення базових обчислювальних навичок, розвиток уваги, логічного та математичного мислення. Учні навчаються моделювати цікаві ситуативні задачі на рух, визначати взаємодію різних величин між собою, їх влив на побудову плану розв’язання завдання. Прививати навички охайного оформлення контрольних робіт.
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота за І семестр

1 варіант

1.Добери по два значення змінної.

450 – а  > 320 а =____, а = ____.

х 5 > 25  х = ____, х = ____.

2. Заверши обчислення виразів. Напиши, який спосіб застосовано. Застосовано ___________________________.

        3579 +2412 = (3580 +2412) – 1 =

        5690 – 1700 = (5700 -1700) – 10 =

3. Знайди значення виразу (письмове обчислення).

        (8000 – 456) + (4005 – 39) =

4. Розв’яжи задачі.

А. За 3 год перший велосипедист проїхав 45 км, а другий за 2 год  проїхав 36 км. Чия швидкість більша і на скільки?

Б. З різних міст назустріч один одному виїхало два мотоциклісти. Один їхав із швидкістю 26 км/год, а другий - 21 км/год. Через 4 години вони зустрілися. Яка відстань між містами?

 

5. Розв’яжи геометричну задачу.

Довжина ламаної становить 12 см. Сума довжин першої і другої ланки – 8 см, другої і третьої – 9 см. Знайди довжину кожної ланки ламаної та побудуй її.

Підсумкова діагностувальна робота за І семестр

2 варіант

1.Добери по два значення змінної.

а – 263 > 730 а =____, а = ____.

х 7 < 49  х = ____, х = ____.

2. Заверши обчислення виразів. Напиши, який спосіб застосовано. Застосовано ___________________________.

       4359 +1415 = (4360 +1415) – 1 =

      7580 – 1600 = (7600 -2600) – 20 =

3. Знайди значення виразу (письмове обчислення).

    (7000 – 542) + (3005 – 59) =

4. Розв’яжи задачі.

А. За 2 год лижник подолав 24 км, а пішохід за 3 год – 18 км. Чия швидкість більша і на скільки?

Б. Два теплоходи від пристані одночасно розпочали рух у протилежних напрямках. Один рухався зі швидкістю  20 км/год,

а другий 25 км/год? Яка відстань буде між ними через

4 години?

 

5. Розв’яжи геометричну задачу.

Довжина ламаної становить 10 см. Сума довжин першої і другої ланки – 7 см, другої і третьої – 8 см. Знайди довжину кожної ланки ламаної та побудуй її.

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
12 грудня
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку