План-конспект інтегрованого уроку "Фізична культура, математитка" для учнів 4 класів.

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку "Фізична культура, математитка" для учнів 4 класів. Тема: Оволодіння навиками ловлі, кидків, ведення та передачі м’яча.
Перегляд файлу

Конспект  уроку фізкультури у 4 класі

(фізкультура, математика)

Тема: Оволодіння навиками ловлі, кидків, ведення та передачі м’яча.

Завдання: Вивчити техніку передачі м’яча від грудей та із-за голови. Вдосконалювати кидки в кошик цими ж способами. Повторити техніку ведення м’яча. Розвивати увагу, спостережливість, швидкість реакції, орієнтування у просторі.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар:  волейбольні м’ячі, баскетбольні м’ячі, фішки, секундомір.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина 13 – 14 хв.

1. Шикування в одну шеренгу.

- оголошення теми і завдань уроку.

- інструктаж з техніки безпеки.

- вимірювання пульсу.

2. Стройові вправи на місці

- ліворуч, праворуч, кругом.

3. Різновиди ходьби:

- на носках;

- на п’ятках;

- з високим підніманням стегон

- випади з поворотом тулуба

- на внутрішній стороні стопи

- у напівприсиді.

- у повному присяді.

4. Різновиди бігу, по діагоналі:

- з закиданням гомілок назад.

- з виносом рівних колін вперед.

- з високим підніманням стегон

- приставним правим (лівим) боком

- схрестим правим, лівим боком

- на носочках

- ходьба

5. Перешикування в дві шеренги в русі.

 

6. Комплекс загально розвиваючих вправ на

    місці. (Гра)

  

 

1 – 2 хв.

 

 

40 – 50 с.

 

30 – 40 с.

 

 

 

1 – 2 хв.

 

 

 

 

 

1 – 2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

1 – 2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 – 6 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

Нагадати правила поведінки під час уроку.

Допомогти найти пульс, виміряти комусь самостійно.

На два рахунки (п’ятка, носок)

 

 

Руки на поясі, догори.

Руки за голову, лікті в сторони.

 

Руки на поясі

 

1 – випад правою, поворот в ліво

2 – приставити

3 – 4 з іншої ноги.

Руки на поясі

Руки на колінах

 

 

 

Біг виконувати в повільному темпі.

Виправляти помилки.

 

 

 

 

 

 

З відновленням дихання.

З ліва, на ліво в колону по одному руш!

 

Виконувати вправи з закритими очима, сприймаючи на слух.

Основна частина 17 – 18 хв.

1. Передачі м’яча в парах. (від грудей, із-за голови)

- звичайна

- після відбивання від землі (лівою, правою рукою)

- після підкидання і ловлі м’яча.

- з відскоком від землі.

- після підкидання, хлопка і ловлі м’яча.

- після ведення на 360 0

- обведення фішки, яка стоїть за партнером і передача партнеру.

 2. Вимірювання ЧСС.

3. Вдосконалення ловлі м’яча.

- Рухлива гра «виклик номерів»

Діти вишикувані в шерензі, розраховуються по порядку і запам’ятовують свій номер. Вчитель стоїть по центру (іноді змінює місце) підкидаючи м’яч вгору називає номер, дитина чий номер назвали має вибігти і зловити м’яч та передати його назад вчителю одним із вивчених способів.

- Математичний виклик номерів.

Правила гри ті ж самі, тільки замість називання номеру, дається математичне значення: (2+3; 3+3; 5-1;….) і підкидається м’яч. Діти повинні порахувати приклад, а відповідь це і є той номер який має зловити м’яч.

4. Навчальна гра. (за спрощеними правилами)

 

 

 

 

50 с. – 1 хв.

 

50 с. – 1 хв.

 

1 – 2 хв.

 

1 – 2 хв.

 

1 – 2 хв.

 

50с. – 1 хв.

 

 

1 – 2 хв.

 

 

     30 с.

 

 

 

 

 

 

2 – 3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 – 4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

4 – 5 хв.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за роботою ніг.

3 рози правою рукою, потім лівою.

 

Двома руками знизу.

 

Відскік по центрі.

 

 

Ведення м’яча навколо себе.

 

Партнер розмахує руками імітуючи дії захисника.

 

Стоячи на місці.

 

 

 

 

 

 

Якщо м’яч не зловлено, дитина, яка не зловила присідає 5 раз з м’ячом.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підкидати м’яч із затримкою,  перешикувати дітей, щоб змінився їх номер.

 

 

Гра проводиться на один кошик, діти діляться на 2 команди, задача команди виконуючи передачі та відбивання від землі закинути м’яч в кільце. Виграє та команда, яка влучить більше раз. Проводиться волейбольним м’ячом.

Заключна частина 2 – 3 хв.

 

1. Шикування в шеренгу.

- Гра (Хвилинка)

 

 

- Вимірювання пульсу.

 

2. Підбиття підсумків уроку.

 

 

3. Вихід дітей з залу.

 

 

1 – 2 хв.

 

 

 20 – 30 с.

 

 

1 – 2 хв.

По лінії, звернути увагу на вигляд учнів.

Гра на заспокоєння, потрібно в умі прорахувати 60 с.

 

Допомогти найти пульс, виміряти комусь самостійно.

 

Зробити виправлення, похвалити, ще раз пояснити для чого ми це вивчаємо.

 

В шерензі, один за одним.

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку