План-конспект уроку 7 класу за темою "Особливості опису зовнішності людини. Підготовка до написання твору"

Про матеріал
План-конспект допомагає учням у написанні твору-опису. Також до плану додаються картки-зображення людей, які можна використовувати як наочний матеріал до уроку.
Перегляд файлу

7 клас. Розвиток мовлення. особливості будови опису зовнішності людини.

1.Повторення типів мовлення(розповідь, опис-ознаки предмета, роздум-чому предмет таки).

2.Вправа 344-усно

3.с.163-прочитати про зовнішність

В-відоме-частини тіла, риси обличчя, одяг.

Н-нове-їх ознаки

4.Вправа 345-усно

5. Вправа 346-усно

6. Вивчення пам»ятки з опису людини

Пам’ятка «Як створити опис зовнішності людини»

1. Дібрати влучний заголовок для твору-опису.

2. Скласти план тексту.

3. Описати обличчя, очі, ніс, губи, волосся.

4. Описати поставу, одяг.

5. Розповісти про вік людини.

6. Схарактеризувати індивідуальні риси характеру і вдачу.

7. Висловити власне ставлення до зовнішності людини.

 

Допоміжний матеріал

Обличчя: кругле; овальне; бліде, засмагле; з ледь запалими щоками; з гострими вилицями; смагляве.

Очі: виразні; великі; втомлені; гарні; зеленкуваті; спокійно-серйозні; ледь примружені; мінливо-зеленого кольору; темно-сірі; холодні; великі; веселі; сірі; вицвілі на сонці; добрі; звичайні; з грізною червонястою іскрою; карі із зеленавим блиском; напухлі під очима мішки; прозорі; пронизливі; ясні, як зорі.

Вії: чорні; густі; довгі.

Брови: густі; тоненькі; як два чорних крила; як шнурочки.

Ніс: великий; довгий; картоплиною; короткий; кирпатий; рівний.

Губи (вуста): повні; рожеві; знебарвлені; чітко окреслені; міцно стиснуті.

Волосся: голова в кучерях, як у золотому вінку; давно не стрижене; закручене кільцями; кучма поріділого, але ще буйного, закучерявленого сивого волосся.

Постава: висока; виструнчена; вузькоплеча; збита; кругленька; легка; міцна; мініатюрна; невисока; повненька; присадкувата; гнучка; струнка; ставна; сухорлява; тендітна; тоненька; яскрава.

Одяг: строгий; темно-сірих тонів; мереживні рукавички; однотонна; сірувато-темна сукня.

 

7. Робота в групах написати якомога більше ознак для позначених слів (додаток 1)

Очі

 

Фігура

 

Брови

 

Ніс

 

Рот

 

Губи

 

Волосся

 

Зачіска

 

 

8. Складіть словесний портрет в художньому стилі за планом (додаток 2):

1.Хто ця людина?

2.Зовнішність:

-зріст, вік

-постава, фігура

-обличчя(очі, брови, ніс, рот ,губи)

-волосся, зачіска

3.Загальне враження

9. Домашнє завдання: створити словесний портрет в художньому стилі мами або тата за схемою письмово.

 

 

 

 

 

 

Очі

 

 

 

 

Фігура

 

 

 

 

Брови

 

 

 

 

Ніс

 

 

 

 

Рот

 

 

 

 

Губи

 

 

 

 

Волосся

 

 

 

 

Зачіска

 

 

 

 

Очі

 

 

 

 

Фігура

 

 

 

 

Брови

 

 

 

 

Ніс

 

 

 

 

Рот

 

 

 

 

Губи

 

 

 

 

Волосся

 

 

 

 

Зачіска

 

 

 

 

Очі

 

 

 

 

Фігура

 

 

 

 

Брови

 

 

 

 

Ніс

 

 

 

 

Рот

 

 

 

 

Губи

 

 

 

 

Волосся

 

 

 

 

Зачіска

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Волошко Галина
    дякую. допомогли)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Іваненко Ірина
Додано
30 січня 2020
Переглядів
4912
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку