План роботи творчої групи вчителів з питань впровадження інклюзивної освіти

Про матеріал

В матеріалі подано план роботи творчої групи вчителів Хорошівської гімназії Житомирської області з питань впровадження інклюзивної освіти. План передбачає проведення чотирьох засідань та роботу між засіданнями, теми, над якими працюють вчителі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Хорошівська селищна рада

Хорошівська гімназія

 

 

 

План роботи

вчителів творчої групи

Хорошівської гімназії

на 2018 – 2019 н.р.

з питань інклюзивної освіти

 

 

 

Тема: « Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти».

 

 

 

 

Керівник творчої групи – Зайченко Т.В.

 

 

Хорошів – 2018

Хорошівська гімназія Житомирської області

 

 

Тема: Професійна компетентність учителя в умовах упровадження   

              інклюзивної освіти.

Склад групи: Зайченко Т.В., Кравчук Л.В., Ковальчук С.А., Цвіра Н.Г.,

                             Грибан Т.В., Рябіченко Л.Л., Трофімова А.М., Сидоренко В.С.,

                             Фелюст Л.С., Сергієнко Т.В.,Ничипоренко Т.В.,Ананченко Н.В.,   

                              Денисова Л.О., Яковенко О.А., Мельник В.В., Федорчук М.В.

                              Прохорчук Л.Г., Гонгало Ж.М., Шер Н.А., Гуринчук А.Г.,

                              Ковтонюк О.С., Устимович А.В., Опанасюк Л.А.

 

Мета:     Встановлення й теоретичне та практичне обґрунтування умов, які

                  необхідні для впровадження державної програми інклюзивної освіти

                  в загальноосвітньому навчальному закладі.

 

  Для досягнення наміченої мети поставлені наступні завдання:

 

  1. Дослідити та проаналізувати нормативно – правову базу у сфері освіти дітей з особливими освітніми проблемами.
  2. Скласти перелік нормативних актів у сфері інклюзивної освіти та з питань інвалідів.
  3. Визначити основні умови для організації інклюзивної освіти.
  4. Назвати чинники, що сприяють успішному впровадженню інклюзивної освіти.
  5. Вдосконалювати диференційоване викладання в інклюзивних класах.
  6. Розробити методичні рекомендації з проблеми інклюзивної освіти з урахуванням власного досвіду.
  7. Описати створені умови для реалізації державної програми інклюзивної освіти в Хорошівській гімназії.
  8. Провести презентацію методичних розробок, рекомендацій на засіданні науково-методичної ради гімназії. Видати науково-методичний збірник зібраних матеріалів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Склад творчої групи

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Освіта

Посада

Категорія

Стаж роботи

1.

Кравчук Людмила Василівна

вища

практичний психолог

спеціаліст

 ІІ категорії

9 років

2.

Ковальчук Світлана Антонівна

вища

соціальний педагог

спеціаліст

 ІІ категорії

14 років

3.

Цвіра Наталія Генадіївна

вища

логопед

спеціаліст вищої категорії

23 роки

4

Зайченко Тетяна Віталіївна

вища

вчитель початкових класів

спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»

34роки

5.

Грибан Тетяна Володимирівна

вища

вчитель початкових класів

спеціаліст вищої категорії

23роки

6.

Рябіченко Лідія Леонідівна

вища

класний керівник

спеціаліст

 ІІ категорії

14 років

7.

Трофімова Анастасія Миколаївна

Вища

бакалавр

корекційний педагог

спеціаліст

-

8.

Марченко Віта Сергіївна

вища

корекційний педагог

спеціаліст

1 рік

9.

Фелюст Людмила Сергіївна

вища

асистент вчителя

спеціаліст

3 роки

10.

Ковтонюк Олена Сергіївна

Вища

бакалавр

асистент вчителя

спеціаліст

3 роки

11.

Ничипоренко Тетяна Володимирівна

вища

асистент вчителя

спеціаліст

 І категорії

18 років

 

12.

Ананченко Наталія Василівна

вища

директор

спеціаліст вищої категорії,

"вчитель  методист"

29 років

13.

Мельник Валентина Володимирівна

вища

заступник директора з навч.-вих. роботи в 1-4 класах

спеціаліст вищої категорії, "вчитель  методист"

41рік

14.

Денисова Любов Олександрівна

вища

заступник директора з науково-методичної роботи

спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»

49 років

15.

Яковенко Олена Адольфівна

вища

заступник директора з навч.-вих. роботи в 5-11 класах

спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»

30 років

16.

Федорчук Марія Володимирівна

молодший спеціаліст

завідувач медіатекою

«провідний бібліотекар»

49 років

17.

Прохорчук Любов Григорівна

вища

класний керівник

спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»

33 роки

18.

Гонгало Жанна Миколаївна

вища

класовод

спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»

34 роки

19.

Шер Наталія Анатоліївна

вища

Вихователь ГПД

спеціаліст І категорії

19 років

20.

Гуринчук Анжела Генадіївна

середня спеціальна

Вихователь ГПД

спеціаліст

28 років

21.

Устимович Алла Володимирівна

вища

асистент вчителя

спеціаліст

14 років

22.

Опанасюк Людмила Анатоліївна

вища

асистент вчителя

Спеціаліст І категорії

26 років

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання,

над якими працюють члени творчої групи між засіданнями

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Над якою темою працює

Відкритий урок чи інший захід

Що складає з досвіду роботи

Що готує до науково-методичного збірника

1

Зайченко Тетяна Віталіївна

 

Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти. 

Виховний захід

 

1.Тему, над якою працює.

2.Розробку виховного заходу

 

2

Мельник Валентина Володимирівна

Нормативно -

 правове  забезпечення освітньої діяльності навчального закладу з питань інклюзивної освіти.

Науково-методичний супровід творчої групи з питань інклюзивної освіти.

Аналіз державних документів  у сфері інклюзивної освіти.

1.Тему, над якою працює.

 

3

Яковенко Олена Адольфівна

 

Нормативно -

 правове  забезпечення освітньої діяльності навчального закладу з питань інклюзивної освіти.

Презентація

Аналіз державних документів  у сфері інклюзивної освіти.

Презентація державних документів  у сфері інклюзивної освіти.

4

Кравчук Людмила Василівна

Психологічні аспекти взаємодії  вчителя та учня в умовах інклюзивної освіти

Відкрите заняття.

Тему, над якою працює.

1.Тему, над якою працює.

2.Розробка  відкритого заняття і тренінгу.

5.

Ковальчук Світлана Антонівна

Формування соціальної і пізнавальної культури як загальної компетенції у дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ

 

Тему, над якою працює.

1.Тему, над якою працює.

 

6.

Цвіра Наталія Генадіївна

Діагностична компетенція логопеда в роботі з дітьми з тяжкими розладами мовлення

Відкрите заняття.

Тему, над якою працює.

1.Тему, над якою працює.

2.Розробку відкритого заняття.

7.

Грибан

Тетяна Володимирівна

Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами.

Відкритий урок.

Тему, над якою працює.

1. Тему, над якою працює.

.

 

8.

Рябіченко Лідія Леонідівна

Організаційна компетенція вчителя в роботі з дітьми з ООП

Відкритий виховний захід за уча-стю дитини з ООП.

Тему, над якою працює.

1 Тему, над якою працює.

2.Розробку відкритого виховного заходу.

9.

Трофімова Анастасія Миколаївна

Діагностична компетенція  корекційного педагога у роботі з дітьми з ООП

Відкрите корекційне заняття.

Тести для діагностики проблем мовлення

1.Тему, над якою працює.

2.Розробку відкритого заняття.

3. Тести для діагностики проблем мовлення

10.

Марченко Віта

Сергіївна

Корекція мовленнєвих і немовленнєвих порушень у дітей вадами мовлення.

Відкрите корекційне заняття.

Психологічні тести  для визначення емоційного та психологічного стану дитини з ООП

1. Тему, над якою працює.

2.Розробку відкритого заняття.

 

11.

Фелюст Людмила Сергіївна

Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами.

Відкритий урок.(разом з учителем)

 

1. Тему, над якою працює.

 

12.

Устимович Алла Володими рівна

Організаційна компетенція вчителя в роботі з дітьми з ООП

Відкритий урок.(разом з учителем)

Командний підхід у супроводі учнів з ООП.

1. Тему, над якою працює.

2.Розробка відкритого уроку.

3.Портфоліо учня з ООП.

13.

Ничипоренко Тетяна Володимирівна

Проблема мовленнєвого розвитку молодших школярів  з тяжкими розладами мов-лення.

Відкритий урок.(разом з учителем)

Портфоліо учня з ООП.

1.Тему, над якою працює.

2.Розробка відкритого уроку.

3.Портфоліо учня з ООП.

14.

Денисова Любов Олександрівна

Принципи ефективного процесу взаємодії "учитель - учень"

 

Презентація принципів

. 1.Тему, над якою працює.

 

15.

Федорчук Марія Володимирівна

Забезпечення матеріально-технічної бази гімназії- важлива умова реалізації державної прог-рами інклюзив-вної освіти

 

Відкрите заняття в медіатеці.

Медіатека, її облаштування.

1.Опис медіа теки, облаш -тування.

2.Розробка відкритого заходу в медіа теці для дітей з ООП.

16.

Ананченко Наталія Василівна

Створення освітнього простору для організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти.

 

презентація

1.Тему, над якою працює.

 

17.

Прохорчук Любов Григорівна

Розвиток пізнавальної діяльності учня з особливими освітніми потребами на уроках математики.

Відкритий урок

Розробка відкритого уроку.

1. Тема, над якою працює.

2. Розробка відкритого уроку.

18.

Гонгало Жанна Миколаївна

Діємо у проблемних ситуаціях з учнями в роботі з дітьми з ООП

 

Опис проблемних ситуацій і варіанти їх вирішення

1. Тему, над якою працює

2. Опис проблемних ситуацій і варіанти їх вирішення

19.

Гуринчук Анжела Генадіївна

Компетенція творчості вчителя в роботі з дітьми з ООП

 

Вироби дитини

1. Тему, над якою працює

 

20.

Ковтонюк Олена Сергіївна

Дослідницька компетенція  вчителя в умовах інклюзивного навчання

 

 

1. Тему, над якою працює

 

21.

Опанасюк Людмила Анатоліївна

Комплексна реабілітація учнів з вадами психологічного розвитку на засадах діагностики,диференціації та індивідуалізації.

 

Комплекс реабілітаційних вправ

1. Тему, над якою працює

2. Комплекс реабілітаційних вправ

22.

Шер Наталія Анатоліївна

Стимулювальна компетенція вчителя в роботі з дітьми з ООП

 

Презентація засобів стимулювання

1. Тему, над якою працює

2.Презентація засобів стимулювання

 

 

Засідання  творчої групи вчителів Хорошівської гімназії

у 2018-2019 н.р. з питань інклюзивної освіти

«Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти»

 

                     І засідання ( вересень )

 

  1. Звіт про роботу творчої групи з питань інклюзивної освіти "Створення умов для реалізації державної програми інклюзивної освіти в Хорошівській гімназії" за 2017-2018 н.р.. (Зайченко Т.В.)
  2. Ознайомлення з планом роботи творчої групи над темою "Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти" на 2018-2019н.р.. (Зайченко Т.В.)
  3. Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2018-2019 н.р. (члени творчої групи)
  4. Вибори секретаря творчої групи. ( Зайченко Т.В.)
  5. Реалізація державної політики у сфері інклюзивної освіти:

- Розгляд наказу МОН  про затвердження Положення про команду психолого - педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах ЗС та дошкільної освіти; ( Яковенко О.А.)

- Розгляд наказу МОН "Про затвердження типового переліку корекційних засобів навчання для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спецкласах ЗСО" (Трофімова А.М.)

  1. Завдання до наступного засідання.

 

                           ІІ засідання ( жовтень )

 

  1. Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти.  (Зайченко Т.В. )
  2. Психолого - педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в Хорошівській гімназії: успіхи, труднощі, перспективи.(Грибан Т.В., Гонгало Ж.М., Прохорчук Л.Г.., Кравчук Л.В.)
  3. Шляхи розвитку власних професійних вмінь та компетентностей у педагогів в умовах упровадження інклюзивної освіти. Вісті з курсів.(Фелюст Л.С., Ничипоренко Т.В., Опанасюк Л.А.,)
  4. Перегляд відеоуроків, проведених у ресурсній кімнаті. (Кравчук Л.В., Цвіра Н.Г. ., Трофімова А.М)
  5. Створення нового освітнього простору в класах з інклюзивним навчанням. Корекційні засоби навчання в Хорошівській гімназії (Трофімова А.М.))
  6. Завдання до наступного засідання. (Зайченко Т.В.)

 

ІІІ засідання (січень)

Круглий стіл

  1. Професійна компетентність педагогів під час інклюзії винятково необхідна. Важливі компетенції педагогів у Хорошівській гімназії. (Рябіченко Л.Л.)
  2. Психологічні аспекти взаємодії вчителя та учня в умовах інклюзивної освіти. (Кравчук Л.В.)
  3. Основні принципи інклюзивної освіти. Принципи ефективного процесу взаємодії "учитель-учень" в Хорошівській гімназії.(Грибан Т.В., Гонгало Ж.М., Зайченко Т.В.)
  4. Особливості освіти в інклюзивних класах Хорошівської гіназії. Співпраця вчителя й асистента вчителя.(Опанасюк Л.А.)
  5. Завдання до наступного засідання.(Зайченко Т.В.)

 

 

 

ІV засідання (квітень)

  1. Зернини педагогічного досвіду з питань інклюзивної освіти. Творчий звіт творчої групи. (Гонгало Ж.М., Ничипоренко Т.В., Кравчук Л.В., Ковальчук С.А., Цвіра Н.Г.., )
  2. Підсумки роботи за рік, завдання на наступний навчальний рік. Анкетування "Які питання, на вашу думку, необхідно розглядати на засіданнях творчої групи. Які у вас труднощі з питань інклюзивної освіти?" (Денисова Л.О.)

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
4190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку