Планування «КТП для 5 класу на 2 семестр за підручником “Full Blast Plus 5”»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для 5 класу, розробленої на основі модельної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.) Планування розраховане на 3,5 години на тиждень. Містить 65-121 урок 2 семестру, розбите на 4 теми відповідно до 5-8 розділів підручника. В таблиці планування вказані номери уроків, датa, тематика ситуативного спілкування з відповідними уроками підручника, мовленнєві функції, інтегровані змістові лінії, усна і письмова взаємодії, мовний інвентар (лексика, граматика, фонетика), а також очікувані результати навчання і домашнє завдання. Вказавши дату уроків, а також підкоригувавши їхню кількість, учитель одразу зможе його використовувати для свого поурочного планування.
Перегляд файлу

5 клас (усього 122 год./ 3,5 год.)

Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для 5 класу, розробленої на основі модельної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я.,

Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)

Підручник Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ

 

ІI семестр

№ уро-ку

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування/ уроки

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Тематика ситуативного спілкування: «Гарний та смачний»

Unit 5 Nice and Tasty (12 уроків + 1 підсумково робота)

65

 

Гарний та смачний. Формування лексичних навичок

5a Delicious

SB, pp. 57-58

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms

 

Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.

WB p. 48,

ex. A, B

Wordlist p. 138

66

 

Злічувані та незлічувані іменники. Формування граматичних навичок

5a Delicious

SB, p. 59

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі.

WB p. 49,

ex. C, D, E

Wordlist p. 138

67

 

Давай замовимо. Формування навичок читання

5b Let’s order

SB, p. 60-61

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake)

Інсценування діалогу

Burger, club sandwich, pasta, chips, milkshake, chocolate cake, soft drink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 50,

ex. A, B

Wordlist p. 139

68

 

Займенники Some та Any. Формування граматичних навичок

5b Let’s order

SB, p. 61

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.

WB p. 51, ex. C, D, E

Wordlist p. 139

69

 

Ти те, що ти їсиш. Розвиток навичок читання

5c You are what you eat

SB, p. 62-63

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання вікторини та виконання завдання

Групове обговорення здорового способу життя

Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування.

WB p. 52, ex. A, B, С

Wordlist p. 139

70

 

Гарний та смачний. How much/How many? Розвиток граматичних навичок

5c You are what you eat

SB, p. 63

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Робота в групі: проведення дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much? /How many?

Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички.

WB p. 53, ex D, E, F

Wordlist p. 139

71

 

Факти про їжу. Розвиток навичок аудіювання і читання

5d Food facts

SB, p. 64

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного тексту

A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього завдання

Вживає нову лексику усно та письмово.

WB p. 54,

ex. A

Wordlist p. 139

72

 

Факти про їжу. Розвиток навичок аудіювання і лексичних навичок

5d Food facts

SB, p. 65

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ /

 

Розрізняє звуки / g / та / dʒ /

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 

WB p. 54,

ex. B

Wordlist p. 139

73

 

Сніданок, обід та вечеря. Розвиток комунікативних навичок

5e Three square meals

SB, p. 66

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення харчування

Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog

 

Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання.

WB p. 55,

ex. A

Wordlist p. 139-140

74

 

Звички у харчуванні. Систематизація вивченого

5e Three square meals

SB, p. 67

бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.

WB p. 55,

ex. B, C

Wordlist p. 139-140

75

 

Гарний та смачний. Узагальнення вивченого і повторення

Round-up 5

SB, p. 109

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про улюблену їжу, продукує прості речення про здорові звички усно та письмово, вживає some/any з іменниками.

WB pp. 56, ex. A, B,

C, D

 

76

 

Підсумкова робота теми «Гарний та смачний».

(ГР1, ГР3)

 

Test 5

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

 

 

 

WB p. 57, ex. E, F, G

Створити меню мрії “My Dream Menu”

77

 

Події. Свята навколо світу. Проєктна робота

Culture Page 3

SB, p. 68

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності

жити разом у мирі

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

 

Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc

 

 

Виконати проєктну роботу

Describe a celebration!

 

Тематика ситуативного спілкування: «Події»

Unit 6 Events (11 уроків + 1 підсумкова робота)

78

 

Події. Час для вечірки. Формування лексичних навичок

6a Party Time

SB, pp. 69-70

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу.

WB p. 58, ex. A, B, C.

Wordlist p.140

79

 

Час для вечірки. Формування комунікативних навичок

6a Party Time

SB, p. 71

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання запрошення на вечірку в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку.

WB p. 59, ex. D, E, F

Wordlist p. 140

80

 

Погода чи негода. Формування комунікативних навичок

6b Rain or shine

SB, p. 72-73

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення погодних умов

Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain

Prepositions of time (in+ season)

Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року.

WB p. 60,

ex. A, B

Wordlist p.140

81

 

Теперішній тривалий час. Формування граматичних навичок

6b Rain or shine

SB, p. 73

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розрізняє

безпечні та небезпечні ситуації під час активного

відпочинку

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис погодних умов у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/.

Present Progressive (affirmative and negative)

Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/.

WB p. 61, ex. C, D, E

Wordlist p.140

82

 

Врятувати тварин.  Формування лексичних навичок і навичок читання

6c Save the animals

SB, p. 74-75

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення тварин під

загрозою вимирання

Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку.

WB p. 62, ex. A, B, C

Wordlist p.140-141

83

 

Теперішній тривалий час. Розвиток граматичних навичок

6c Save the animals

SB, p. 75

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

Робота в парах, гра: Guessing Game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (questions – short answers)

Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин.

WB p. 63,

ex. D, E

Wordlist p.140

84

 

Давай відсвяткуємо. Розвиток навичок аудіювання і читання

6d Let’s celebrate

SB, p. 76

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята.

WB p. 64,

ex. A, B

Wordlist p. 141

85

 

Давай відсвяткуємо. Розвиток навичок говоріння та письма

6d Let’s Celebrate

SB, p. 77

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Опис фестивалю у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple and Present Progressive

Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю.

WB p. 64,

ex. C

Wordlist p. 141

86

 

Найкращі побажання. Розвиток навичок говоріння і аудіювання

6e Best wishes

SB, p. 78

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі.

WB p. 65,

ex. A, B

Wordlist p. 141

87

 

Найкращі побажання. Розвиток навичок говоріння та письма

6e Best wishes

Song 3

SB, p. 79-80

бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

Індивідуальне написання листа кузині

 

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Груповий спів пісні

Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now.

 

Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails.

WB p. 65,

ex. C

Wordlist p. 141

88

 

Події. Систематизація та узагальнення вивченого

Round-up 6

SB, p. 110

бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails.

WB p. 66, ex. A, B, C, D

89

 

Підсумкова робота теми «Події».

(ГР2, ГР4)

 

Test 6

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Зробити постер “Fund

raiser”

 

WB p. 67, ex. E, F, G

Тематика ситуативного спілкування: «Що за досвід!»

Unit 7 What an Experience! (12 уроків + 1 підсумкова робота)

90

 

Що за досвід. Ти налякався? Формування лексичних навичок

7a were you scared?

SB, pp. 81-83

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення життєвого досвіду

Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами.

WB p. 68,

ex. A, B

Wordlist p. 141

91

 

Минула форма дієслова “be” у минулому простому часі. Формування граматичних навичок

7a were you scared?

SB, p. 83

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple of the verb ‘to be’

Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому.

WB p. 69, ex. С, D, E

Wordlist p. 141

92

 

Любий щоденнику… Формування навичок читання

7b Dear Diary

SB, p. 84

бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)

 

Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє  тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

WB p. 70,

ex. A, B

Wordlist p. 141-142

93

 

Минулий простий час. Розвиток граматичних навичок

7b Dear Diary

SB, p. 85

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення з

метою опису минулих подій

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/.

Past Simple (affirmative)

Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. 

WB p. 70,

ex. С, D

Wordlist p. 142

94

 

Те, що трапилося. Розвиток навичок читання

7c What

happened

SB, p. 86

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання

Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту

To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried

Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

WB p. 71,

ex. A, B

Wordlist p. 142

95

 

Що за досвід! Розвиток навичок говоріння і аудіювання

7c What

happened ?

SB, p. 87

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple (negative

– questions)

Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому.

WB p. 71,

ex. С, D, E

Wordlist p. 142

96

 

Класний фільм. Розвиток лексичних навичок і навичок читання

7d A great film

SB, p. 88-89

бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film

Прийменники часу in + year.

Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі.

WB p. 73,

ex. A, B, C

Wordlist p.142

97

 

Види фільмів. Розвиток комунікативних навичок

7d A great film

SB, p. 89

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(answering the questions)

Робота в парах

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі.

WB p. 74, ex. D, E

98

 

День, що запам’ятається. Систематизація вивченого

7e A day to remember

SB, p. 90

бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах.

WB p. 75,

ex. A, B

Wordlist p. 142-143

99

 

Що за досвід! Узагальнення вивченого

7e A day to remember

SB, p. 91

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

 

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

Опис цікавого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії.

WB p. 75,

ex. C

Wordlist p. 142-143

100

 

Що за досвід! Повторення

Round-up 7

SB, p. 111

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

WB, pp. 76-

77, ex. A, B,

C, D, E, F, G, H

 

101

 

Підсумкова робота теми «Що за досвід!»

 

(ГР1, ГР3)

 

Test 7

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Essay “My Favourite Film”

102

 

Усе про Об’єднане Королівство Великобританії. Проєктна робота

Culture page 4

All about the UK

SB p. 92

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

Обговорення в парах визначних місць Лондона, спорту цієї країни та їжі

 

 

 

 

Проєктна робота Make a poster!

Тематика ситуативного спілкування: «Побачити світ»

Unit 8 See the World (11 уроків + 1 підсумкова робота + 4 резервних)

103

 

Побачити світ. Формування лексичних навичок

8a On the move SB, p. 93-94

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

WB p. 78,

ex. A, B

Wordlist p. 143

104

 

Подорожуючи. Майбутні дії з фразою “be going to”. Формування граматичних навичок

8a On the move

SB, p. 95

бере участь у коротких простих діалогах

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього.

WB p. 79, ex. С, D, E

Wordlist p. 143

105

 

Кемпінг. Формування лексичних навичок і навичок читання

8b Going camping

SB, p. 96

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння правил безпеки

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Інсценування діалогу

A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту.

WB p. 80,

ex. A, B

Wordlist p. 143

106

 

Майбутній час з допоміжним дієсловом “will”. Формування граматичних навичок

  8b Going camping

 

SB, p. 97

бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами.

WB p. 80,

ex. С,D

Wordlist p. 143

107

 

Новий досвід. Розвиток лексичних навичок і навичок читання

8с A new experience

SB, pp. 98-99

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Групове обговорення прочитаного тексту

Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing

Минулий та майбутній час

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 81, ex. A, B, С

Wordlist p. 143-144

108

 

Новий досвід. Розвиток комунікативних навичок

8с A new experience

SB, p. 99

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: обговорення активного відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 82,

ex. D, E

Wordlist p. 143-144

109

 

Усе про країну. Розвиток комунікативних навичок

8d Country Profile

SB, pp. 100-101

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групова дискусія, написання листівки про свою країну.

Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/.

Superlative forms

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово.

WB p. 83-84, ex. A, B, С, D, E

Wordlist p. 144

110

 

На канікулах. Систематизація вивченого

8e On holiday

SB, p. 102

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 85,

ex. A, B

Wordlist p. 144

111

 

На канікулах. Узагальнення вивченого

8e On holiday

On holiday

Song

SB, p. 103

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(multiple choice act.)

Написання електронного листа другу

 

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Груповий спів пісні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using tenses

Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу.

WB p. 85,

ex. C

Wordlist p. 144

112

 

Побачити світ. Повторення

Round-up 8

SB, p. 112

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє.

WB p. 86-87, ex. A, B, C, D

113

 

Підсумковий урок теми «Побачити світ»

(ГР2, ГР4)

 

Test 8

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 87, ex. E, F, G

 

114

 

Веселки. Наука. Проєктна робота

CLIL lesson 3

Science rainbows, p. 117

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота

Do an experiment!

Підготуватися до контролю навичок аудіювання

115

 

Контроль навичок сприймання усної інформації на слух/ Аудіювання

 

 

TRP

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок читання

116

 

Контроль навичок сприймання письмових текстів/Читання

 

TRP

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок письма

117

 

Контроль навичок письмової взаємодії та висловлювання/Письма

 

 

 

TRP

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок говоріння

118

 

Контроль навичок усної взаємодії та висловлювання/Говоріння

 

 

 

TRP

 

 

 

Підготуватися до роботи над помилками

119

 

Аналіз контролів. Робота над помилками

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

120

 

Їжа в Україні. Вирощування бобової рослини. Проєктна робота

Culture Page p. 114

CLIL lesson Science plant life, p. 118

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розглядає природу як цілісну систему

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктні роботи

Write a blog!

Grow a bean plant!

121

 

Підсумковий урок за рік

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

Learning Tips, p. 129

Project Skills, p. 130

 

 

 

Повторити ЛО, вивчені за рік

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кушнір Олена Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня
Переглядів
1647
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку