6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

"Поділ числа в поданому відношенні" (презентація)

Про матеріал
Мультимедійна презентація до уроку з математики для учнів 6-го класу з теми " Поділ числа в поданому відношенні", яка допоможе формуванню в учнів математичної компетентності та ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, соціальної та громадянської компетентності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Девіз уроку: “Мало мати хороший розум, головне – добре його застосовувати”. Р. Декард

Номер слайду 3

Зацікав-леність Радість Спокій *

Номер слайду 4

Пам’ятка для учнів Працюй наполегливо і творчо. Думай, роби висновки. Не бійся помилятися. Будь уважним! Успіху тобі.

Номер слайду 5

Гра “Вчитель - клас.” Що таке відношення? Що показує відношення? Що таке пропорція? Сформулюйте основну властивість пропорції? Як знайти невідомий крайній член пропорції? Як знайти невідомий середній член пропорції? Які величини прямо пропорційні? Які величини обернено пропорційні?

Номер слайду 6

Перевірте чи дана рівність є пропорцією: 25 : 20 = 5 : 4; 0,3 : 0,4 = 6 : 9; 2 : 15 = 3 : 22,5 Так НІ Так

Номер слайду 7

Історична довідка

Номер слайду 8

У 1693 році сучасний запис пропорції за допомогою двокрапки і знака рівності придумав видатний математик Готфрід Вільгельм Лейбніц(1646-1716)

Номер слайду 9

Розмістіть величини у відповідні колонки таблиці: Прямо пропорційні величини Обернено пропорційні величини Кількість однакових хлібин та їх маса Швидкість потяга і час подолання ним відстані Кількість робітників і час виконання роботи Периметр квадрата і довжина його сторони Довжина і ширина прямокутника при сталій площі Вага людини і її зріст

Номер слайду 10

Задача (Який тип задачі) Для приготування напою беруть 2 частини вишневого соку, 3 частини води й 1 частину меду. Скільки напою отримають, якщо візьмуть 400 г вишневого соку? 2ч.(400г ) 3ч. 1ч. ?г

Номер слайду 11

Як по іншому сформулювати умову задачі? Для приготування напою беруть вишневий сік, воду, мед у відношенні 2:3:1. Скільки напою отримають, якщо візьмуть 400 г вишневого соку?

Номер слайду 12

Хвилинка-цікавинка Сік ягід вишні покращує обмінні процеси в організмі і надає загальнозміцнюючу дію. Мед – лікувальний засіб.Він збагачує організм людини живильними речовинами, які необхідні для здоров’я (вітамінами, білками, вуглеводами).

Номер слайду 13

Для приготування борщу військовим з овочів взяли картоплю, капусту, буряк, цибулю, моркву, спеції у відношенні 3:2:2:1:1:1. Скільки потрібно взяти цих складників, щоб отримати 500 г борщу?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

– маємо навчитися розв'язувати задачі на пропорційний поділ даної величини двома способами – ефективно використовувати урок – творчо підходити до роботи – активно співпрацювати

Номер слайду 16

Застосування поділу числа в поданому відношенні. хімія побут фармако- логія фізика креслення географія біологія математика образотворче мистецтво

Номер слайду 17

Для приготування фруктового салату потрібно яблука, банани, ківі, апельсини та йогурт взятих у відношенні 5:2:1:3:4. Скільки потрібно взяти кожного виду продуктів, щоб отримати 450 г салату. Хвилинка-цікавинка:Фруктовий салат містить вітаміни А, С, В, які особливо необхідні організму. Банани містять багато калію, а він важливий для нормальної роботи серцево-судинної системи. А йогурт забезпечить роботу травної системи. .

Номер слайду 18

Для приготування цементного розчину треба взяти цементу, піску та води у відношенні 1 : 1 : 6. Скільки потрібно робітнику взяти кожної з речовин, щоб отримати 48 відер цементного розчину?

Номер слайду 19

В ящірки довжина хвоста так відноситься до довжини решти тіла, як 62:38. Чому дорівнює довжина хвоста ящірки, якщо довжина її тіла становить 50 см?

Номер слайду 20

Відрізок CD завдовжки 48 см точками A і B поділено у відношенні 5 : 3 : 4. Знайдіть довжину кожної частини. С D ● ● ● ● A B

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Фруктовий салат. Яблука: банани: ківі: апельсини: йогурт = 5:2:1:3:4. Всього - 450 г .

Номер слайду 23

1) 5+2+1+3+4=15 (частин) – всього 2) 450:15=30 (г) – на одну частину 3) 30*5=150 (г) – яблук 4) 30*2= 60 (г) – бананів 5) 30*3 =90 (г) – апельсинів 6) 30*4 = 120 (г) - йогурту

Номер слайду 24

Розв’язання. Нехай х г – маса однієї частини салата. яблука 5х банани 2х ківі х апельсини 3х йогурт 4х 5х +2х + х + 3х + 4х =450; 15х = 450; х = 450:15; х = 30. 5*30=150(г) –яблук; 2*30=60(г) – бананів; 30г –ківі; 3*30=90(г) –апельсинів; 4*30=120(г ) – йогурту.

Номер слайду 25

Алгоритм розв’язування задач на пропорційний поділ числа (по діях) 1) Знайти суму всіх частин. 2) Знайти значення однієї частини. 3) Знайти значення пропорційних величин.

Номер слайду 26

Алгоритм розв’язування задач на пропорційний поділ (складанням рівняння) 1) Позначити масу однієї частини через х. 2) Знайти вирази пропорційних величин. 3) Скласти рівняння, розв’язати його. 4) Знайти значення пропорційних величин.

Номер слайду 27

Фізкультхвилинка “Райдуга”

Номер слайду 28

Цемент:пісок:вода = 1:1:6 Всього - 48 відер

Номер слайду 29

Цемент:пісок:вода = 1:1:6 Нехай маса однієї частини розчину – х відер. Цемент – х відер; Пісок – х відер; Вода – 6х відер. х+х+6х=48; 8х=48; Х=48:8; Х=6. 6відер цементу; 6 відер піску; 36 відер води.

Номер слайду 30

Довжина хвоста : довжини решти тіла = = 62 :38. Всього – 50 см

Номер слайду 31

Довжина хвоста : довжини решти тіла = 62 : 38 Нехай х см – довжина однієї частини тіла ящірки,тоді 62х см – довжина хвоста, 38х см – довжина решти тіла. Довжина всього тіла ящірки 50 см. Складемо рівняння: 62х + 38х = 50, 100х = 50, х = 0,5 62х = 62 · 0,5 = 31(см) довжина хвоста ящірки. Відповідь: 31 см

Номер слайду 32

Картопля:капуста:буряк:цибу- ля:морква:спеції = =3:2:2:1:1:1. Всього - 500г

Номер слайду 33

Відповідь: 150г картоплі,100г капусти, 100г буряка, 50г цибулі, 50г моркви, 50г спецій.

Номер слайду 34

Підсумок уроку Розвязати задачу на пропорційний поділ числа можна двома способами:…

Номер слайду 35

Закінчіть речення: 1)) Я знаю… 2) Я вмію… 3) Я зможу...

Номер слайду 36

На уроці: я все зрозумів… я частково зрозумів… я нічого не зрозумів...

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ільїна Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Плотнікова Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
6 березня 2019
Переглядів
4191
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку