2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Поурочний план "Директорія УНР", 10 клас.

Про матеріал

Конспект уроку історії України в 10 класі "Директорія УНР", розроблений відповідно до програми для ЗНЗ «Історія України. 10-й клас», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407, за підручником "Історія України" (рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / О. І. Пометун, Н. М. Гупан. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018.

Перегляд файлу

10У   Дата __________   Урок ___________

Тема. Директорія УНР.

Мета: ознайомити учнів із особливостями внутрішньої та зовнішньої політики УНР за доби Директорії; розвивати в учнів вміння аналізувати, узагальнювати й систематизувати історичний матеріал (історичне та критичне мислення), вміння робити висновки, сприяти формуванню предметних і ключових компетентностей; виховувати інтерес до історії, сприяти формуванню ціннісного ставлення до держави та суспільства.

Результати навчально-пізнавальної діяльності. Після уроку учні зможуть:

Знати: зміст понять: Директорія; форми та основні ознаки національної державності часів УНР за Директорії, ЗУНР; значення Акта злуки УНР і ЗУНР як вияву волі українців до консолідації етнічних земель та свідчення національної самоідентифікації населення України; відмінності державотворчих процесів в УНР.

Уміти: встановити послідовність і синхронність подій Української революції (на національному, регіональному і локальному рівнях); оперувати хронологічним і понятійним матеріалом для пояснення такого явища, як отаманщина; вказати на карті території УНР; розкрити роль в Українській революції Нестора Махна; охарактеризувати державно-політичну діяльність Симона Петлюри.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою, інформаційно-цифрова компетентність, соціальна та громадянська компетентності.

Наскрізні змістові лінії: інформаційне середовище, цінності й моральність.

Обладнання: підручник, настінна карта, дидактичний матеріал, гаджети. 

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Контроль знань

  1. Історичний диктант.
  2. Бесіда за питаннями в підручнику + індивідуальні завдання біля дошки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Метод «Коло ідей»:

  • Хто і чому, на вашу думку, брав участь у антигетьманському повстанні? 

ІV. Повідомлення теми, мети і плану уроку, постановка проблемного запитання

V. Вивчення нового матеріалу

План

  1. Антигетьманське повстання і відновлення УНР.
  2. Директорія. Трудовий конгрес. Симон Петлюра.
  3. Друга війна більшовицької Росії з УНР.

 

  1. Розповідь вчителя з елементами бесіди + робота з картою і фотоматеріалами про утворення Директорії, антигетьманське повстання (бій під Мотовилівкою), відновлення УНР.
  2. Пояснення вчителя + робота з документами в підручнику, учні вкладають опорний конспект або самостійна робота учнів із текстом підручника і заповнення текстової таблиці «Внутрішня та зовнішня політика Директорії», метод «Займи позицію» щодо позитивних та негативних явищ доби Директорії («занурення в епоху»); повідомлення учнів про С. Петлюру та Н. Махно.
  3. Коментоване читання тексту підручника.

VІ. Закріплення та систематизація вивченого матеріалу

Робота з питаннями і завданнями в підручнику.

VІІ. Домашнє завдання

  1. Опрацювати § 13; підготувати повідомлення про Є. Петрушевича.
  2. Написати есе «Зовнішній ворог чи внутрішній розбрат. Хто більше загрожує суверенітетові держави?», «Без соборності немає незалежності».

VІІІ. Підсумки уроку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ігнатенко Валентина Миколаївна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
1448
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку