Презентація Досвід роботи на тему "Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти шляхом інтерактивних форм навчання на уроках зарубіжної літератури "

Про матеріал
У презентації представлений досвід роботи з теми "Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти шляхом інтерактивних форм навчання на уроках зарубіжної літератури, вказано актуальність теми, мету, критерії та модель креативної особистості, методи і форми роботи, які впроваджую у своїй роботі, технології.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Маренич Тетяна Петрівна, вчитель зарубіжної літератури. Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти шляхом інтерактивних форм навчання на уроках зарубіжної літератури

Номер слайду 2

Актуальність теми- сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті;- забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини;- сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні та самовдосконаленню;-стимулює до самостійного пошуку нової інформації

Номер слайду 3

Мета досвіду1. Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей.2. Створення атмосфери співробітництва, взаємоповаги учителя та учня.3. Формування пізнавальних умінь і навичок.4. Формування потреби в самопізнанні, самореалізації.5. Виховання свідомого громадянина-патріота.

Номер слайду 4

Критерії креативної особистостіучня. Гнучкість. Допитливість. ОригінальністьІніціатива. Сприятливість. Незалежність. Опір. Ерудиція. Абстрактність

Номер слайду 5

Сформувати креативну особистістьІнноваційні технології навчання:-Технологія критичного мислення-Технологія проблемного навчання-Ігрові технології-Мультимедійні технологіїТворча співпраця вчителя та учнів Мотивація діяльності має дальню перспективу

Номер слайду 6

Модель творчої особистості учня Творча особистість ---творча діяльність ---творчий пошук ---творче мислення---творче спілкування---творча активність

Номер слайду 7

Методичні принципи розвитку творчих здібностей Урок – це сфера, де розгортається інноваційна діяльність учителя. Впроваджуються освітні програми і різноманітні технології навчання- принцип розвитку різних філологічних здібностей;- принцип самостійності;- принцип урахування індивідуальних особливостей;- принцип змагання;- принцип яскравості

Номер слайду 8

Впроваджую на уроках методи і форми роботи, які стимулюють творчу активність  «сенкан» - спонукає учнів до розмірковування над темою «хмара слів» – приковує погляд до об’єкта і змушує зосередитися на матеріалі «кола Вена» - навчає зрозуміти цілісність літературних процесів шляхом аналізу з обов’язковим синтезом його результатів «порушена послідовність» - спрямована на перевірку знання учнями художнього твору «гронування» - спонукає вільно думати й відкрито висловлюватися на певну тему. Рольова гра, інсценізація – учні демонструють свої творчі здібності  ментальні карти- залучають до активного творчого мисленнятворчі завдання (складання творів різних жанрів, казок, загадок, прислів’їв, приказок, кросвордів, ребусів; створення ілюстрацій, презентацій, карток із різними завданнями проблемні питання стимулюють мислення; зацікавлюють і активізують увагусучасні дидактичні ігри (розгадати кроссенс, виконати різні медіазавдання тощо)

Номер слайду 9

Завдання , які розвивають критичне мисленнясклади запитання для вікторини за біографією автора чи творунагородити епітетами героїв літературного творудати свої назви розділам книжкистворити рекламу за прочитаним творомдібрати епіграф до вивченого творунаписати коментарі до малюнків діафільму за вивченим творомсформулювати ідею твору у вигляді прислів’яподілитися своїми враженнями від книжки у формі листа до її авторапофантазувати про дитинство героя-дорослогонаписати розповідь про життєвий і творчий шлях письменника від його іменіскласти запитання для інтерв’ю з літературним героємвигадати монолог від імені персонажа вивченого твору

Номер слайду 10

Ігрові завдання – шлях до підвищення пізнавальної діяльності, мотивація учнів до вивчення навчального предмету. КРОСВОРДВІКТОРИНААУКЦІОНІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КОНКУРСЛІНГВІСТИЧНА ЗАГАДКАРЕБУСТИ – РЕДАКТОРСПІЙМАЙ ПОМИЛКУВІРЮ-НЕ ВІРЮНАЙРОЗУМНІШИЙОСТАННЄ СЛОВО –А ТОБОЮХТО ШВИДШЕВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ІГОР

Номер слайду 11

Мультимедійні технології – засіб пізнання на різних уроках. Якою б складною і нудною не була тема уроку, вона стане, цікава учневі, якщо навчальний матеріал на екрані представлений у фарбах, із звуком і іншими ефектами. Використання МТ сприяє:формуванню в учнів умінь працювати з різною інформацією;- розвиває логічне мислення;забезпечує інформаційну і емоційну насиченість уроків;підвищенню інтересу до предмету;забезпечує зв’язок навчального матеріалу з навколишнім життям. Наочність матеріалу підвищує його засвоєння, оскільки задіяні всі канали сприйняття учнів –зоровий,механічний,слуховий, емоційний

Номер слайду 12

Мовленнєво-творчі вправи. Спрямовані на розвиток фантазії та уяви: «Уяви себе..», «Уяви собі..»Спрямовані на формування вмінь оцінювати результати роботи: «Оціни себе…»Спрямовані на формування вмінь відстоювати власну думку : «Доведи думку…», «Переконай..» .

Номер слайду 13

Вважаю, що у роботі - задіяні всі учні класу;- кожна дитина має можливість пропонувати свою думку- створення ситуації успіху;-за короткий час опановують багато нового матеріалу;-формується доброзичливе ставлення до опонента;- формується толерантне спілкування, вміння, аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблем;- учні вчаться працювати в команді

pptx
Додано
19 березня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку