В даній презентації розкриваються способи просування товару через Instagram. Можна використовувати її на виховних годинах для старшокласників. В наш час майже кожен учень має інстаграм-сторінку з власними фото. Тому доцільно їх ознайомити з даною презентацію для можливого подальшого заробітку через інстаграм.
У квітні 2012 року Instagram був придбаний компанією Facebook. Точна ціна покупки склала 300 мільйонів доларів і 23 мільйони акцій компанії. Додаток з'явився в магазині App Store компанії Apple 6 жовтня 2010. До грудня 2010 року у Instagram був один мільйон зареєстрованих користувачів. Instagram оголосив про 100 мільйонів завантажених фотографій в липні 2012 року, в серпні це число досягло 150 000 000. У грудні 2016 кількість активних користувачів сягнула 600 мільйонів, причому 100 мільйонів зареєструвалися протягом половини 2016 року.
Основна аудиторія цієї соціальної мережі представлена молодими людьми, що ведуть активний спосіб життя, а також людьми різних творчих професій, а тому представляти свою компанію в Instagram не вийде ефективно, якщо її цільова аудиторія — це, скажімо, топ-менеджери великих виробничих компаній.
За даними Pew Research Center, 17% від загальної кількості користувачів соціальних мереж старше 18 років щодня перевіряють аккаунт в Instagram. Ядро аудиторії цієї соціальної мережі представляють молоді люди у віці від 18 до 29 років. У гендерному розрізі в Інстаграм домінують жінки. Користувачі Instagram дуже активно використовують цю мережу. 57% власників перевіряють аккаунт як мінімум раз на день, а 35% роблять це кілька разів на день.
Переваги Instagram 1. Конкуренція серед бізнес-проектів, представлених в Instagram, в 12 разів менше, ніж в інших соціальних мережах і в 35 разів менше, ніж в контекстній рекламі. 68% користувачів Instagram - жінки. 2. 90% користувачів Instagram молодше 35 років. 3. Рівень залучення користувачів в Instagram в 15 разів вище, ніж в Facebook.
4.Кожен користувач Instagram - власник смартфона. 5. Не потрібні великі рекламні бюджети і досконалі маркетингові інструменти для генерації потоку клієнтів. 6. Простота в просуванні проекту. Вам не потрібно витрачати дорогоцінний час, щоб розібратися з величезною кількістю інструментів. 7.Instagram - найбільш швидкозростаюча соціальна мережа в світі з величезним, ще не розкритим потенціалом.