Презентація "Instagram, як спосіб просування товару"

Про матеріал

В даній презентації розкриваються способи просування товару через Instagram. Можна використовувати її на виховних годинах для старшокласників. В наш час майже кожен учень має інстаграм-сторінку з власними фото. Тому доцільно їх ознайомити з даною презентацію для можливого подальшого заробітку через інстаграм.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Instagram, як спосіб просування товару

Номер слайду 2

Social Media Marketing (SMM) – це ефективний спосіб залучення аудиторії на сайт за допомогою соціальних мереж, блогів, форумів, спільнот.

Номер слайду 3

SMM є перспективним методом просування, він дозволяє спілкуватися з аудиторією безпосередньо.

Номер слайду 4

SMM-просування можливо в будь-якій соціальній мережі.

Номер слайду 5

Соціальні мережі - це найпопулярніший вид дозвілля

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Обгрунтування та визначення ефективності використання Instagram у просуванні продукції.

Номер слайду 9

Instagram — безкоштовний додаток обміну фотографіями, що дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через свій сервіс і низку інших соціальних мереж.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

У квітні 2012 року Instagram був придбаний компанією Facebook. Точна ціна покупки склала 300 мільйонів доларів  і 23 мільйони акцій компанії.  Додаток з'явився в магазині App Store компанії Apple 6 жовтня 2010. До грудня 2010 року у Instagram був один мільйон зареєстрованих користувачів. Instagram оголосив про 100 мільйонів завантажених фотографій в липні 2012 року, в серпні це число досягло 150 000 000. У грудні 2016 кількість активних користувачів сягнула 600 мільйонів, причому 100 мільйонів зареєструвалися протягом половини 2016 року.

Номер слайду 12

Соціальне опитування серед користувачів інтернет по всьому світу показує, що 23% молодих людей вважають улюбленою соцмережею саме Instagram. Тільки 5% профілів на сайті мають більше 50 зображень. Це говорить про низьку конкуренцію при шаленій популярності програми.

Номер слайду 13

Основна аудиторія цієї соціальної мережі представлена молодими людьми, що ведуть активний спосіб життя, а також людьми різних творчих професій, а тому представляти свою компанію в Instagram не вийде ефективно, якщо її цільова аудиторія — це, скажімо, топ-менеджери великих виробничих компаній.

Номер слайду 14

За даними Pew Research Center, 17% від загальної кількості користувачів соціальних мереж старше 18 років щодня перевіряють аккаунт в Instagram.  Ядро аудиторії цієї соціальної мережі представляють молоді люди у віці від 18 до 29 років.  У гендерному розрізі в Інстаграм домінують жінки.  Користувачі Instagram дуже активно використовують цю мережу.  57% власників перевіряють аккаунт як мінімум раз на день, а 35% роблять це кілька разів на день.

Номер слайду 15

Способи підвищення ефективності розкрутки в Instagram.

Номер слайду 16

фотографії і тексти

Номер слайду 17

Ім’я облікового запису має обов’язково збігатися з назвою компанії або відображати суть головної пропозиції. Іноді воно зашифровано в самій назві фірми.

Номер слайду 18

Хештеги – це функція, що дозволяє переглядати фотографії з певною тематикою. Хештег — це слово зі знаком #, яке ставлять під фото.

Номер слайду 19

Графік постинга Планування постинга – найважливіший елемент стратегії просування бізнесу в Instagram.

Номер слайду 20

Відео

Номер слайду 21

Зворотній зв’язок

Номер слайду 22

Акції та знижки

Номер слайду 23

Клієнтська реклама

Номер слайду 24

Фотографії свят і буднів вашої компанії

Номер слайду 25

Переваги Instagram 1. Конкуренція серед бізнес-проектів, представлених в Instagram, в 12 разів менше, ніж в інших соціальних мережах і в 35 разів менше, ніж в контекстній рекламі. 68% користувачів Instagram - жінки. 2. 90% користувачів Instagram молодше 35 років. 3. Рівень залучення користувачів в Instagram в 15 разів вище, ніж в Facebook.

Номер слайду 26

4.Кожен користувач Instagram - власник смартфона. 5. Не потрібні великі рекламні бюджети і досконалі маркетингові інструменти для генерації потоку клієнтів. 6. Простота в просуванні проекту. Вам не потрібно витрачати дорогоцінний час, щоб розібратися з величезною кількістю інструментів. 7.Instagram - найбільш швидкозростаюча соціальна мережа в світі з величезним, ще не розкритим потенціалом.

Номер слайду 27

В Україні практика використання Instagram для просування товару тільки набирає обертів, тому практично в будь-якій ніші конкуренція мінімальна. Просуваючи свій бізнес можна отримати постійний потік клієнтів саме з Instagram.

Номер слайду 28

ppt
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
3905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку