






Функції гравців у команді
Поінт – це коли гравець підкочує свою кулю якомога ближче до кошонету. Поінтер враховує рельєф майданчика, точку приземлення своєї кулі, висоту дуги, прокат кулі для того, щоб його куля зупинилася біля кошонета чи там, де того вимагає тактика. З поінта починається будь-який гейм. Шут – це коли гравець вибиває кулю суперника,
яка йому заважає. Шутеру не важливий Тет-а-тет – один гравець рельєф майданчика, тому що приземлення грає проти одного. його кулі має бути на кулю суперника. Дуплет – по два гравці в Дистанцію при цьому шутер регулює висотою команді.
Триплет – по три гравці в
своєї дуги. команді.
Гравець у петанк повинен уміти робити поінт і шут. У дисципліні тет-а-тет гравець самостійно робить поінт і шут в залежності від ситуації на майданчику. У дисциплінах дуплети і триплети гравці однієї команди домовляються між собою, хто буде робити поінт, а хто буде вибивати. І тоді, якщо ситуація вимагає поінтувати, кидає той, хто виконує функцію поінтера.
Якщо треба вибити кулю суперника, кидає той, хто є шутером в команді.
