1.Зміни НУШ; 22
2.Концепція НУШ: Державний стандарт базової середньої освіти - типова освітня програмамодельна програма-навчальна програма -освітня програма ЗЗСО- календарно-тематичне планування - журнал-свідоцтво досягнень- журнал спостережень вчителя;
3.Мета компетентнісно-орієнтованого навчання іншомовного спілкування учнів 7 класу;
4.Завдання навчання іноземних мов учнів 7 класу зумовлюються метою і спрямовуються на формування умінь;
5.Модельні навчальні програми;
6.Навчально-методичне забезпечення;
8.Оцінювання учнів/учениць НУШ Нормативно-правова база;
9. Основні види оцінювання;
10.Алгоритм діяльності вчителя
11.Галузеві критерії оцінювання;
Орієнтація на компетентнісний підхід: розвиток компетентностей учнів, а не лише передача знань. |
Зміни НУШ: робота в чаті
Індивідуалізація навчання:
урахування індивідуальних особливостей та потреб кожного
учня.
Інтегроване навчання та Формувальне оцінювання:
розвиток критичного мислення: НУШ акцентує увагу на формувальному
завдяки інтеграції здобувачі оцінюванні, яке полягає на постійному краще зрозуміють світ навколо відстеженні прогресу учня та наданні
йому зворотнього зв’язку
Зміна ролі вчителя з транслятора знань на фасилітатора навчання
організовує процес, залучає учасників і структурує роботу групи так, щоб, використовуючи повний потенціал, разом досягнути цілі.
Закон України «Про освіту», Закон України «Про загальну середню освіту»
Державний стандарт базової середньої освіти
Освіта в НУШ (підходи) |
66
полягає у спрямуванні навчального процесу на формування в них здатності цілісно поєднувати здобуті на попередніх етапах знання,сформовані вміння й навички, набутий навчальний досвід, зокрема сформованих умінь вчитися, світоглядні цінності, ставлення та переконання з активною творчою науково-дослідницькою діяльністю в межах окреслених програмою орієнтирів у процесі добору й використання мовного та нформаційного матеріалу для продукування усних і письмових текстів та для ідентифікації чужомовних висловлень у процесі їх сприймання під час читання та слухання.
Завдання навчання іноземних мов учнів 7 класу 77 зумовлюються
метою і спрямовуються на формування таких умінь:
- Здійснювати спілкування в усній та письмовій формах у межах сфер, тем і ситуацій, визначених модельною навчальною програмою для 7 класу, відповідно до поставлених завдань;
- Розуміти на слух зміст автентичних аудіо текстів, кількість і обсяг яких поступово зростає;
- Читати і розуміти автентичні писемні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння їх змісту;
- Адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб опанування іноземної мови та усвідомленого адаптування його до особливостей і завдань предмету;
Завдання навчання іноземних мов учнів 7 класу 88 зумовлюються
метою і спрямовуються на формування таких умінь:
- Ефективно використовувати в разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
- Критично оцінювати інформацію та доцільно користуватися нею в різних комунікативних потребах;
- Висловлювати свої думки, почуття та ставлення, чітко їх аргументувати;
- Ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
- Обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб і умов спілкування;
- Ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов, уміти доцільно добиративідповідні дидактичні засоби.
¬ Модельна навчальна програма «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М., Мойсюк В.
А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В. );
¬ Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О.
П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.);
¬ Модельна навчальна програма «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М.,
Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М., Мацькович М. Р., Глинюк Л. М., Браун Є. Л.)
Перелік навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН України для використання в освітньому процесі закладів освіти 5 -1 1 класи
https://pidruchnyk.com.ua/7klas/anglijska7/
https://padlet.com/natalia1973herasimenko/7-n5jsyerw5kuh1026
|
|
|
|
|||||||||||||
|
дискусії та дебати |
|
візуалізація (скрайбінг, Mind Maps, Word Clouds, комікси) |
|
кооперативне навчання (взаємодія між собою) |
|
||||||||||
проєктна робота (презентації, буклети, (відео)блоги, подкасти |
|
... |
|
|||||||||||||
Нормативно-правова база
-Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17)
-Державний стандарт базової середньої освіти,затверджений постановою КМУ від 30 . 09. 2020 №898
-Наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 08. 2024 №1093 “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»
1313
¬ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ :
не як виклик,
а як дієвий інструмент, з яким
можна поліпшити якість навчання
урізноманітнення навчання завдяки інтерактивним вправам, які відстежують зацікавленість та прогрес учнів.
1414
¬ ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ :
¬ ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ:
1616
https://osvita.ua/school/estimation/92734/
1818
/ інтегрованогокурсу
¬ Підсумкове оцінювання за рік не здійснюють.
¬ Річну оцінку виставляютьна підставі загальних оцінок за І та II семестри або скоригованих семестрових оцінок.
¬ Річна оцінка не обов’язково є середнім аріфметичним оцінок за І і ІІ семестри (враховується динаміка).
¬ Річне оцінювання також може бути скоригованим.
¬ Результати семестрового та річного оцінювання фіксують у класному журналі та Свідоцтві досягнень.
¬ Фахівцями МОНУ запропоновано 3 моделі виведення семестрової оцінки та фіксування результатів у класному журналі.
ЗЗСО робить вибір моделі фіксування результатів оцінювання в журналі і затверджує вибір рішенням педагогічної ради
2222
2424
-Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17)
-Державний стандарт базової середньої освіти,затверджений постановою КМУ від 30 . 09. 2020 №898
-Наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 08. 2024 №1093 “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»
- Моліна Ольга , методистка Центру методичної та аналітичної роботи; викладачка кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ “ХАНО” “Особливості викладання та оцінювання навчальних досягнень учнів з англійської мови у 7класі.”