Презентація "Особливості викладання та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови (НУШ)")

Про матеріал
Особливості викладання та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови. Практичні поради.
Перегляд файлу

image

image

1.Зміни НУШ;                                                                                         22

image2.Концепція НУШ: Державний стандарт базової середньої освіти - типова освітня програмамодельна програма-навчальна програма -освітня програма ЗЗСО- календарно-тематичне планування - журнал-свідоцтво досягнень- журнал спостережень вчителя;

3.Мета  компетентнісно-орієнтованого навчання іншомовного спілкування учнів 7  класу;

4.Завдання навчання іноземних мов учнів 7 класу зумовлюються метою і спрямовуються на формування  умінь;

image5.Модельні навчальні програми;

6.Навчально-методичне забезпечення;

7.Основні методи та підходи;

8.Оцінювання учнів/учениць НУШ Нормативно-правова база;

9. Основні види оцінювання;

10.Алгоритм діяльності вчителя

11.Галузеві критерії оцінювання;

12.Фіксування результатів оцінювання в журналі

image

Орієнтація на компетентнісний підхід:

розвиток компетентностей  учнів, а не лише передача знань.

image   Зміни НУШ:        робота в чаті

Індивідуалізація навчання:

урахування індивідуальних особливостей та потреб кожного

учня.

imageІнтегроване навчання та               Формувальне оцінювання:                         

           розвиток критичного мислення:          НУШ акцентує увагу на формувальному            

завдяки інтеграції здобувачі    оцінюванні, яке полягає на постійному                краще зрозуміють світ навколо   відстеженні прогресу учня та наданні

                      йому зворотнього зв’язку

Зміна ролі вчителя з транслятора знань на фасилітатора навчання

організовує процес, залучає учасників і структурує роботу групи так, щоб, використовуючи повний потенціал, разом досягнути цілі.

                КОНЦЕПЦІЯ НУШ базується на:                                                  44

Закон України «Про освіту», Закон України «Про загальну середню освіту»

imageДержавний  стандарт  базової  середньої  освіти


Освіта в НУШ (підходи)

image

55

image

66

Мета  компетентнісно- орієнтованого навчання іншомовного спілкування учнів 7  класу image

полягає у спрямуванні навчального процесу на формування в них здатності цілісно поєднувати здобуті на попередніх етапах знання,сформовані вміння й навички, набутий навчальний досвід, зокрема сформованих умінь вчитися, світоглядні цінності, ставлення та переконання з активною творчою науково-дослідницькою діяльністю в межах окреслених програмою орієнтирів у процесі добору й використання мовного та     imageнформаційного матеріалу для продукування усних і письмових текстів та для ідентифікації чужомовних висловлень у процесі їх сприймання під час читання та слухання.     image

Завдання навчання іноземних мов учнів 7 класу     77 зумовлюються

image

метою і спрямовуються на формування таких умінь:

-       imageЗдійснювати спілкування в усній та письмовій формах у межах сфер, тем і ситуацій, визначених модельною навчальною програмою для 7 класу, відповідно до поставлених завдань;

-       Розуміти на слух зміст автентичних аудіо текстів, кількість і обсяг яких поступово зростає;

-       Читати і розуміти автентичні писемні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння їх змісту;

-       Адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб опанування іноземної мови та усвідомленого адаптування його до особливостей і завдань предмету;

Завдання навчання іноземних мов учнів 7 класу     88 зумовлюються

image

метою і спрямовуються на формування таких умінь:

-       Ефективно використовувати в разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

-       Критично оцінювати інформацію та доцільно користуватися нею в різних комунікативних потребах;

-       Висловлювати свої думки, почуття та ставлення, чітко їх аргументувати;

-       Ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;

-       Обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб і умов спілкування;

-       imageЕфективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов, уміти доцільно добиративідповідні дидактичні засоби.

                                       Модельні навчальні програми                                                     99

¬  Модельна навчальна програма «Іноземна мова. 5-9 класи» для       imageзакладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М., Мойсюк В.

А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В. );

¬  imageМодельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О.

П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.);

image

¬  Модельна навчальна програма «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М.,

Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М., Мацькович М. Р., Глинюк Л. М., Браун Є. Л.)


    Навчально-методичне забезпечення                                                     1010

imageПерелік  навчальної літератури та  навчальних програм,  рекомендованих МОН  України для  використання в  освітньому процесі закладів освіти 5 -1 1  класи

image

 https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NyRYEKgeQ4T5BE68La-s2gn0q2MPyIWSWx-VdwzmA/edit?gid=1385777575#gid=1385777575

Електронні версії підручників

https://pidruchnyk.com.ua/7klas/anglijska7/

image

                                                  Основні методи та підходи:                                                   1111

https://padlet.com/natalia1973herasimenko/7-n5jsyerw5kuh1026

 

 

робота в парах

та групах(hink-

Pair-

Share)

 

використання автентичних матеріалів

 

комунікативні ігри

(Role Plays,

Drama)

image

 

дискусії та дебати

 

візуалізація

(скрайбінг, Mind

Maps,

Word Clouds, комікси)

 

кооперативне навчання

(взаємодія між собою)

 

проєктна робота

(презентації, буклети,

(відео)блоги, подкасти

 

...

 

                  Оцінювання учнів/учениць НУШ                                                    1212

Нормативно-правова база

image

-Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17)

image-Державний стандарт базової середньої освіти,затверджений постановою КМУ від 30 . 09.  2020 №898

image

-Наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 08. 2024 №1093 “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»


1313

¬  imageФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ :  

                               

не як виклик,

а як дієвий інструмент, з яким

imageimageможна поліпшити якість навчання

                          

imageimageурізноманітнення навчання завдяки інтерактивним вправам, які відстежують зацікавленість та прогрес учнів.

1414

¬  imageПІДСУМКОВЕ  ОЦІНЮВАННЯ :  

                               

image

image

1515

¬  ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ:  image


1616

image

Алгоритм діяльності вчителя https://learningapps.org/display?v=pr8fmc60324     image

image

image

                                            Галузеві критерії оцінювання                                                   1717

https://osvita.ua/school/estimation/92734/

1818

Підсумкове оцінювання

image

imageУ Свідоцтві досягнень виставляють семестрові оцінки imageза групами результатів. На підставі оцінок за групами результатів виставляють загальну оцінку за семестр з кожного навчального предмета

/ інтегрованогокурсу

                                             Річне підсумкове оцінювання                                                  1919

image

¬  Підсумкове оцінювання за рік не здійснюють.

¬  imageРічну оцінку виставляютьна підставі загальних оцінок за І та II семестри або скоригованих семестрових оцінок.

¬  imageРічна оцінка не обов’язково є середнім аріфметичним оцінок за І і ІІ семестри (враховується динаміка).

¬  Річне оцінювання також може бути скоригованим.

¬  Результати семестрового та річного оцінювання фіксують у класному журналі та Свідоцтві досягнень.

Фіксування результатів оцінювання в журналі                                2020

image

¬  Фахівцями МОНУ запропоновано 3 моделі виведення семестрової оцінки та фіксування результатів у класному журналі.

¬  imagehttps://nus.org.ua/articles/yak-zapovnyuvaty-zhurnali-vystavlyaty-otsinky-za-grupamy-rezultativperekazuyemo-golovne-z-vebinaru-mon-pro-novirekomendatsiyi-otsinyuvannya-uchniv-5-9-h-klasiv/

                    ЗЗСО  робить вибір моделі фіксування результатів  оцінювання в журналі  і затверджує вибір  рішенням педагогічної ради


Фіксування результатів оцінювання в журналі                               2121

image

2222

image

Фіксування результатів оцінювання в журналі

Фіксування результатів оцінювання в журналі                              2323

image


image                                                         image 2424

Використані джерела інформації

-Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17)

image-Державний стандарт базової середньої освіти,затверджений постановою КМУ від 30 . 09.  2020 №898

-Наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 08. 2024 №1093 “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»

- Моліна Ольга , методистка Центру методичної та аналітичної роботи; викладачка кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ “ХАНО” “Особливості викладання та оцінювання навчальних досягнень учнів з англійської мови у 7класі.”

image

pdf
Додано
12 грудня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку