Мета правового виховання. Дати дітям початкові знання про норми поведінки, формувати навички їх дотримання, відповідного ставлення до правомірних дій, вчинків, а також до правопорушень, злочинів, шкідливих звичок та інших проявів антигромадської поведінки. Виховувати повагу до батьків, вихователів, ровесників, людей похилого віку, знайомити з правилами бережливого ставлення до природи, своїх речей, предметів побуту. Виховувати повагу до держави, людей праці, українських традицій.
Номер слайду 3
Завдання правового виховання. Роз'ясняти норми моралі, правила поведінки. Знайомити з конституційно-правовими основами. Знайомити з правами і обов'язками дітей. Знайомити з поняттями правових органів, їх функціями; поняттям злочину та класифікацією злочинів; з відповідальністю за злочини та співучасть у них.
Номер слайду 4
Права дитиниправо на сім'ю;право на рівність;право на освіту;право на вільне вираження своїх думок;право на власну думку;право на ім'я і на громадянство; право на отримання інформації;право на захист від насильства і від жорстокого поводження;право на медичне обслуговування;право на відпочинок і на дозвілля;право на захист і турботу держави, якщо у дитини немає батьків або вони не можуть виконувати свої обов'язки;право на додатковий захист держави у разі особливих потреб, наприклад, при наявності інвалідності.
Номер слайду 5
Обов'язки дитинивиконувати вимоги з безпеки життєдіяльності, передбачені відповідними правилами та інструкціями, дотримуватися дисципліни, навчатися сумлінно;бережливо ставитись до майна будинку-інтернату;дбати про власне здоров'я, дотримуватися правил особистої гігієни, не користуватися забороненими предметами; підтримувати порядок у своїй кімнаті;гідно поводити себе, дотримуючись культури поведінки у закладі, де навчається, в родині, у громадських місцях;бути ввічливим у спілкуванні з дорослими , піклуватися про молодших;берегти й охороняти природу;виконувати вимоги вчителя на уроках, старанно вчитися.
Номер слайду 6
Методи правового виховання І група:розповідь; бесіда;пояснення; переконання;робота з текстовими джерелами інформації; диспут;аналіз ситуацій відповідного змісту;рольові ігри, що моделюють правильну поведінку в різних ситуаціях. ІІ група:практична організація різних видів діяльності і міжособистісного спілкування в різноманітних ситуаціях;вправи;приучення. ІІІ група:заохочення;змагання;осуд;покарання.
Номер слайду 7
Форми правового вихованняза призначенням, метою, змістом поділяються на: загальні (правова освіта, правова пропаганда, правова агітація тощо); спеціальні (правова практика);залежно від кількості охоплених осіб на: масові;групові;індивідуальні.