14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Презентація: Спиридон Черкасенко. «Маленький горбань». Краса і незахищеність людської душі

Про матеріал

- ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом С.Черкасенка; розпочати роботу щодо аналізу твору «Маленький горбань; з'ясувати ідейно-тематичне спрямування; - розвивати культуру зв'язногомовлення, вміння висловлювати власні міркування про красу зовнішню і красу людськоїдуші (внутрішню); - сприяти вихованню доброти, чуйності, поваги

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Людина починається з добра,Із ласки і великої любові,Із батьківської хати і двора,З поваги, що звучить у кожнім слові. Людина починається з добра,З уміння співчувати, захистити. Це зрозуміти всім давно пора,Бо ми прийшли у світ добро творити. Людина починається з добра,Із світла, що серця переповняє. Ця істина, як світ, така стара,А й досі на добро нас надихає.

Номер слайду 2

Тема: Спиридон Черкасенко. «Маленький горбань». Краса і незахищеність людської душі

Номер слайду 3

- ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом С. Черкасенка;розпочати роботу щодо аналізу твору «Маленький горбань; з’ясувати ідейно-тематичне спрямування; - розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння висловлювати власні міркування про красу зовнішню і красу людської душі (внутрішню); - сприяти вихованню доброти, чуйності, поваги. Мета:

Номер слайду 4

Живи, добро звершай! Та нагород за це не вимагай! Хай оживає істина стара: Людина починається з добра. Л. Забашта. Епіграф:

Номер слайду 5

Чи знаєте ви, що…

Номер слайду 6

«Встановіть відповідність»Правильний порядок. План 1. Скривджений Павлик.2. Суперечка за долю пташенят.3. Відмова Павлика від розправи, його вміння прощати.4. Світ нениних казок.5. Перша сутичка між Павликом і Захарком.6. Весело й шумно на вигоні за шахтарською слобідкою.

Номер слайду 7

“Кольорова феєрія”Чи справдилися ваші очікування? Чи задоволені ви своєю роботою? Червоний – так Помаранчевий – ні Зелений – не зовсім

Номер слайду 8

Домашнє завдання«Вибери сам»: Достатній рівень:Інтерв’ю з героями твору: I варіант: У Павлика II варіант: У Захарка. Скласти порівняльну характеристику Павлика й Захарка. Високий рівень: Скласти «Монолог добра» за алгоритмом: Я – добро. Я живу…Я мрію.. Я роблю…Я знаю…Я допоміг (допомогла)…Я бажаю…

pptx
Додано
24 серпня 2018
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку