Презентація на тему Співпраця асистента вчителя з батьками.
Функції асистента, та рекомендації батькам , під час навчання дитини з ООП, для злагодженої співпраці та взаємодії команди
Педагогічне кредо“Інклюзивна освіта - перспектива нова. Хоч різні можливості - рівні права”
Номер слайду 3
Батьки дитини з особливими освітніми потребами є постійними учасниками команди супроводу. Ефективність команди супроводу та успішність розвитку дитини з ООП залежить від :порозуміння між батьками та педагогамиспільна метаконкретні цілітісна співпраця
Номер слайду 4
Активна участь батьків в освітньому процесі = успішна реалізація інклюзивного навчання сприятлива атмосфера, коли педагогічний колектив дружньо налаштований і допомагає у всьомупостійне двостороннє спілкування між батьками та закладом освітисприйняття батьків, як колег, які мають спільну мету
Номер слайду 5
Робота з батьками полягає ввстановленні контакту та створенні довірливих відносинзалучення батьків дітей з ООП до колективу інших батьківвзаємодії та обміну досвідом та інформацією з батьками стосовно навчання, виховання та розвитку дитинизалучення батьків до розробки ІПР, ІНП, в освітній процес та позакласні заходи.
Головна мета асистента вчителя. Допомогти батькам відчути підтримку, повірити у себе та у власні сили. Намагатися максимально відчувати та розуміти потреби батьків, оскільки деяким зручно спілкуватися в письмовій формі , а декому потрібні тільки особисті зустрічі.
Номер слайду 8
Форми організації роботи з батьками дітей з ООПБесіди - як колективні так й індивідуальні. Консультації - індивідуальні, які ставлять за мету інформування. Батьківські збори - тренінги, круглі столи, збори - ігри.
Номер слайду 9
Поради для ефективної співпраціНадавати батькам інформацію про те, що відбувається в класі, а саме що зробила їхня дитина, а над чим треба працювати, що саме вивчається в класі, щоб батьки могли допомогти дитині. Даємо батькам приклади для домашньої роботи. Наголошуємо батькам про успіхи дитини, це може бути фото успішно виконаного завдання, це мотивує не тільки дітей, а й батьків. Не приховувати від батьків поганих новин. Батькі мають знати, що відбувається в школі, та труднощі дитини.