Урок з математики. Підготувала вчитель початкових класів Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Педоренко Марія Михайлівна1- А клас
Точка, лінія. Прямі лінії (вертикальні, горизонтальні, похилі). Крива лінія. Ламана лінія. Замкнена і незамкнена лінії. Утворення множин. Урок 7
Лічимо предмети. Чи правильно записана їх кількість?23451
Розвиток пам'яті. Після зникнення малюнку відтворіть у пам'яті, що було на малюнку
Весела лічба. Киця Мурка на всі ніжки. Взула теплії панчішки. Та одна десь загубилась. Скільки в киці залишилось?
Гра «Не позіхай, продовжуй»Назвіть числа від 1 до 10; Назвіть числа від 10 до 1.
З-за пенька показалося 6 заячих вух. Один зайчик утік. Скільки вух тепер буде видно з-за пенька? Скільки там залишиться зайців?
Точка. На малюнку ви бачите точку. Це точка-мандрівниця. Багато точок утворюють пряму.
Лінія. Лінія немає початку і кінця.
Лінія. Вертикальні лініїГоризонтальні лінії
Крива і ламана. Крива лінія. Ламана лінія
Замкнені і незамкнені лінії
615
624
61 і 52 і 43 і 34 і 25 і 1
Гра «Відгадай, яка лінія?»Кольорове коромисло. Через річку повисло. Веселка. Крива лінія
Гра «Відгадай, яка лінія?»Хто всю ніч по даху б’є та постукує,Бурмотить і співає, заколисує? Дощ, прямі лінії
Гра «Відгадай, яка лінія?»Висить сито. Не людьми звито. Павутиння. Криві лінії
Практична робота в зошитіСинім олівцем накресліть пряму лінію. Зеленим олівцем — криву.
РЕФЛЕКСІЯЗ якими лініями ви ознайомилися?Наведіть приклади таких ліній.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект