Про матеріал
Дошкільний вік – це вік емоційно-образного сприйняття навколишнього світу. Діти ще не можуть швидко запам’ятовувати та відтворювати «суху» інформацію: тексти віршів, пісень. Основними засобами, якими оволодіває дитина в цьому віці є образні засоби: сенсорні еталони, різні символи, знаки, наочні моделі. Саме тому, при розучуванні пісень з дітьми, корисно використовувати мнемотехніку ( мистецтво запам’ятовування, сукупність прийомів і способів, що полегшують запам’ятовування, та збільшують обсяг пам’яті шляхом утворення штучних асоціацій).
Асоціативна пам’ять притаманна усім дітям, а впровадження мнемотехніки у процес розучування пісень на музичних заняттях та підготовки до свят, викликає у них природній позитивний відгук та веселий настрій.
Пропоную, як варіант, розробки презентацій для розучування сучасних дитячих пісень із застосуванням мнемотехніки. Працювати зі слайдами в режимі «стоп-кадр», пояснюючи дітям значення кожної картинки