Проєкт "Щаслива дитина"

Про матеріал
Головна ідея проєкту - розкрити творчі здібності кожної дитини. Мета :розвивати вміння брати на себе відповідальність, пишатися своїми успіхами, вміння презентувати себе.
Перегляд файлу

 ВСТУП

«Життя-театр, а всі ми в нім актори»-писав Шекспір.

А великий педагог К.Д.Ушинський сказав: «Педагогіка не тільки наука, а й мистецтво, - найбільше, найскладніше, найвище й найнеобхідніше з усіх мистецтв». Тому використання елементів творчості  вважаю необхідним засобом для особистісно-орієнтованого навчання.

Я  впевнена, що тільки невимушена обстановка в класі, коли між вчителем і учнем встановлюється особистісний психологічний контакт, працюється легко й охоче - це і є запорука навчання і виховання. Адже кожен учень має природнє право бути неповторним, оригінальним, неординарним. Звичайно, всім зрозуміло, коли цікаво, то тебе слухають, вчаться. А якщо це учні початкової школи, то вони будуть слухати і вчити навчальний матеріал, коли все немов оживе, а класна кімната перетвориться на сцену, де вчитель і учні – актори. І, саме, щоб побачити вогник в дитячих очах, захоплення, викликати бажання вчитися я вирішила спробувати цей проєкт «Щаслива дитина», фрагмент якого побачила в тіктоці Людмили Паук з Пустомитів.  Я  ВІРЮ  В  ЦЕ!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Щаслива  дитина»

Головна ідея – розкрити творчі здібності кожного учня класу.

Мета – навчити дітей ставити перед собою цілі і  завдання  та  знаходити способи їх вирішення, а головне  знаходити  потрібну  інформацію  для вирішення  поставленого  питання  серед величезної  кількості  джерел  інформації;

розинути вміння  брати  на  себе  відповідальність;

пишатися  своїми  успіхами, а  також вчитися  презентувати  свої  досягнення.

Тип  проєкту:

-за  характером  провідної  діяльності – творчий;

-за  кількістю  учасників – колективний;

-за  тривалістю – середньостроковий;

-за  характером  контактів – внутрішній.

План  реалізації:

1.Пошук та опрацювання матеріалу по даній темі.

2.Постановка мети,завдань,стратегії виконання та виведення очікуваних результатів.

3.Впровадження матеріалів у практичну діяльність в школі (апробація  проєкту).

4.Оформлення результатів у вигляді фото- та відео-презентації.

 

 

 

 

 

  •          Сьогодні  у  нашому  класі  стартує  новий  цікавий  проєкт  під  назвою «Щаслива  дитина».

Кожного  понеділка  ми  будемо   обирати  одного  учня  чи  ученицю, на  яких  будуть  чекати  5  щасливих  днів,  наповнених  різними  цікавими активностями.

-Понеділок - день компліментів  і  особливої  уваги  до «щасливої» дитини. В кінці  дня  «щаслива»  дитина

дякує  всім,  хто зробив  цей  день  для  неї  особливим.

-Вівторок – учительський  день. «Щаслива»  дитина

пробує  себе  в  ролі  учителя  і  помічника.

-Середа- день  фотознайомства. « Щаслива» дитина  знайомить  однокласників  з  рідними, розповідає  про  яскраві  моменти  зі  свого  життя, що  залишилися  у  спогадах  і  на  світлинах.

-Четвер- день  прийому  гостей  з  родини  «щасливої»  дитини. Це  може  бути  мама, тато, бабуся, дідусь, брат, сестра  чи  будь-хто  з  родини, кого «щаслива»  дитина  забажає  запросити на  зустріч  зі  своїми  однокласниками  і  хто  зможе  розповісти  щось цікаве  про  неї  чи  провести  діткам  майстер-клас  чи  цікаву  гру.

-П’ятниця- це  день  слави. «Щаслива»  дитина  має  можливість  похвалитися  перед  однокласниками  своїми  талантами, хобі  або  просто  похвалитися  тим, що  залишалося  до  цього  часу  таємницею.

А  в  наступний  понеділок  обирається  інша  «щаслива» дитина.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Дзеса Таня
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
15 березня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку