ВСТУП
«Життя-театр, а всі ми в нім актори»-писав Шекспір.
А великий педагог К.Д.Ушинський сказав: «Педагогіка не тільки наука, а й мистецтво, - найбільше, найскладніше, найвище й найнеобхідніше з усіх мистецтв». Тому використання елементів творчості вважаю необхідним засобом для особистісно-орієнтованого навчання.
Я впевнена, що тільки невимушена обстановка в класі, коли між вчителем і учнем встановлюється особистісний психологічний контакт, працюється легко й охоче - це і є запорука навчання і виховання. Адже кожен учень має природнє право бути неповторним, оригінальним, неординарним. Звичайно, всім зрозуміло, коли цікаво, то тебе слухають, вчаться. А якщо це учні початкової школи, то вони будуть слухати і вчити навчальний матеріал, коли все немов оживе, а класна кімната перетвориться на сцену, де вчитель і учні – актори. І, саме, щоб побачити вогник в дитячих очах, захоплення, викликати бажання вчитися я вирішила спробувати цей проєкт «Щаслива дитина», фрагмент якого побачила в тіктоці Людмили Паук з Пустомитів. Я ВІРЮ В ЦЕ!!!
Проєкт «Щаслива дитина»
Головна ідея – розкрити творчі здібності кожного учня класу.
Мета – навчити дітей ставити перед собою цілі і завдання та знаходити способи їх вирішення, а головне знаходити потрібну інформацію для вирішення поставленого питання серед величезної кількості джерел інформації;
розинути вміння брати на себе відповідальність;
пишатися своїми успіхами, а також вчитися презентувати свої досягнення.
Тип проєкту:
-за характером провідної діяльності – творчий;
-за кількістю учасників – колективний;
-за тривалістю – середньостроковий;
-за характером контактів – внутрішній.
План реалізації:
1.Пошук та опрацювання матеріалу по даній темі.
2.Постановка мети,завдань,стратегії виконання та виведення очікуваних результатів.
3.Впровадження матеріалів у практичну діяльність в школі (апробація проєкту).
4.Оформлення результатів у вигляді фото- та відео-презентації.
Кожного понеділка ми будемо обирати одного учня чи ученицю, на яких будуть чекати 5 щасливих днів, наповнених різними цікавими активностями.
-Понеділок - день компліментів і особливої уваги до «щасливої» дитини. В кінці дня «щаслива» дитина
дякує всім, хто зробив цей день для неї особливим.
-Вівторок – учительський день. «Щаслива» дитина
пробує себе в ролі учителя і помічника.
-Середа- день фотознайомства. « Щаслива» дитина знайомить однокласників з рідними, розповідає про яскраві моменти зі свого життя, що залишилися у спогадах і на світлинах.
-Четвер- день прийому гостей з родини «щасливої» дитини. Це може бути мама, тато, бабуся, дідусь, брат, сестра чи будь-хто з родини, кого «щаслива» дитина забажає запросити на зустріч зі своїми однокласниками і хто зможе розповісти щось цікаве про неї чи провести діткам майстер-клас чи цікаву гру.
-П’ятниця- це день слави. «Щаслива» дитина має можливість похвалитися перед однокласниками своїми талантами, хобі або просто похвалитися тим, що залишалося до цього часу таємницею.
А в наступний понеділок обирається інша «щаслива» дитина.