Чи можемо ми сподіватися на якісні зміни у державі, не маючи активної громадянської позиції?
Чи вдалося вам знайти потрібну інформацію? Звідки вона? (укажіть назви джерел)
Чи вистачить вам зібраної інформації для виконання проєкту?
Що таке громада? Що таке громадянська позиція?
Назвіть форми та приклади активної громадянської позиції. Укажіть, які з них є найбільш ефективними.
Укажіть, як можна виявляти активну громадянську позицію у школі, вдома, у повсякденному житті. Наведіть приклади.
Оберіть сфери функціонування держави, розвиток яких може залежати від активної громадянської позиції (наприклад, культура, наука, медицина, економіка, правопорядок тощо). Використайте цю інформацію для стврення інтелект-карти.
Створіть інтелект-карту, яка дозволить показати зв’язок активної громадянської позиції та успішного розвитку нашої держави.
Сформулюйте висновки, підготуйтеся до обговорення теми і демонстрації інтелект-карти.
Розкажіть, про що ви дізналися під час виконання проєкту?
Яку користь для команди принесла саме ваша праця? (скажіть кілька слів)
Чи знадобляться вам здобуті знання у повсякденному житті?