Чи може побутова хімія бути безпечною та корисною?
Які засоби побутової хімії використовують у вашому домі та школі? Наведіть приклади.
Підготуйте перелік спеціальних позначок, які використовуються для попередження про небезпечні властивості хімічних речовин. Також знайдіть їх зображення.
Упорядкуйте засоби побутової хімії за такими категоріями: горючі, легкозаймисті, вибухонебезпечні, їдкі.
Яку реакцію можуть викликати речовини, що містяться у побутових хімічних засобах із вашого списку, під час потрапляння на шкіру та слизову оболонку людини?
Як треба діяти у випадку ураження людини хімічними побутовими засобами? Наведіть приклади таких уражень та опишіть алгоритм дій.
Чи дотримуєтеся ви правил техніки безпеки, контактуючи з хімічними речовинами? Назвіть ці правила.
Укажіть, які джерела інформації ви використовуєте у своїй роботі?
Підсумуйте відповіді, які ви отримали на попередніх етапах роботи.
Сформулюйте детальну відповідь на проблемне питання проєкту.
Дайте загальні висновки та підготуйте мультимедійну презентацію.
Під час презентації представте результати своєї роботи іншим учням.
Презентація має містити:
Дайте відповіді на запитання вчителя та однокласників.
Чи комфортно було вам працювати самостійно/у парі?
Чи виникали у вас труднощі під час роботи над проєктом? Якщо так, то які?
Чи задоволені ви відповіддю на проблемне питання, яку ви отримали? Чому?
Чому новому ви навчились за час виконання проєкту?