Чому демократична система не може задовольнити інтереси кожної людини?
Визначте ролі та функції дітей або дайте їм можливість зробити це самостійно.
Перевірте, чи зрозуміли діти критерії оцінювання.
Поясніть учням конкретні вимоги щодо готового продукту та його презентації.
Укажіть ролі та функції кожного з учасників роботи над проєктом.
Укажіть назви джерел інформації, які учні мають знайти.
Укажіть назви інформаційних джерел, які ви знайшли та збираєтеся використовувати.
Укажіть назви законодавчих актів, які варто використати під час роботи.
Укажіть, чи дозволяє зібрана інформація знайти відповіді на проблемне запитання?
Які цікаві ідеї виникли у вас під час мозкового штурму?
Укажіть, чи доповнили ви перелік інформаційних джерел? Якщо так, то назвіть додані джерела.
Перелік завдань не є вичерпним і може доповнюватися учнями.
Опишіть та оцініть значення політичного режиму для життя та розвитку індивіда.
Визначте значення понять «політичний режим», «демократія», «тоталітаризм», «правова держава», «демократичний лад», «демократичні цінності».
Порівняйте античну демократію, демократичну систему США за часів рабовласництва та сучасний демократичний лад. Достатньо вказати кілька основних тез щодо кожної системи.
Зробіть коротку історичну ретроспективу розвитку демократії на українських землях (можна використати стрічки часу, інтелект-карти, інфографіку тощо).
Виокремте переваги та недоліки сучасної демократії.
Визначте, чи були спроби знайти кращу альтернативу демократичному ладу та якою була їх результативність
Використайте зібрану інформацію для формулювання висновків та оформлення роботи.
Намагайтеся дізнатися більше думок дітей щодо їхньої роботи над проєктом. Звертайте увагу на їхні емоції.
Сформулюйте загальні висновки та визначте уроки історії, які ви засвоїли під час виконання проєкту.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи та підбийте підсумки роботи кожного учасника вашої групи.