Яким би було наше життя без слів ввічливості?
Зосередьте увагу школярів не тільки на теоретичній частині проєкту. Зверніть увагу на необхідність вивчення правил спілкування з іншими людьми, а також формування емоційного інтелекту та емпатії.
Запитайте школярів, чи зрозуміли вони всі завдання та правила роботи.
Укажіть функції та обов’язки, які взяв на себе кожен учасник вашої команди.
Звертайте увагу на інформаційні джерела, які учні використовують у своїй роботі. За потреби попросіть їх розширити чи скоротити перелік джерел.
Які джерела інформації ви збираєтеся використовувати для вирішення проблеми?
Чи збираєтеся ви доповнити перелік джерел інформації? (укажіть назви нових джерел)
Укажіть, звідки ви можете отримати інформацію про правила спілкування?
Поясніть учням, що вони можуть додавати власні завдання та виконувати їх (якщо це, на їхню думку, допоможе зробити проєктну роботу ще кращою).
Поясніть, що таке «культура спілкування». Чи залежить від неї якість життя людини?
Укажіть основні правила ввічливого спілкування. Наведіть кілька прикладів.
Скажіть, чи однакові норми ввічливого спілкування у різних народів? Наведіть кілька прикладів.
Підготуйте перелік запитань для проведення анкетування (5-10 запитань).
Опрацюйте результати анкетування. Чи відрізняються вони від тверджень, які наводять інформаційні джерела?
Підбийте підсумки вивчення матеріалу та підготуйте коротке повідомлення-резюме.
Підготуйте виставу про правила ввічливого спілкування. Придумайте образи для її персонажів (вони можуть бути казковими чи повністю вигаданими): елементи одягу, рис обличчя тощо.
Намагайтеся дізнатися більше думок дітей щодо роботи над проєктами. Також відслідковуйте їхні емоції.
Сформулюйте висновки щодо виконання роботи.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи саме ваша праця.