Як прогнозують погоду?
Поясніть дитині, що вона отримає реальну користь від виконання цього проєкту. Адже від якісного прогнозування погоди неабияк залежить наше життя, здоров’я та відпочинок.
Запитайте школярів, чи зрозуміли вони всі завдання та правила роботи.
Укажи, які функції зацікавлюють тебе найбільше? Чому?
Укажи назви інформаційних джерел, інтернет-ресурсів, телеканалів, які ти збираєшся використовувати під час дослідження.
За потреби допоможіть дитині обрати найбільш релевантні джерела інформації.
Укажи, чи дозволяє зібрана тобою інформація вирішити поставлене завдання?
Чи вдалося тобі знайти 5 народних прогнозів, приказок чи повір’їв, які можна використати під час дослідження?
Укажи, чи доповнив/-ла ти перелік інформаційних джерел? Якщо так, назви їх.
Нагадайте дитині, що перелік необхідних практичних завдань є орієнтовним. Учень чи учениця може також ставити та виконувати завдання на власний розсуд.
Укажи, навіщо людині потрібно знати про температурні та погодні зміни? Чи вміємо ми прогнозувати їх?
Чи існують правила вимірювання та прогнозування температури навколишнього середовища? Що трапиться, якщо проігнорувати їх?
О котрій годині температура на Землі є найвищою? Чому?
Проаналізуй кілька (до 5) народних прогнозів або повір’їв та спрогнозуй на їх основі зміну температури та погоди на найближчий тиждень.
Знайди в інтернеті прогноз погоди на майбутній тиждень. Укажи, спираючись на нього, якою буде температура щодня о певній годині (наприклад, о 8-й ранку).
Кожного дня фіксуй показники температури повітря у той самий час (наприклад, о 8-й ранку).
Порівняй результати кожного з досліджень: народного прогнозу, телевізійного чи інтернет-прогнозу та власних спостережень.
Використай отримані результати для формулювання висновків і створення кінцевого продукту проєктної роботи.
Запитайте, чи дитині було цікаво виконувати цей проєкт.
Поцікавтеся, чи виникали у неї проблеми під час роботи.
Сформулюй загальні висновки та скажи, як саме можна використати отримані знання у повсякденному житті.
Оціни якість своєї роботи, поділися своїми враженнями з учителем.