Чи реально створити «картопляну батарейку» та використовувати її в побуті?
Проєкт буде актуальним під час вивчення теми «Електричний струм» на уроках фізики. Він допоможе учням поглибити знання про електричний струм, а також способи його виникнення та вимірювання. Під час виконання проєкту учні мають самостійно дослідити чималий обсяг теоретичного матеріалу, підготуватися до проведення запропонованих у проєкті дослідів та продемонструвати їх. Проведення експериментів допоможе зрозуміти природу електричного струму та умови, які необхідні для його виникнення. Крім того, діти зможуть спростувати чи підтвердити правдивість популярних експериментів на вивчення електричного струму, які можна знайти в інтернеті.
Дайте визначення поняттю «електричний струм».
Дайте визначення поняттям «напруга», «опір провідника» та «сила струму».
Дайте визначення поняттям «постійний струм» та «змінний струм». Опишіть ключові відмінності цих двох понять.
Що таке електричне поле?
Які дії електричного струму існують?
Що являє собою електричний струм у металах?
Яке електричне коло є замкнутим, а яке – розімкнутим?
З яких частин складається електричне коло?
Що таке електрорушійна сила (ЕРС)?
Наведіть приклади матеріалів, які добре проводять електричний струм.
Наведіть приклади матеріалів, які не проводять електричний струм.
Які матеріали за своїми властивостями відносять до напівпровідників?
Які умови необхідні для виникнення та існування електричного струму?
В яких життєвих ситуаціях знання про електричний струм можуть бути вам корисними?
Практичний етап передбачає проведення досліду. Його виконання має відбуватись у два етапи: вдома (пробне проведення дослідів) та безпосередньо на уроці, коли необхідно провести, презентувати та пояснити досліди, які запропоновані в проєкті (або ті, що ви підготуєте додатково).
Крім того, перед початком досліду необхідно озвучити правила безпеки під час взаємодії з джерелами електричного струму.
Виконайте завдання:
Виконайте завдання:
Виконайте завдання:
Опишіть явища, які відбувалися під час проведення дослідів. Поясніть, чому вийшов саме такий результат.
Дайте відповідь на запитання вчителя та однокласників. Будьте готові пояснити суть процесів, що відбуватимуться під час проведення досліду.
Сформулюйте загальні висновки та подумайте, чому ви навчились під час виконання проєкту.
Проаналізуйте роботу кожного з учасників вашої групи.
Оцініть якість проведеного досліду. Чи вийшло зробити все заплановане?