Чи можливо в домашніх умовах створити пристрій, що працюватиме завдяки енергії води?
Укажи, які завдання тобі виконувати буде найцікавіше? Чому?
Дай визначення поняттям: «гідроенергія», «механічний рух», «взаємодія тіл», «сила», «сила тяжіння», «довжина траєкторії дії сили», «густина рідини» (розуміння цих понять допоможе тобі зрозуміти принцип дії приладу, що працює на основі гідроенергії).
Дізнайся, як можна визначити потужність струменя води.
Дізнайся значення понять та добери формули для визначення/способу підрахунку: роботи, сили, довжини траєкторії дії сили, ваги тіла, маси тіла, коефіцієнту вільного падіння, об’єму та густини.
Дізнайся історію виникнення кількох пристроїв, які працюють за допомогою гідроенергії. Наведи приклади.
Де в реальному житті ми можемо спостерігати приклади енергії води?
Опиши переваги чи недоліки гідроенергії (якщо такі є) у порівнянні з іншими видами енергії.
Подумай і скажи, чи існує залежність енергії води від висоти падіння водного струменю. Яка вона?
Альтернативою яким видам енергії є гідроенергія?
Де в побуті можна застосовувати подібні процеси?
На цьому етапі тобі необхідно спершу презентувати доповідь та висвітлити питання, які ти досліджував/досліджувала під час виконання завдань пошукового та аналітичного етапів.
Після доповіді можна розпочинати презентацію пристрою. Під час виступу коментуй та пояснюй кожну свою дію, а також давай визначення фізичним процесам, що відбуватимуться. По завершенню – підведи підсумок своєї роботи над проєктом та зроби висновки.
Чи зможеш ти використовувати отримані знання в повсякденному житті?
Чи був цей проєкт корисним для тебе? Чи сподобалось тобі виконувати його?
Які цікаві висновки ти зробив/зробила під час виконання проєкту?