Чому від медіаграмотності людини залежить її безпека в інтернеті?
Пропонований проєкт допоможе вчителю наголосити на важливості усвідомленого та відповідального використання інтернету. Його учасники зможуть дослідити актуальні проблеми інформаційних технологій і систем, а також соціальної інженерії. Діти розширять свої знання про інформаційну безпеку та її правила. Після детального дослідження теми, школярі зможуть самостійно сформулювати правила безпечного використання інтернету та презентувати свої напрацювання.
Дізнайтеся значення понять: «інформаційні технології та системи», «інформаційна безпека», «загрози інформаційної безпеки», «соціальна інженерія», «ботнет-мережа», «хакерська атака», «фішинг», «двофакторна авторизація».
Які ви знаєте основні інформаційні процеси? Укажіть їх.
Яким чином знання з галузі соціальної інженерії можуть використовуватись з метою шахрайства в інтернеті?
Що таке ботнет-мережа, та з якою небезпекою можна зіштовхнутись, натрапивши на неї?
Проаналізуйте інформацію, яку ви зібрали та розглянули на попередньому етапі роботи.
Укажіть, чи вистачить вам цієї інформації для вирішення поставлених завдань?
Який графічний редактор можна використати для оформлення завдання проєкту?
Подумайте, які запитання можуть виникнути під час презентації проєкту. Підготуйтеся відповідати на них.
Сформулюйте перелік правил безпечного поводження в інтернеті. Вони мають бути конкретними. Також варто наводити приклади до кожного з них (це можна робити усно під час презентації).
Зробіть висновки та дайте відповідь на проблемне питання проєкту.
Створіть пам’ятку, інфографіку чи плакат з інформацією про правила роботи в інтернеті, використовуючи графічний редактор.
Чи згодні ви з оцінкою, яку отримали за виконання проєкту?
Проаналізуйте свою роботу в парі, зробіть висновки.