Яким чином математичні знання допомагають нам правильно харчуватись?
Результатом твоєї роботи буде створення та розрахунок раціону харчування на сніданок, обід та вечерю. Оформити його необхідно у вигляді записаних у відповідну таблицю відповідей.
Презентувати проєкт можна на уроці математики чи основ здоров'я.
Виконання проєкту триватиме один урок. Презентація роботи буде відбуватися на окремому уроці (разом з іншими учнями).
Пригадай, у яких одиницях вимірюється маса та як вони позначаються на письмі.
Дізнайся, яку одиницю вимірювання застосовують для позначення кількості білків, жирів та вуглеводів.
Дізнайся добову норму для людей твого віку (скільки ти маєш споживати за день) білків, жирів, вуглеводів і загалом калорій (таблиця №1).
Ознайомся із запропонованим переліком продуктів (Таблиця №2, Таблиця №2 (продовження)). Подумай, які з них є корисними, а які не дуже.
Як ти гадаєш, чи є твій раціон збалансованим? Чи у достатній кількості ти отримуєш усі потрібні речовини?
Виконай три задачі (вони зображені на аркуші «Задачі») та використай отримані відповіді для заповнення порожніх клітинок у таблиці №1.
Склади власне меню на сніданок, обід та вечерю, враховуючи свої вподобання та знання про здоровий раціон (використовуючи продукти і страви з переліку таблиці №2 та її доповнення).
Порахуй кількість калорій, а також жирів, білків та вуглеводів, які ти можеш спожити на сніданок, обід та вечерю згідно розробленого меню (у цьому тобі допоможе таблиця №2). Розрахунки запиши у зошиті (чи у роздрукованому варіанті проєктного завдання), а отримані відповіді внеси до таблиці №3.
Порівняй кількість калорій, а також жирів, білків та вуглеводів, які ти можеш споживати на сніданок, обід та вечерю (згідно розробленого меню) з показниками норми (значення наведені в таблиці №1). Для цього від більшого значення відніми менше. Запиши ці вирази та отримані значення.
Різницю показників запиши у відповідну колонку в таблиці №3 з позначкою «>» або «<». Постав позначку «>», якщо твій показник калорій, жирів, білків чи вуглеводів більший за норму.
Постав позначку «<», якщо твій показник калорій, жирів, білків чи вуглеводів менший за норму.
Сформулюй та запиши загальні висновки.
Визнач, чому ти навчився за час виконання проєкту.
Чи легко тобі було самостійно виконувати завдання проєкту?