Чи можна говорити, що різні народи мали загалом подібні пантеони богів?
Ви можете додати або прибрати конкретні пункти чи кроки, відповідно до вікових та індивідуальних характеристик учнів.
Визначте ролі та функції дітей або дайте їм можливість зробити це самостійно.
Перевірте, чи зрозуміли діти критерії оцінювання.
Поясніть учням конкретні вимоги щодо готового продукту та його презентації.
Укажіть ролі та функції кожного з учасників роботи над проєктом.
Укажіть назви джерел інформації, які учні мають знайти.
Укажіть назви інформаційних джерел, які ви знайшли та збираєтеся використовувати.
Опишіть, як учні мають використовувати зібрану інформацію.
На які аспекти школярі мають звернути увагу?
Укажіть, як зібрані джерела інформації можуть допомогти вам у роботі?
Укажіть, чи доповнили ви перелік інформаційних джерел?
Перелік завдань не є вичерпним і може доповнюватися вчитилем або учнями.
Схарактеризуйте значення релігії та вірувань для життя давньої людини.
Установіть значення понять «релігія», «міф», «пантеон богів».
Визначте спільні та відмінні риси пантеонів богів у єгиптян, греків, римлян, скіфів і слов’ян
Створіть порівняльну таблицю «божеств-близнюків» (наприклад, Зевс та Юпітер – це назви одного й того ж бога у греків та римлян) різних народів у будь-якому зручному форматі: на ватмані, у Microsoft Excel чи Microsoft Word.
Підготуйте комплект тестових завдань про особливості язичницьких пантеонів, про богів та їхні здібності тощо.
Використайте зібрану інформацію для формулювання висновків та оформлення вашої роботи.
Намагайтеся дізнатися більше думок дітей щодо їхньої роботи над проєктом. Звертайте увагу на їхні емоції.
Сформулюйте загальні висновки та визначте уроки історії, які ви засвоїли під час виконання проєкту;
Обміняйтеся враженнями від виконання проєкту та підбийте підсумки роботи кожного члена вашої групи.